return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Check die Films!!! - Part II (pg. 17)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
We zouden hier een moviedatabase moeten maken ofzo....met films en dan de cijfers die iedereen hier ze geeft (iedereen die VAAK films kijkt)

lijkt me cool idee, heb alleen geen tijd om zoiets op te zetten op het moment. maar ik zou zeker meedoen gezien het feit dat ik haast alleen nog in deze thread dingen post tenzij er toevallig iets interessants ergens anders terecht komt :))
Yarnie
khad paar dagen geleden wrong turn gekeken. Was opzich wel leuke film maar duurde een beetje kort. Voor de rest is die wel leuk als je nix te doen heb...maar voor de rest niet echt bijzonder dus:clown:

iemand al The League Of Extraordinary Gentlemen gezien?
SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
lijkt me cool idee, heb alleen geen tijd om zoiets op te zetten op het moment. maar ik zou zeker meedoen gezien het feit dat ik haast alleen nog in deze thread dingen post tenzij er toevallig iets interessants ergens anders terecht komt :))


Ik ben d'r ook niet echt goed in, maar ik zou wel een opzetje willen maken. Wie willen er nog meer meedoen dan?

Idee:
Database van films die mensen hier gezien hebben, met achter de titel van de film en de link naar IMDB dan een kolom per persoon, zodat iedereen het een cijfer kan geven ( een X voor niet gezien, een cijfer als je hem wel gezien hebt). Dan zou het leuk zijn als de film die het hoogste cijfer heeft (en het vaakst is gezien dan ook) bovenaan komt. Kan je zelf zien welke films je (volgens andere TA-ers) nog zou moeten zien.

quote:
Originally posted by Yarnie
khad paar dagen geleden wrong turn gekeken. Was opzich wel leuke film maar duurde een beetje kort. Voor de rest is die wel leuk als je nix te doen heb...maar voor de rest niet echt bijzonder dus:clown:

iemand al The League Of Extraordinary Gentlemen gezien?



Wrong Turn is wel lachen, zo'n foute humorhorror. Niet spectaculair, maar oke als je snel een simpele film wil zien. Wel wat smerige scenes erin overigens...

The League of Extraordinary Gentlemen heb ik gezien, alleen niet in een erg goede kwaliteit.
De film zelf is oke, het principe is leuk dat men 7 of 8 'helden' uit de oude verhalen samenvoegt, maar de uitvoering vind ik minder. Het verhaal vervalt snel in een gewone actiefilm. Plus het tijdselement klopt totaal niet; automatic guns in begin 19e eeuw enzo. Dat vind ik wel erg jammer. De personages worden ook niet sterk neergezet.
Gewoon een hap-snap film.

Aanraders die ik de laatste tijd heb gezien: Identity!
Remy D
quote:
Originally posted by Yarnie


iemand al The League Of Extraordinary Gentlemen gezien?


RUKKER!! :D:D Tijd niet gezien.:)

Ik heb hem gezien en het is echt een brute film. :D
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben d'r ook niet echt goed in, maar ik zou wel een opzetje willen maken. Wie willen er nog meer meedoen dan?

Idee:
Database van films die mensen hier gezien hebben, met achter de titel van de film en de link naar IMDB dan een kolom per persoon, zodat iedereen het een cijfer kan geven ( een X voor niet gezien, een cijfer als je hem wel gezien hebt). Dan zou het leuk zijn als de film die het hoogste cijfer heeft (en het vaakst is gezien dan ook) bovenaan komt. Kan je zelf zien welke films je (volgens andere TA-ers) nog zou moeten zien.


Cast Away : TimeportE: 7,5 //
Super B prestatie van Hanks die deze keer echt helemaal in zijn 1tje de film draagt en dit echt met overtuiging weet te doen, de film zit ook goed in elkaar maar mist af en toe wel enige snelheid (ook al is dit waarschijnlijk zo bedoelt), einde is gelukkig niet zoals ik had verwacht dus dat is zowizo een pluspunt //
link imdb (7,3): http://www.imdb.com/title/tt0162222/

zoiets? :)
Flipper01
Even een beetje offtopic vraagje:
Met welk programma kan ik een SVCD afspelen inclusief ondertitels. Ik heb Power DVD, maar kan hiermee geen SVCD's vanaf m'n HD afspelen. En hoe kan ik de subtitels (*.srt) er ook nog bij krijgen??
basvh
nog een vraagje. hoe kan je divx films branden als svcd en afspelen in je dvd speler
arj1o1
quote:
Originally posted by basvh
nog een vraagje. hoe kan je divx films branden als svcd en afspelen in je dvd speler


met tmpgenc (kiezen in de wizard voor svcd en verder niks) duurt ongeveer 4 uurtjes met 2ghz computer en daarna kun je met nero branden als video cd
basvh
quote:
Originally posted by arj1o1
met tmpgenc (kiezen in de wizard voor svcd en verder niks) duurt ongeveer 4 uurtjes met 2ghz computer en daarna kun je met nero branden als video cd


welk programma bedoel je kiezen met tmpgenc?
arj1o1
quote:
Originally posted by basvh
welk programma bedoel je kiezen met tmpgenc?


http://tmpg.pegasys-inc.com/downloa...nstaller-DL.exe

tmpegenc

en dan als je geen wizard krijgt in het begin bestand nieuw op kijken of er iets staat van wizard, want dan is het heel simpel

basvh
Ik heb dat programmatje nou. IK snap die wizard ook. Heel makkelijk natuurlijk. Maar ik heb geen dvd brander in me pc zitten alleen een normale brander. de svcd versie word 3,5 gig groot en kan dus nooit op 1 700 mb cd. Hoe kan ik dit oplossen. Kan dat met dat tmpgenc programma of moet ik in een ander programma gaan knippen
arj1o1
quote:
Originally posted by basvh
Ik heb dat programmatje nou. IK snap die wizard ook. Heel makkelijk natuurlijk. Maar ik heb geen dvd brander in me pc zitten alleen een normale brander. de svcd versie word 3,5 gig groot en kan dus nooit op 1 700 mb cd. Hoe kan ik dit oplossen. Kan dat met dat tmpgenc programma of moet ik in een ander programma gaan knippen


een (s)vcd werkt niet met megabyte maar met minuten dus op een vcd past 74 minuten (of 80) film en svcd ongeveer 35 minuten geloof ik, dus waarschijnlijk 3 cd's
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Privacy Statement