|
Check die Films!!! - Part II (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Net The Hot Chick gezien. Wat een ballenfilm. Niets bijzonders. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Net The Hot Chick gezien. Wat een ballenfilm. Niets bijzonders. |
lol, je verwacht toch ook niet veel van een film waar Rob Schneider in mee speelt :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Net Insomnia gekeken, aanrader als je van thrillers houdt. |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Blik
lol, je verwacht toch ook niet veel van een film waar Rob Schneider in mee speelt :p |
Maar wel humor |
|
|
| MaGiK54 |
| Gisteren the pianist gekeken. Errug indrukwekkend film over de jodenvervolging, maar niet indrukwekkender als Schindlers List zoals op de kaft vermeldt. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gisteren the pianist gekeken. Errug indrukwekkend film over de jodenvervolging, maar niet indrukwekkender als Schindlers List zoals op de kaft vermeldt. |
vond ik wel, maar echt super film en die stukken piano tussendoor, kippenvel.. prachtig! |
|
|
| Joost008 |
Heb net the Believer gezien ook een aanrader!!!!
IMDB LINK |
|
|
| Dj Lex |
Dit weekend op Anal+ gezien:
Planet of the apes --> Wel ok
Ratrace --> Ook wel leuk
Moulin Rouge --> Slapstick
Fast and the Furious voor de zesde keer --> Blijft leuk |
|
|
| TimeportE |
| OMG paar dagen geleden requim for a dream gezien, echt wat een extreeeeeem goede film.. mooie muziekm ook weer. en niet met een slap goed einde ofzo, en dat maakt de film nog schokkender dan ie al is.. |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb laatst The Ring gezien, die was echt goed!
En gisteren heb ik Snatch gekeken, op zich al oud, maar ik had hem nog nooit gezien |
|
|
| eieregooie |
Heb um ook gezien gister... Wat een goeie film zegt! :) Had ik er niet van verwacht... |
|
|
|
|