return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Check die Films!!! - Part II (pg. 9)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Rodger Dodger is een erg leuke film, die bijna niemand kent. Gaat over een vent die DENKT dat hij vrouwen kan versieren, en het zijn neefje gaat leren. Veel conversatie.

Dumb en Dumberer. Erg flauw, niet bijzonder, 1 uur en 20 minuten. Wegkijk 30 in een dozijn film.

25th hour. VETTE film, VETTE conversatie. Beetje nadenkertje. Aanrader.

My little Eye. Cliche film (waarom gaat een vrouw met een gun, in een veilig hoekje TOCH dwalen in een onveilig donker huis??). Gewoon niets bijzonders en zeker niet eng.

Verder weet ik zo ff niet welke ik nog gezien heb....
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Rodger Dodger is een erg leuke film, die bijna niemand kent. Gaat over een vent die DENKT dat hij vrouwen kan versieren, en het zijn neefje gaat leren. Veel conversatie.

had ik eerder ook ergens genoemd.. vond em ook wel geinig idd :)

uuuh goede films van laatste tijd uuuuh.. geen nieuwe meer of toch wel..

agent cody banks - zeker wel geinig!
basketbal - van bedenkers van south park - te dom :p

en nog meer van dat soort popcorn films, niet echt super goede meer :(
SnuggLe
Nog meer tips van de master :)

Apt Pupil Naar een boek van Stephen King. Vet creepy psychologisch spelletje, erg goed!

the Italian Job Meesterlijke film met goede acteurs. Beetje mix van Oceans Eleven en Snatch. Leuk man, met mini's scheuren. Zeker een aanrader.

28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!!

...mensen deze films al gezien, en wat vonden jullie ervan??...

...en wordt equibrillium leuk na de eerste 10 minuten, want heb um afgezet...
Muppet
Zelf de tuxedo gezien. Grappige film met chackie chang.

Verder ook de hulk, die ik tegen vond vallen, wat een zwartgallige film zeg, wordt depressief als ik hem zie.

quote:
Nog meer tips van de master :)

Apt Pupil Naar een boek van Stephen King. Vet creepy psychologisch spelletje, erg goed!

the Italian Job Meesterlijke film met goede acteurs. Beetje mix van Oceans Eleven en Snatch. Leuk man, met mini's scheuren. Zeker een aanrader.

28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!!

...mensen deze films al gezien, en wat vonden jullie ervan??...

...en wordt equibrillium leuk na de eerste 10 minuten, want heb um afgezet...

Equilibrium is een k*tfilm. Film is een zielige mix van de matrix en 1984 van george orwell (als je dat boek kent).

En apt pupil; is toch die film met ian mackkellen(of hoe je die naam schrijft) dat die een oud-nazi speelt?

Greetz Muppet
Joost008
quote:

Ikzelf vond 28 days later niks aan, the 25th hour vond ik daarentegen wel een TOPPER!!

Charlies Angels Full Throttle was niet echt een top film beetje dreug standaard verhaaltje wel leuke effects tijdens vechtscenes soms btw
Punt
Final Destination 2 :p :p :p Toppertje.
japeman
quote:

28 days later, NIETS aan, wat een rukfilm zeg...

Italian Job is wel erg leuk, aanrader! Vorige week trouwens Scarface weer gezien, blijft een topper...

J.
japeman
quote:
Originally posted by Punt
Final Destination 2 :p :p :p Toppertje.

Zeker erg grappig ed, vorige week gezien met de mannen, licht uit, onweer buiten, altijd leuk...
Punt
quote:
Originally posted by japeman
Zeker erg grappig ed, vorige week gezien met de mannen, licht uit, onweer buiten, altijd leuk...

Ik heb hem van de week zitten kijken. Alleen jammer dat bepaalde scenes in zwart/wit worden uitgezonden. Maar ja, je kan niet alles hebben.:p
DJ_Siesta
quote:

wat een ruk film, ik dacht klinkt wel leuk, maar wat een ongelooflijke KUT film, lelijke kut neger wijf enzoo

trieste bagger k3 film!

Cosmic
Afgelopen weekie Centerparcs geweest, en de volgende films gezien:

Osmosis Jones
klik

Wel geinig, half cartoon half echt. Gaat over het functioneren van het menselijk lichaam, zitten leuk bdachte elementen in (burgemeester Slijm die het in een herverkiezing opneemt tegen burgemeester Gezond). Stem van Chris Rock.

Freddy got Fingered
klik

Dit is zeker een van de raarste en bizarste films die ik de laatste tijd heb gezien, man o man. Maar ik heb wel gelachen om die Tom Green, wat een hysterisch mannetje is dat. Verhaallijn is er amper, maar dat maakt niet uit. De hele film is een parodie op zich zelf. "My hooves, my hooves listen to my hooves" :D Echt hoe ze het verzinnen, (zieke) creatieve geesten moeten dat geweest zijn.

Mulholland Drive
klik

Ik heb het 1 uur volgehouden, ben toen maar gaan pitten. Geen touw aan vast te knopen, heel vaag. Geen vaart zit erin ook.

Rain Man
klik

Goede film, met Dustin Hofmann als een zeer geloofwaardige auche man.
TimeportE
heb eergister buiten op groot scherm hier in eindhoven bij plaza futura High Fidelity (http://us.imdb.com/Title?0146882) gezien.. top film, echt super grappig op momenten en ook leuk romantisch.. ook leuk romantisch voor guys dus checken die hap want hijs echt heel erg leuk en goed! zit veel beter in elkaar als meeste films :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement