return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
גדנ"ע 2002 (pg. 14)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איך התייבשת מריצ 100 מטר?


אני מ5000.....

אבל מ100?!


לא מהריצה עצמה יא חתיכת סתימה!!!
לפני הריצה לא הייתי במצב לרוץ ועדיין רצתי


quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יא דביל מה אני יעשה לא רצתי שבועיים
ואתה רץ ויש שמש ואתה רץ הרבה

אז מה אני יעשה יא מאפנה אתה חושב שזה אשמתי?
וזה בכלל לא משהו מיוחד
קורה להרבה


אתה לא רצת שבועיים...
אני לא רצתי שבעה חודשים
אבל עדיין...
אין לך מושג איזה חום היה
וזה לא שאני מתרץ את זה שאני לא בכושר יחסית למה שהייתי
אלא אני אומר שביום הנתון ההוא לא הייתי במצב לרוץ
מה אתה עושה לי קטעים פה אני לא מבין...
Vortex_SA
אחים היה פנאן בגדנ"ע, אשכרה אחוות אחים, הסתדרנו עם כולם, היה לי אחלה מטווח, אהבתי הכל, רק בבוקר היום הלכו מכות ראשון ואנחנו בגלל איזה הומו אחד משלנו שהתחיל לקלל איזה אחת משלהם, בא לי להביא בו בלינץ' באמא שלי, מזל שהמפקדים התערבו כי אם לא זה היה נגמר בבית קברות, יש לי הרבה סיפורים על כל הקרב אבל אני יחסוך, באמת לא נראה לי לדחקן על זה בפורום, לאיזה הדרדרות הגענו שאנחנו אוכלים את עצמנו מבפנים...
מוש הבנתי שלא הספקתם לעשות כלום הא? יא חבורת פארשים :)
אה וכן אני הכלי, הנה חיכית 4 ימים והחזרתי תשובה הא? איך? :) :) :) :stongue:
oDrori
מכות בכלוב :p


שמח היה בכל זאת כיף אחי!
MoSH_MaN
מה מכות עם מי?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה מכות עם מי?


בי"ס שלנו של מזכרת בתיה, נגד בי"ס יגאל אלון בראשל"צ, מאיתנו היו איזה 10, מהם היו
80...
ונלחמנו בכלוב ואז עברו לכיתת נשק אחת, פחד אני אומר לך, מזל שהסמל הגבר התערב, שלף את הרשלצניקים אחד אחד... מפקדת אחת חטפה מכות ובכתה, הסמל אמר לי לפנות אנשים (הוא תפס איזה שלוש גדולים כמוני לפינוי), כמעט הורידו בי גם מכות אבל הרגעתי בסוף, הם פשוט לא חושבים הם, רוצים רק דם...
Hell_Copter
וואלה אחי לא נעים...
אבל צריך ללמוד שהחזק שורד... :)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי לא נעים...
אבל צריך ללמוד שהחזק שורד... :)


מה זה השטויות האלה? החזק שורד? מה אנחנו חיות? זה ממש לא הרעיון...
בכל מקרה נגמר, וזהו... אגב איך היה לך הגדנ"ע?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה זה השטויות האלה? החזק שורד? מה אנחנו חיות? זה ממש לא הרעיון...
בכל מקרה נגמר, וזהו... אגב איך היה לך הגדנ"ע?


בצחוק גבר... מה אתה רציני כל כך... :)

לי לא הייתה גדנ"ע בכלל... לא הוציאו אותנו
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בצחוק גבר... מה אתה רציני כל כך... :)

לי לא הייתה גדנ"ע בכלל... לא הוציאו אותנו


כי זה היה מפחיד אחי, אבל הנה אני מחייך...
:happy2:
DjChook
מה כולם הולכים מכות יא מוזרים

MoSH_MaN
cough cough
מעניין למה לא העיפו אותכם ומעניין שהג'ובניקים הגנו עליכם...:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
cough cough
מעניין למה לא העיפו אותכם ומעניין שהג'ובניקים הגנו עליכם...:rolleyes:


כי הם לא מפונקים כמו פיתוחניקים?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Privacy Statement