|
Check die Films!!! - Part II (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Pavor |
Pulp Fiction vind ik zelf één van de betere films.
Maar ook Fifht Element, die heb ik zo`n 55x gezien en verveelt nog steeds niet...
de twee films die, als laatste, veel indruk op me hebben gemaakt zijn: Phone Booth en Beautiful Mind.
Maar ook Road To Perdition vond ik een erg goede film.
Eigenlijk zijn er een helehoop films die echt goed zijn en dan heb je ook nog smaak van verschillende persoonlijkheden.
Dus een erg moeilijk topic..
Greetz Pavor |
|
|
| Duke2003 |
| Road to Perdition is inderdaad erg ok maar als je t dan over maffia hebt kun je The Godfather niet vergeten natuurlijk |
|
|
| knights |
Dare Devil vind ik zelf een toffe film,
Matrix elementen, K-Pax elementen zitten er sowieso in.
Het begin moet je even accepteren... |
|
|
| Pavor |
Ja, nu span je ook een onderwerp aan.
Mafia
Pas geleden de Goodfellas gezien, ook een erg goede film.
Mijn vader en ik keken altijd graag naar de serie La Piovra. Dit is een film verdeeld in series, gesproken in het Italiaans en zo op de waarheid berust dat de schrijver bedreigd is door de echt Mafia en nu is gestopt met het schrijven van de serie/film.
Dat was geen echte actie maar wel een mooie Mafia film
Carlito`s way
Scarface
Casino
Last days of Frankie the fly
zijn ook leuk..... |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik heb net genoten van Identity. Een erg sterke film. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik schreeuw ook al tijden (heb je em al gehuurt donna? :)) dat donnie darko een geniale film is moet salton sea nog kijken,..
heerlijk die films die gaan en met je kop, memento, mulholland drive, donnie darko.. 1 voor 1 topfilms..
green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! :) |
Ok Time.....ik schaam me diep want ik heb afgelopen zondag dus Donnie gezien en ik was VERY impressed 
HEERLIJKE tripmovie,hebbie nog meer adviesjes? |
|
|
| Optimus |
Finding Nemo
Shrek was top, Ice Age ook, deze komt dicht in de buurt!:) Heerlijke animatiefilm is dit:) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Finding Nemo
Shrek was top, Ice Age ook, deze komt dicht in de buurt!:) Heerlijke animatiefilm is dit:) |
Draaitie al in de bios of heb je hem gedownd ?? |
|
|
| Remy D |
| Hij komt hier pas in november in de bioscoop. Maar ik kan wel wachten. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
Ok Time.....ik schaam me diep want ik heb afgelopen zondag dus Donnie gezien en ik was VERY impressed 
HEERLIJKE tripmovie,hebbie nog meer adviesjes? |
hehe, toch maar goed dat je naar me "geluisterd" hebt.. uuuh meer weirde films, uuuh zoek er zelf ook nog naar eigenlijk, ... dus zal me oogjes openhouden (moeilijk na een week inkom maastricht :D) |
|
|
|
|