return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Check die Films!!! - Part II (pg. 16)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Gisteren 15 minutes zitten kijken, errug goeie film.
Muppet
quote:
Originally posted by moogwai
idd. die komt zeker uit en daar wacht ik ook op.
Er komt zelfs een 5 DVD nog specialere editie, met 1 DVD alleen maar over Gollum :crazy:

Dat is de versie die in november komt. Er komen dan twee versies uit. Een "normale versie" met alleen de 4 dvd's, dus met de 3 kwartier extra beeldmatriaal en er komt weer een superdeluxe versie-->de 4 dvd+1 dvd met gollem info en een beeldje van stinker(de slechte kant van gollem), en een bon waarmee je slinker(de goede kant van gollem) kunt bestellen. Dat is de luxeste versie die er zal komen, geen nieuwere

Greetz Muppet (lotr maniak:D:crazy: )
Valhalla
had de film al een tijdje op cd maar vorige week pas gekeken :
Bang Bang ur dead.

vond hem errug goed :p
Vinyl Boy
the big lebowski is een absolute aanrader, evenals The nightmare before Christmas of Edward scissorhands.
arj1o1
ben nu das experiment aan eht downloaden
schijnt hele goede film te zijn
ken t iemand m?
SnuggLe
15 minutes is een vette film!
Big Lebowski is helemaal geniaal, THE DUDE rocks!
Das Experiment moet ik nog zien, waargebeurt experiment!
SnuggLe
15 minutes is een vette film!
Big Lebowski is helemaal geniaal, THE DUDE rocks!
TimeportE
weer eens een berichtje van mij :)
ik vond 15 minutes echter een enorme teleurstellende film, maar jah zal wel aan mij liggen..
swordfish was echt alleen het begin super, vooral voor explotie.. de camera die ze gebruikt hebben daar en de situatie waarin je niet weet wat er aan de hand is zijn super.. einde van de film bakt echter.. :S

nog te downloaden:

dvdrips van: matrix reloaded, x2, dogville (op aanraden van hier), hero..

nog meer? :)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe

Aaah, ik wist niet dat hier een film van gemaakt was:) IK heb de documentaire jaren geleden gezien op school (aanrader als je eraan kan komen!):) Ik ga de film ook maar kijken de komende weken.

Net Just Married gekeken, was wel lachen, vooral hoe ze de Amerikanen in een scene voor lul zetten:)

Nog te kijken:

Donnie Darko (nog steeds, ja:))
Salton Sea
Training Day (nog nooit gezien zelfs:D)
Boat Trip (na post van SnuggLe hierboven deze week maar even kijken als ik tijd heb:))
Optimus
Boat Trip was wel lachen, maar niet hilarisch en zeker niet beter dan Just Married:) Training Day vond ik wel goed:)

arj1o1
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: la vita e bella:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
dvdrips van: matrix reloaded, x2, dogville (op aanraden van hier), hero..

nog meer? :)

Dogville vond ik echt ruk.
Hero is supervet!!! Weinig conversatie, maar verder echt cool!

En chinees; Boat Trip is gewoon onderhoudend. Niet goed, maar wel leuk :) Ga DOnnie Darko nou maar 2x kijken, dat moet je zeker doen :D

We zouden hier een moviedatabase moeten maken ofzo....met films en dan de cijfers die iedereen hier ze geeft (iedereen die VAAK films kijkt)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement