return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Check die Films!!! - Part II (pg. 6)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mijn aanraders zijn:
The Salton Sea & Donnie Darko
Die 2 moet je gezien hebben... ik zeg er niets over, kijk maar op imdb.com


Bedankt voor de tips!

The Salton Sea beviel me stukken beter dan ik had verwacht, echt een leuke film (8/10).

Donnie Darko had ik al eerder gezien en vond ik ook heel goed (8.5/10).
Joost008
Wie kan mij helpen???????
Ik heb 'Internal Affairs' eindelijk kunnen vinden en nu ook binnen, op aanraden van snuggle, maarja hijs een beetje erg int chinees :p en aangezien dit niet echt een taal is die ik vloeiend beheers zit ik dus met een probleempje. Kan iemand me helpen aan ondertitels voor deze film????
Alvast bedankt...

PS. kga nu ff 'Life as a House' kijken
SnuggLe
quote:
Originally posted by Joost008
Wie kan mij helpen???????
Ik heb 'Internal Affairs' eindelijk kunnen vinden en nu ook binnen, op aanraden van snuggle, maarja hijs een beetje erg int chinees :p en aangezien dit niet echt een taal is die ik vloeiend beheers zit ik dus met een probleempje. Kan iemand me helpen aan ondertitels voor deze film????
Alvast bedankt...

PS. kga nu ff 'Life as a House' kijken


Het is infernal affairs btw.
Maar waar in HEMELSNAAM heb je die gevonden? GEEF GEEF GEEF! Msg me ff op msn!! (Snuggle1980@...)


Mijn To Watch lijst ziet er nu ff zo uit:
Hero (chinese vette film)
Oesters van Nam Kee
Phone Booth

Heb nog wel wat te doen dus :D
Cosmic Guy
Bloody Murder 2.........Titel zegt al genoeg lijkt me, niet kijken dus, ook al heb je niks te doen:D
T.H.C.
quote:
Originally posted by eieregooie
Heb um ook gezien gister... Wat een goeie film zegt! :) Had ik er niet van verwacht...


heb em ook van de week gezien, erg orgineel verhaal! Was wel een vrij korte film maar erg goed.
Donnie Darko ook gezien, salton sea ga ik ook maar eens opzoeken...
Duke2003
THE MATRIX!!!
is wel commercieel maar erg geslaagd
SnuggLe
quote:
Originally posted by T.H.C.
heb em ook van de week gezien, erg orgineel verhaal! Was wel een vrij korte film maar erg goed.
Donnie Darko ook gezien, salton sea ga ik ook maar eens opzoeken...


Wat vond je van Donnie Darko?
T.H.C.
hm...denk dat ik er eentje teveel gerookt had gister, ik was in de war met Cartlito's way.
Donnie haal ik nu ook op, ik kan hem voorlopig alleen nog niet zien omdat ik de komende weken waarschijnlijk in A'dam zit, zonder internet en dus ook zonder computer. :(
SnuggLe
Net Ying xiong oftewel "Hero" gezien.

http://us.imdb.com/Title?0299977

Ik moet zeggen echt een van de beste films OOIT! Zulke supervette vechtscene's (met zwaard enzo), en zo mooi gefilmd, niet normaal meer! Het is een chinese film (gelukkig met ondertiteling) over huurmoordenaars die de keizer moeten vermoorden. Veel symboliek en veel erg gaaf camerawerk. Een soort 'matrix'-vechten. Super super super. Een aanrader van mij, echt een van de beste films die ik heb gezien!!!!
SnuggLe
Eerste 2 delen van The Pianist net gezien, ook wel goede film. Toch veel 'standaard' dingen van een oorlogsfilm, ik wacht nog een beetje op het echte verhaal en wat de piano er mee te maken heeft.
Laatste deel morgen kijken, nu ff wat te laat :)

SnuggLe
Whazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Infernal Affairs is binnen (dankzij Joost008) en ik heb zelf de subtitles gevonden. BETER! Echt een vette film!
robin
subtitles.. WHAHAHA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement