return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Trance Rebus :)
View this Thread in Original format
P4z!
Såg det här i ett annat forum förut, alla vet nog vad rebus är för något (bilder som ska bilda ord/namn). Vore kul och prova det :)
Engelska ord!
Jag börjar med något enkelt:

Artist:


Låt:



+



= ?

Vet ni vad det blir? :)
morakickers
push - strange world?

(hoppas det är rätt annars är man ju fett bortgjord...)

kul idé!
P4z!
nope, men du är på rätt väg ;)
morakickers
ok... då måste det vara universal nation kanske? :p

jag kanske borde kollat lådan lite hehe :D

då ska vi se om jag kan posta en tillbaka kanske...
Nyx
quote:
Originally posted by P4z!
Artist:


Überdruck
han trycker så hårt med tummen så att det blir över-tryck :D:D
dbl
push - universal nation såklart.. troligtvis...

bra idé Nyx ;) :haha:
P4z!
morakickers fick rätt :D rätt svar var Push - Universal Nation!


Nästa rebus:

Artist:



+



Låt:



= ?

den ni ;)
AC.
Kul intiativ.
Har dock inte en aning om vilken låt det kan vara
Glorie
hohoho va fyndigt :)

ja suger på karamellen kan ja säga... ja har d på tungan asså...
hmmmmm, men guuuuuuuuuuuu

ghosts e låten iaf :) men vafan heter gruppen? aaaaaaaaaaaaagh :)

Strange world.. neee....öhhh

(nu ska ja komma på en ja me)
SWE_TRANCE
Måste vara Tenth Planet - Ghost's:eyes:
schysst låt är det..

P4z!
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Måste vara Tenth Planet - Ghost's:eyes:


Rätt!! :D
Glorie
men jaaaaaaaaaaaa, va ja suuuger :D haha

kan ni min då?

Artist:

+


Låt:

+


weeeeeeeeeee, va kul :D d här kommer ja gö IGEN :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement