|
Check die Films!!! - Part II (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
ik wach tvooral op die 17 minuut durende 20 miljoen pond actie scene
die elke actie scene in hollywood deed vermorzelen |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ik wach tvooral op die 17 minuut durende 20 miljoen pond actie scene
die elke actie scene in hollywood deed vermorzelen |
Neo die Erica Terpstra in stukjes hakt? of had je het over een ander soort 20 miljoen pond ? :clown:
edit: correctie dat kan inderdaad natuurlijk nooit in 17 minuten :p |
|
|
| MaGiK54 |
Zit ff op de freerecord-shop site te kijken naar de dvd's releases en er komen een paar lekker dvd's uit de komende tijd:
- 08 Oktober 2003 The Matrix Reloaded :crazy:
- 29 Oktober 2003 X Men 2 errug vermakelijk
- 30 Oktober 2003 Spirited Away in het Haags Filmhuis gezien, errug mooie anime.
- 06 November 2003 Indiana Jones Trilogy (4 DVD's) yeeeees eindelijk zit al jaren te zeiken dat ze deze box moeten uit brengen, nu nog Star Wars, LUCAS gvd !!
- 20 November 2003 Lord of the Rings, Two Towers (Special Edition) mmmmmmmmmm kan haast niet wachten om die extra 3 kwartier te zien. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
- 20 November 2003 Lord of the Rings, Two Towers (Special Edition) mmmmmmmmmm kan haast niet wachten om die extra 3 kwartier te zien. |
kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal:D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by arj1o1
kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal:D |
Die 4DVD box is altijd de meest uitgebreide hoor :) |
|
|
| Optimus |
| Gister Phileine Zegt Sorry gekeken, was wel vermakelijke Nederlandse film (Kim van Kooten:eyes: ):) |
|
|
| arj1o1 |
| gisteren taxi 3 gekekn zeer slecht vervolg taxi 1 en 2 waren zeer vermakelijk maar dit was toch echt slecht vervolg |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Dogville
Meesterlijke film van Lars von Trier. Wel heel apart, in het begin zat ik echt te denken waar zit ik in godsnaam naar te kijken (je begrijpt wel wat ik bedoel als je iets van de film gezien hebt). Met iedere minuut raak je meer betrokken bij de film met uiteindelijk een geweldig einde. Ik verklap er niks over, want je moet de film kijken met zo min mogelijk voorkennis over het plot imo. |
Idd, what the zit ik naar te kijken?
Ik vond hem niet echt super. In ieder geval veel te lang, en niet mijn smaak.
Wel een aanrader: BOAT TRIP
Heerlijke simpele comedie met Cuba Gooding Jr. 2 lui willen chicks scoren op een cruise, maar komen op een homocruise terecht. Hilarisch!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Shabbaman
Ik heb 'm zaterdag in de bioscoop gezien, erg vermakelijk! Die grap met die strippers was erg leuk: "You mean 'car', not 'fanny', I took a drive in your fanny." |
Ben er zaterdag geweest (AP3), vond hem wel vermakelijk.. kon deel 1 niet overtreffen, deel 2 wel.
Vooral de homobar dancecontest met stifler en de 'gedaanteverwisseling' van Finch en Stifler waren errug leuk. (en natuurlijk de strippers in huis)
Iemand Swordfish al gezien? TOPFILM.
Bad Boys 2 leek me ook wel cool. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
- 30 Oktober 2003 Spirited Away in het Haags Filmhuis gezien, errug mooie anime.
|
ja wel leuke film, alleen jammer van dat japans mwhehe |
|
|
| moogwai |
Gisteren American Pie 3 in de bioscoop gezien.. vond 'm tegenvallen. We waren met z'n zeventienen en eigenlijk iedereen dacht er hetzelfde over. Te weinig echte hoogtepunten. 1 en 2 waren top... deel 3 was dus iets te veel(hmmn.. eigenlijk minder :D) van het zelfde...
| quote: | Originally posted by arj1o1
kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal:D |
Idd. die komt zeker uit en daar wacht ik ook op.
Er komt zelfs een 5 DVD nog specialere editie, met 1 DVD alleen maar over Gollum :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ben er zaterdag geweest (AP3), vond hem wel vermakelijk.. kon deel 1 niet overtreffen, deel 2 wel.
Vooral de homobar dancecontest met stifler en de 'gedaanteverwisseling' van Finch en Stifler waren errug leuk. (en natuurlijk de strippers in huis)
Iemand Swordfish al gezien? TOPFILM.
Bad Boys 2 leek me ook wel cool. |
AP 3 moet ik nog zien, hoorde allemaal goede geluiden.
Swordfish is al superoud. Maar wel een aardige film.
Bad Boys 2 heb ik Thailand gezien. Erg slechte film :( |
|
|
|
|