return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Check die Films!!! - Part II (pg. 19)
View this Thread in Original format
Valhalla
"Kill Bill" de nieuwe film van Tarantino( maker Pulp Fiction / Resevoir Dogs).
Volgens de spits van gisteren draaide hij nu in Canada en is hij nu al een kaskraker.

Hoop dat hij hier ook snel komt :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Valhalla
"Kill Bill" de nieuwe film van Tarantino( maker Pulp Fiction / Resevoir Dogs).
Volgens de spits van gisteren draaide hij nu in Canada en is hij nu al een kaskraker.

Hoop dat hij hier ook snel komt :p

Kill Bill

Krijgt een 8,5 op IMDB.

In het eerste weekend al 256 miljoen opgehaald. Wel mooi, want in de recencies werd er weinig van verwacht 'omdat men een echte hoofdrolspeler miste'(oftewel een topper miste).
Flipper01
Gisteravond Identity gekeken, echt een hele gave en verassende film!
Je moet hem eigenlijk 2 keer zien voordat je het verhaal helemaal begrijpt
Optimus
Vandaag The Italian Job gekeken, was wel goeie en vermakelijke film:) Nu ben ik wel benieuwd naar het origineel, die ook maar ff kijken een keer:)
SnuggLe
Heb dit weekend Me Myself & Irene op tv gezien.
Was nog best grappig :D
Joost008
Heb gister Swordfish en Arlington Road gezien.
Swordfish zal denk ik bijna iedereen wel kennen wel paar vette actiescenes erin en natuurlijk
Halle Berry:crazy:.
Maar denk dat lang niet iedereen van Arlington Road heeft gehoord en dat is dus echt een aanrader voor iedereen die hem nog niet heeft gezien!!!
Remy D
quote:
Originally posted by Optimus
net The League of Extraordinary Gentlemen gekeken, gave fantasyfilm om te zien!:) Alleen vond het beetje raar dat er een Tom Sawyer in rondliep van de "Secret Service".... laat het dan desnoods Charlie Chaplin ofzo zijn:happy2: :haha:

Tom Sawyer is toch een held uit een boek/film en de andere waren dat ook dus ik snap Tai Ping weer is niet!!!
Remy D
Vorige week was ik naar Freddy vs Jason en die vond ik erg PHAT!!
Flipper01
Laatst Jeepers Creepers 2 gezien.. :haha: Hij was nog slechter dan deel 1 ;)

In tegenstelling tot Wrong Turn welke ik de dag ervoor had gezien viel dit toch zwaar tegen, echt een soort tweederangs horrorfilm.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Joost008
Maar denk dat lang niet iedereen van Arlington Road heeft gehoord en dat is dus echt een aanrader voor iedereen die hem nog niet heeft gezien!!!

Zeer goede film ja, zeker een aanrader! Strak einde.

MaGiK54
Heb gisteren The Transformers the movie gekocht voor € 5,00. Echt leuk om dit weer eens te zien. Echt jeugdsentiment.
Optimus
komende weken kijken:

*The Emperor's New Groove: Disney animatiefilm, ben ik gek op:)

*Cannibal Holocaust:Horrorfilm uit 1980, over een groep mensen die op expeditie op zoek naar kannibalen gaan en verdwijenne, Wat overblijft zijn de tapes die gevonden zijn na hun vermissing... geen idee of het wat is.

*Blade II: nog niet gezien.

*The Recruit: idem.

nog steeds Donnie Darko en The Salton Sea niet helemaal gezien trouwens:D

Heb gister bij Bram wel een leuke film gezien.... was een documentaire over anale sex.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Privacy Statement