return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Check die Films!!! - Part II
View this Thread in Original format
TimeportE
de andere thread raakte nogal vol dus tijd voor nieuwe draad, gooi hier je films in die je gezien hebt en er iets over kwijt wilt.

heb net road to perdition gezien, erg mooie film met paul newman, tom hanks en jude law.. erg aan te raden bij iedereen..
andere goede films die ik laatst gezien heb, boondock saints, ze hebben volgens mij bij de matrix ook naar deze film gekeken, niet super maar wel aan te raden, mooie muziek en actie scenes..
en ga zo de dvdscreener van the two towers kijken..
ryo
Ik hoop dat iedereen nu naar The Green Mile aan het kijken is op SBS6 :) Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Ook met Tom Hanks net als in Road To Perdition en nog een paar goeie acteurs. Ik ga maar weer verder kijken :)

grtz
SnuggLe
Catch me if you can...
Wel een aardige film met Leonardo di Caprio en vele andere goede acteurs, of een 'meesteroplichter'. Geregisseert door Steven Spielberg. 2 uur en 2 minuten. Wel oke, maar niet SUPER bijzonder.

Die another Day (James Bond)
Typische james bond film, maar de stunts enzo sucken, pluse de gadgets zijn niet veel bijzonder. Niet kijken dus.... Maareh, Hale Berry is wel lekker!

Gangs of New York
Onderhoudende film over het oude New York, over de strijd van de Ieren met de natuurlijke amerikaanse bewoners. Wedeorm met Leonardo di Caprio. Wel oke, onderhoudend, maar het einde SUCKS. 2 uur en 40 minuten lang!!

Mijn aanraders zijn:
The Salton Sea & Donnie Darko
Die 2 moet je gezien hebben... ik zeg er niets over, kijk maar op imdb.com
SnuggLe
quote:
Originally posted by ryo
Ik hoop dat iedereen nu naar The Green Mile aan het kijken is op SBS6 :) Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Ook met Tom Hanks net als in Road To Perdition en nog een paar goeie acteurs. Ik ga maar weer verder kijken :)

grtz


Ben ik hier ook aan het kijken :)
Nu is het plaspauze!
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
The Salton Sea & Donnie Darko
Die 2 moet je gezien hebben... ik zeg er niets over, kijk maar op imdb.com

ik schreeuw ook al tijden (heb je em al gehuurt donna? :)) dat donnie darko een geniale film is moet salton sea nog kijken,..
heerlijk die films die gaan en met je kop, memento, mulholland drive, donnie darko.. 1 voor 1 topfilms..
green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! :)


Shawshank redemption is ook echt een dikke TOPPER ja!!!!
Moet ook echt iedereen gezien hebben!
ryo
quote:
Originally posted by TimeportE
btw ss redemption blijft altijd beter imo! :)


Daar baal ik zo van dat ik die laatst heb gemist :( en nu heb ik em nog steeds niet gezien. Toch maar es huren dan :)

Over Die Another Day, tja vond het zeker niet de beste James Bond, alhoewel heel veel mensen hem toch wel zo goed vinden enzo. Ze zeggen dat ze veel dingen uit vorige films hebben gedaan als soort eerbetoon, maar ja ik heb dan zoiets van, dat heb ik al es gezien dus echt interessant is het niet... Vooral op het laatst in het vliegtuig, daar kreeg ik een aardige deja-vu van :) Nou zou de auto alles goedmaken voor mij, maar dan verpest die nieuwe uitvinding het weer (kzal maar niet zeggen wat precies voor mensen die hem nog willen zien). Ach ja, ik heb ook slechtere Bonds gezien :)
TimeportE
nou dat doe ik ik lekker wel, een onzichtbare auto!!
er zijn gewoon te veel dingen die ik zelfs voor een bond film "te" vind, komop een cabrio in ijsland das toch nie meer normaal!! sommige scenes zijn daarentegen wel weer de moeite waard, maar vin met pierce nog steeds golden-eye het beste vinden.. sean blijft natuurlijk de beste! :)
ryo
quote:
Originally posted by TimeportE
sean blijft natuurlijk de beste! :)


haha absoluut :) From Russia With Love en Goldfinger blijven m'n favorieten, On her majesty's secret service had daar ook bij gehoord als Sean daarin had gespeeld. Over de nieuwe films, met die nieuwe technieken met filmen heb ik het idee dat ze steeds verder over the top gaan en nu kunnen ze niet meer terug naar iets realistischere bond films, de volgende film zal de laatste toch weer moeten overtreffen qua stunts etc. Vind ik persoonlijk jammer. Op zich doet Pierce het zeker niet slecht...
Optimus
ik vond The Green Mile niet echt wat... had m op een zondagmiddag in mijn eentje zitten kijken en zo indrukwekkend en goed vond ik hem niet... en over James Bond, ik hoop echt op Robbie Williams als de toekomstige James Bond:)

eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gangs of New York
Onderhoudende film over het oude New York, over de strijd van de Ieren met de natuurlijke amerikaanse bewoners. Wedeorm met Leonardo di Caprio. Wel oke, onderhoudend, maar het einde SUCKS. 2 uur en 40 minuten lang!!


Dit vonnik toch wel een heel mooie film hoor :) Vooral dat brute hakken erin... Beetje spooky sfeertje vonnik... lekker :)
SnuggLe
Ik kreeg wat tips toen ik in China was van een gozer die echt HONDERDEN films had gezien, en echt iedere 2 dagen een andere keek.
Hij raadde me de volgende films aan:

Pitch Black
High Fidelity
Boiler Room
Signs
Insomnia

Kent iemand hier wat van (behalve Signs, ken ik wel maar nog niet gezien)??? En kan iemand me tips geven?
Ik ga nu Changing Lanes kijken, want ik ben wel fan van Samuel L. Jackson.

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement