|
Check die Films!!! - Part II (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Dinsdag Bruce Almighty gekeken in de bios, was wel een aardige film, geen hoogvlieger, maar zo nu en dan wel hilarisch. |
|
|
| Optimus |
ik heb van de week voor 7 euro A Better Tomorow gekocht en gekeken:) Leuke film uit '86 met Chow Yun Fat als een van de helden uit deze HK actiefilm:D Van de week maar ff snel deel 2 en 3 kopen bij FRS:)
Ook heb ik afgelopen week voordat ik ging slapen heel seizoen 9 van Frienads gekeken:D Da was ook wel leuk:D |
|
|
| Three 'O Three |
Ik dacht dat ik er nog niemand hier over gehoord had, dus ik wilde even de mogelijkheid aangrijpen om het volgende te zeggen:
Terminator 3 is de ontzettend meest erg slechte (slechter, slechtste) film van het jaar 2003! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ik dacht dat ik er nog niemand hier over gehoord had, dus ik wilde even de mogelijkheid aangrijpen om het volgende te zeggen:
Terminator 3 is de ontzettend meest erg slechte (slechter, slechtste) film van het jaar 2003! |
Talk to the Hand!!! :p
idd een slechte film, dat die Schwarzenegger ooit acteur is geworden... Die gast kan niet eens normaal Engels praten |
|
|
| SnuggLe |
T3 is inderdaad een slechte film :) Hebben we hier ook gezien in Thailand.
Btw, welke ook uit is: Infernal Affairs 2. Dus tin, kijken die handel! We hebben um op DVD gekocht, kost toch geen kont hier!
Iemand nog dvd's hebebn uit Thailand? 3 euro per stuk :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
T3 is inderdaad een slechte film :) Hebben we hier ook gezien in Thailand.
Btw, welke ook uit is: Infernal Affairs 2. Dus tin, kijken die handel! We hebben um op DVD gekocht, kost toch geen kont hier!
Iemand nog dvd's hebebn uit Thailand? 3 euro per stuk :D |
The Matrix Reloaded doe maar, en beide Lord of The Rings :D |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Blik
Talk to the Hand!!! :p
idd een slechte film, dat die Schwarzenegger ooit acteur is geworden... Die gast kan niet eens normaal Engels praten |
En dat wil gouverneur van California worden......
Komt ie straks in het witte huis en het enige wat ie zegt is: "I'll be back".:D |
|
|
| DJ_Siesta |
blerg blerg, ik kots weer op jullie, T3 is gewoon gaaf filmpje, om ff lekker te relaxen en te zien hoe er weer een cliche word uitgespeeld;)
dat robotwijf is ook wel geil btw, als ze haar boobs ineens groter maakt, kedeng. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
blerg blerg, ik kots weer op jullie, T3 is gewoon gaaf filmpje, om ff lekker te relaxen en te zien hoe er weer een cliche word uitgespeeld;)
dat robotwijf is ook wel geil btw, als ze haar boobs ineens groter maakt, kedeng. |
Ik heb me ook uitstekend vermaakt bij Terminator 3 en dat wijf was bloedgeil, dus verstand op nul en kijken maar. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik heb me ook uitstekend vermaakt bij Terminator 3 en dat wijf was bloedgeil, dus verstand op nul en kijken maar. |
mee eens, vond em erg leuk en de grappen waren best wel vet opzich, niet zow goed als zijn voorgangers maar toch een geslaagd 3de deel.. btw het leek me niet logisch dat er een 4de deel zou komen maar et schijnt dat meerdere acteurs al hebben bijgeschreven voor een 4de en eventueel 5de deel. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Terminator 3 is de ontzettend meest erg slechte (slechter, slechtste) film van het jaar 2003! |
Sorry, maar daar ga ik totaal niet mee akkoord. Gigli is de slechtste film van 2003. Terminator 3 behoort tot de betere (misschien wel de beste?), maar je moet er nu eenmaal van houden. De film had heel slecht kunnen zijn, maar ze hebben er iets geweldigs van gemaakt, imo.
Arnie for governor! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
T3 is inderdaad een slechte film :) Hebben we hier ook gezien in Thailand.
Btw, welke ook uit is: Infernal Affairs 2. Dus tin, kijken die handel! We hebben um op DVD gekocht, kost toch geen kont hier!
Iemand nog dvd's hebebn uit Thailand? 3 euro per stuk :D |
Top:!!!:) Ff kieken bij jou als je terug uit Thailand bent:D |
|
|
|
|