|
Check die Films!!! - Part II (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Verleden week heb ik de tekenfilm Spirit away gezien. Errug coole tekenfilm. Het is een soort japanse versie van Alice in wonderland.
En gisteren naar de X-Men geweest. En de film was niet echt boeiend meer, aangezien we een extra langer trailer voorgeschoteld kregen van de Matrix Reloaded. WOooooooooooooooooooooooow, heb de hele film met een harde plasser gezetten, na die trailer :eyespop: :eyespop: . Tering wat gaat dat een film worden.
O ja X-Men was een zeer vermakelijke film, beter als deel 1, maar niet meer dan dat. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
aangezien we een extra langer trailer voorgeschoteld kregen van de Matrix Reloaded. |
Was het echt een trailer? Of was het The Animatrix: Final Flight Of The Osiris? Die was ook wel okeej... Echt heel mooi geanimeerd :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Was het echt een trailer? Of was het The Animatrix: Final Flight Of The Osiris? Die was ook wel okeej... Echt heel mooi geanimeerd :) |
Nee van Reloaded, dit wordt opzeker de geilste film van het jaar :eyespop: :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nee van Reloaded, dit wordt opzeker de geilste film van het jaar :eyespop: :crazy: |
Wacht even... Revolutions komt ook nog dit jaar :D 11 november geloof ik... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wacht even... Revolutions komt ook nog dit jaar :D 11 november geloof ik... |
We worden wel verwend, was ik ff vergeten. En dan ook nog het einde van LOTR, mmmmmmmmm. |
|
|
| TimeportE |
| gister pitch black gekeken, was wel een aangename verrassing, was best goed te kijken.. spannend hoewel niet echt origineel :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is infernal affairs btw.
Maar waar in HEMELSNAAM heb je die gevonden? GEEF GEEF GEEF! Msg me ff op msn!! (Snuggle1980@...)
|
Hey man, ik zit m nu op VCD te kieken, VETTE FILM:D Mét Engelse & Chinese subs btw:D Deze week ff kieken of ik m kan rippen:)
Infernal Affairs |
|
|
| Joost008 |
Stir Of Echoes en Frequency zijn nog wel aanraders van films die ik de laatste tijd gekeken heb
Stir Of Echoes
Frequency |
|
|
| Smirnoff |
Gister eff "BASIC" gekeken.... met John Travolta en Samuel L. Jackson.
Goed verhaal met een einde wat je niet verwacht.
http://us.imdb.com/Title?0264395
Zeker de moeite waard !! |
|
|
| Punt |
Van de week een aantal films gezien:
The Recruit:tongue2 Toppertje
Ghost Ship :sadgreen: Zwaar bagger deze film. Hij begint leuk en daar blijft het dan ook bij.
Bruce Almighty :haha: :haha: |
|
|
| Switch |
| Phone Booth is een erg goeie film, je hebt geen idee hoe het eindigt. jammer dattie zo kort is :( |
|
|
| Jappio |
Heb de laatste weken aardig wat films gezien, mis vanavond helaas Jeepers Creepers 2 bij ons in de sneak (30 oktober pas in premiere! Dat zijn pas sneakfilms)
Phone Booth is idd vette film, The Recruit ook heel vet, The hunted zuigt, Bruce Almighty is echt de lachfilm van het jaar, Matrix is cewl, How to lose a guy in 10 days is leuk voor je vriendin en intacto is de eerste film waarbij ik bijna ben weggelopen :)
tot zover mijn update :D |
|
|
|
|