return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
Check die Films!!! - Part II (pg. 13)
View this Thread in Original format
basd
Wrong turn
Goedkoop, voorspelbaar, wel mooie vrouwen, mooi gefilmde uitzichten, veel bloed en lomp hak- en zaagwerk... Lang niet zo eng als sommige reclames je willen doen geloven.
TimeportE
gister met mijn pap pirates of the carabian gekeken, wat een heldenfilm.. super humor en depp speelt de sterren van de hemel, wat een personage weet ie neer te zetten echt goed.. goede humor en goede actie.. zeker et checken waard.. dusss.. iedereen die em nog neit heb gezien, ga dat zien (btw mijn bios was echt helemaal vol en dat in 2de week dus dat zit wel snor met inkomsten voor die film waar trouwens ook een 2de deel van komt met alle hoofdacteurs)
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Optimus
Vandaag A Man Apart gekeken, goeie actiefilm met Vin Diesel:) Gaat over een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een onbekende drugsbraron en hij wraak wilt.

beetje een soort remake van de Death Wish (charles bronson) films dus..
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Wrong turn
Goedkoop, voorspelbaar, wel mooie vrouwen, mooi gefilmde uitzichten, veel bloed en lomp hak- en zaagwerk... Lang niet zo eng als sommige reclames je willen doen geloven.

Heb um ook gezien, wel lache, maar wel SLECHT! :D

Aanrader:
Identity http://www.imdb.com/title/tt0309698/
Krijgt een 7.1 op IMDB.
Goede film. begint als standaard thriller, maar is het niet. Goed verhaal wel.

Verder nog gezien:
The League of Extraordinary Gentlemen http://www.imdb.com/title/tt0311429/
5.7 op IMDB. Wel aardige film, niets bijzonders.

Welke ik wil gaan kijken:
- City of God: 8.6 op IMDB! Over 2 schooiers uit de sloppenwijken van Rio De Janeiro. 1 wordt er drugsdealer, de ander fotograaf. Moet een goede film zijn.

- Life of David Gale
New Wave
Ik heb deze week maar weer effe Apocalypse Now gekeken.
Was weer effe leuk.
Muppet
quote:
Originally posted by TimeportE
gister met mijn pap pirates of the carabian gekeken, wat een heldenfilm.. super humor en depp speelt de sterren van de hemel, wat een personage weet ie neer te zetten echt goed.. goede humor en goede actie.. zeker et checken waard.. dusss.. iedereen die em nog neit heb gezien, ga dat zien (btw mijn bios was echt helemaal vol en dat in 2de week dus dat zit wel snor met inkomsten voor die film waar trouwens ook een 2de deel van komt met alle hoofdacteurs)

Mee eens da het een super gave film is alleen weer jammer dat er een deel 2 komt, dit verhaal was gewoon super en nu gaan ze het weer uitmelken om een deel 2 te maken, weet nie of je dan weer zo'n goeie film krijgt. Vervolgen zijn zelden beter, alleen godfather en LOTR zijn imo goeie vervolgen

Greetz Muppet
MaGiK54
quote:
Originally posted by Muppet
Vervolgen zijn zelden beter, alleen godfather en LOTR zijn imo goeie vervolgen

LOTR moet je als één film beschouwen en niet als vervolgfilms. Maar deel 2 was wel beter, alleen jammer dat ze nog iets meer van het boek zijn afgeweken tov film 1. Ben errug benieuwd naar The Return of the King, voorverkoop is trouwens al begonnen op Scheveningen voor de Marathon, deel 1, 2 en 3 :eyespop:
Optimus
dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken:) Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen:)
basvh
AP 3 op divx gezien. echt weer lachen gieren brullen
MaGiK54
Voor de zoveelste keer Goldmember aan het kijken, Austin blijft yeaaaaaaah baby :D

Ding Chavez
quote:
dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken:) Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen:)

Identity is een super film, einde kan misschien tegenvallen maar ik vond em sterk.
SnuggLe
quote:

Kijk Donnie Darko dan eerst gek. Je moet um wel 2 keer kijken voordat je hem goed snapt. Check ook de site van Donnie Darko, maar dan wel na de film.

Identity is een zeer goede film. Lijkt standaard, maar is het niet. Erg goed gedaan, en het einde vind ik (in tegenstelling tot Ding Chavez) juist totaal niet tegenvallen maar juist erg verfrissend! Niet zo standaard.

25th hour is oke, maar je moet er van houden; erg veel conversatie. Het gaat over een man (gespeeld door Edward Norton)die de gevangenis in moet , en daarvoor nog 24 uur heeft. Dus hij neemt afscheid van mensen enzo. Geen actie, maar veel conversatie dus.
Regisseur is heel bekend, ben alleen zijn naam kwijt :S

Tips van films die je echt moet zien:
The Salton Sea (nog steeds 1 van de beste)
Infernal Affairs
Donnie Darko
The 51st state
Fight Club

Nog steeds allen toppers...

Ik ga deze week/volgende week de volgende films kijken:
City of God (8.6 op IMDB!!!)
S.W.A.T (Samuel L. Jackson!)
American Pie the Wedding (Moet toch ERG grappig zijn)
maybe Road to Perdition.

En nog even de klassiekers: the Usual Suspects en Pulp Fiction.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement