return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 11)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by basvh
ZO echt wel jah.Ook dit jaar weer dance valley: liepen toch echt wel meer mensjes rond dan 40.000.

65000 zalwel niet precies geweest zijn maar om en nabij dit getal..
JunKX
quote:
Originally posted by PCP2017
Net een geweldig Lovefields achter de rug en komende zaterdag alweer Mysteryland!

Twee VIP tickets gewonnen, dus voor de eerste keer in mijn leven maar eens vippen, jammer dat het drinken tegenwoordig niet meer inclusief is.
Maar gelukkig werken er zo goed als zeker bekenden achter de bar!!
Free entrance, free booze, life can be good!:D

ennnn PVD weer eens live voor mij sinds het staafjesincident!! (IC'00)!! :happy2:

Lol, wat voor staafjesincident? Kreeg hij die dingen op zijn hoofd ofzo?
HBtje
/me heeft er tering veel zin an

Kai Tracid - Kay D Smith - Sven Väth - Paul van Dyk - Ferry Corsten en afsluiten met Michel de Heij of wederom Sven Väth. Tussendoor Lexion tent. Wil nu eindelijk wel ns DJ Jurgen zien draaien

nog 3 nachtjes slapen :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by magrec
Hmm ik kom met ov vanaf amersfoort hoe kom ik dan het snelst op het floriade terrein??

Vanaf hoofddorp rijden er 'speciale bussen' naar het FLoriade terrein. En als je de zuidtangent pakt, dan kan je die het beste pakken op Hoofddorp, dat is korter naar Vijfhuizen als vanaf Haarlem.
blup
quote:
Originally posted by HBtje
nog 3 nachtjes slapen :D

Hou op met aftellen.. :P
Je maakt me alleen maar zenuwachtiger.. :(
NetX
So, how´s the weather looking for Mysteryland ?
Has it been raining near Floriade, ie ground is wet and mushy ? Or pretty dry ? Gonna be sunny ? How warm ?

JP, how do we get there ? Are u driving ? Can we leave clothes in the car and get them (for example late in the afternoon changing into warmer clothes) or should we take a bag with clothes with us ?

Or are the small Netherlands party favours good enough to forget the weather ? ;)
blup
I guess it will be dry and pretty warm.. but i'm not sure..
kolkiewolkie
//haakt af

damn he ik voel me OUD worden :p ik skip het ene na het andere moddervette feest. Maar even op een rijtje: heb 10 dagen intro gehad... dat kost VEEL geld (200+ pleuro) en ik ben echt HE-LE-MAAL naar de tering momenteel... echt zo brak als 'n bal gehakt. Wist ik van tevoren ook wel trouwens dat het zou gebeuren maar toch. Verder ook geen vervoer meer als Switch niet gaat en ik heb een verjaardag... als ik dat optel genoeg redenen om te passen tot het volgende feestje :) .

have fun you all!
magrec
Ik ben de hele dag hier te vinden :)

Cooldown Cafe op uitverkocht Mysteryland

Cooldown Cafe zal aanstaande zaterdag optreden op het grote housefeest Mysteryland, dat georganiseerd wordt door ID&T.

Op Mysteryland zal een van de tenten helemaal nagebouwd worden in de stijl van het Cooldown Cafe, zoals deze bestaan op het Leidseplein en het Rembrantplein.

Dat het druk gaat worden is een zekerheid, want het festival is inmiddels uitverkocht! Een kleine 40.000 mensen zullen die dag dan ook volkomen uit hun dak gaan.

Natuurlijk op veel housemuziek maar nu dus ook op de partymuziek van het Cooldown Cafe. Een van de nummers die zeker gedaan gaat worden is hun nieuwe single die samen met Gerard Joling is opgenomen; "The Lion Sleeps Tonight".

Of Gerard Joling zelf ook mee gaat is nog een vraag, maar wie naar Mysteryland gaat zal het weten...
Bron: http://www.janvis.nl/nl/nieuws.php?...ArtistNameID=37
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Ik ben de hele dag hier te vinden :)

Cooldown Cafe op uitverkocht Mysteryland

Cooldown Cafe zal aanstaande zaterdag optreden op het grote housefeest Mysteryland, dat georganiseerd wordt door ID&T.

Op Mysteryland zal een van de tenten helemaal nagebouwd worden in de stijl van het Cooldown Cafe, zoals deze bestaan op het Leidseplein en het Rembrantplein.

Dat het druk gaat worden is een zekerheid, want het festival is inmiddels uitverkocht! Een kleine 40.000 mensen zullen die dag dan ook volkomen uit hun dak gaan.

Natuurlijk op veel housemuziek maar nu dus ook op de partymuziek van het Cooldown Cafe. Een van de nummers die zeker gedaan gaat worden is hun nieuwe single die samen met Gerard Joling is opgenomen; "The Lion Sleeps Tonight".

Of Gerard Joling zelf ook mee gaat is nog een vraag, maar wie naar Mysteryland gaat zal het weten...
Bron: http://www.janvis.nl/nl/nieuws.php?...ArtistNameID=37

Echt kansloos als dit echt zo is.

Wc's zijn trouwens gratis, en daardoor beweren ze dat wildplassers meteen er uit gegooid worden.

Original
:nervous:

01-Mysteryland_2003_-_cooldown_cafe_(idt_radio)-xxx.mp3
:whip: :whip:

De grappen gaan wel erg ver tegenwoordig...
Civic
quote:
Originally posted by NetX
So, how´s the weather looking for Mysteryland ?
Has it been raining near Floriade, ie ground is wet and mushy ? Or pretty dry ? Gonna be sunny ? How warm ?

JP, how do we get there ? Are u driving ? Can we leave clothes in the car and get them (for example late in the afternoon changing into warmer clothes) or should we take a bag with clothes with us ?

Or are the small Netherlands party favours good enough to forget the weather ? ;)

i´m interested in the answers, too :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement