return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Check die Films!!! - Part II (pg. 12)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by TimeportE
hehe, toch maar goed dat je naar me "geluisterd" hebt.. uuuh meer weirde films, uuuh zoek er zelf ook nog naar eigenlijk, ... dus zal me oogjes openhouden (moeilijk na een week inkom maastricht :D)

Ik vond Being John Malkovich wel een goeie, weirde film
basvh
Heb afgelopen vrijdagPirates of the Caribbean gezien. Erg toffe film, goed geacteerd vooral door depp. Hij speelt Jack Sparrow die net lijkt of dat ie heel de film zo stoned als een garnaal is.
jploveparade
quote:
Originally posted by basvh
Pirates of the Caribbean gezien. Erg toffe film, goed geacteerd vooral door depp. Hij speelt Jack Sparrow die net lijkt of dat ie heel de film zo stoned als een garnaal is.

Mooie locaties, humor, actie, lekker wijf: fantastische film!

Die trekjes en gezichtsuitdrukkingen van Depp zijn inderdaad super :thepirate

ps: eindelijk komt die smilie eens van pas ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik vond Being John Malkovich wel een goeie, weirde film

Check, vette film ! Donna, als je die nog neit gezien hebt, dan is dat een aanrader!!

Verder ook nog:
- Requiem for a Dream
- Fight Club
(-28 days later)

...maar die kennen de meeste mensen al :)
Optimus
net Old School gekeken. Leuke vermakelijke film!:) En 28 Days Later is wel cool ja!:D

En omdat er een aantal mensen zo enthousiast zijn over Donnie Darko, die maar morgenavond ff kijken:)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!!

Nee nerd, dat ging over alleen UK:) want op het eind zie je dat vliegtuig eroverheen vliegen, van het vasteland zeg maar, om te kijken of er nog overlevenden zijn
Optimus
net Kung Pow: Enter the Fist gekeken. Hele flauwe film, niet echt goed of superlachen, maar wel redelijk vermakelijk:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
net Kung Pow: Enter the Fist gekeken. Hele flauwe film, niet echt goed of superlachen, maar wel redelijk vermakelijk:)

He Kerel, ik hoef jou fist-video's niet te zien, dat doe je maar lekker samen met Tim ;) :p
TimeportE
had uuh donderdag pay it forward gekeken, ik vond et echt een leuke en goede film! met een goed einde ook dus ik was wel onder de indruk..
tijdens intro ook 2 films gezien: italian job, premiere.. zeker wel leuke film, beetje oceans eleven maar dan wat minder maar met meer actie! :) zeker checken waard
en basic, film die iedere keer uit andere perspectief word gezien tijdens een moordonderzoek.. alleen einde is raar, en moet je eff over terug denken.. grappig niet super..

en eff de watcher gekeken, butt film.. hoef je niet naar te kijken! :D
Optimus
Vandaag A Man Apart gekeken, goeie actiefilm met Vin Diesel:) Gaat over een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een onbekende drugsbraron en hij wraak wilt.

Cosmic
quote:

Idd, maar kheb m wel afgezien.

Gister Blue Crush begonnen, na een half uur maar gestopt. Man o man, wat een slechte film:whip: :whip:
Jappio
quote:

ik vond het juist wel een hele vermakelijke film, net als:

quote:
Originally posted by Cosmic

Gister Blue Crush begonnen, na een half uur maar gestopt. Man o man, wat een slechte film

dammit wat een lekker wijf is dat; surfen chicks, echt wel een leuke film

quote:
Originally posted by een of ander sjineesje

Vandaag A Man Apart gekeken, goeie actiefilm met Vin Diesel Gaat over een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een onbekende drugsbraron en hij wraak wilt.

erg leuke film, alleen jammer dat vin diesel totaal niet geloofwaardig over komt..

zoo dat was m weer voor deze week :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement