return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 14)
View this Thread in Original format
Cosmic
quote:
Originally posted by basd
Sukkel.

Je kunt natuurlijk ook gewoon geen zin hebben om weer zoveel geld uit te geven aan een feest zonder echt indrukwekkende line-up (tenminste dat vind ik).

Maar ja, dat snap jij waarschijnlijk toch niet.


Jonge jonge wat zijn jullie snel op de teentjes getrapt, dat was gewoon een ironische opmerking, kom op zeg.

Ik ben net terug en voor mij was het het geld wel waard, was ook mn 1e Mysteryland trouwens. Q-dance had een mooi podium daar, zo voor die heuvels. Was gewoon groter dan de main, lol. Ik heb me wel vermaakt iig, t was ook nog heerlijk heer dus kon niet beter.
apri_peel
quote:
Originally posted by Switch
apri u in holland again? cool :)


yep, i'm in alphen until thursday

nice meeting you hb
and magic as well, he was so wasted lol
Switch
lol magic is always wasted :P
blup
Het was TOP naar mijn mening...
Het weer zat erg mee en de djs deden 't goed.
't jammere was de loop afstand tussen de tenten..

Bij q-dance was het drukker dan bij de main volgens mij.. :D
't mooist was als je beneden stond en op de heuvel keek..
Al die dansende mensen op een rij.. Geweldig gezicht :D
Optimus
topfeest! Veel gelachen en lekker gedanst.

punt
magrec
quote:
Originally posted by Optimus
topfeest! Veel gelachen en lekker gedanst.

punt


/me agrees
Leuke sets gehoord veel gelachen (biertjes zuipen met remy haha super gezellig) sander kleinenberg die op de techno toer ging (wel weer hitjes maarja )
Ferry 0
Woei AWSOME!!!! Een Party report van Ferry_0 met zijn Vriendjes Ronny_0 Shallow Junkx & Mabijn

Wij waren dan eindelijk 1 uur binnen. Toen zijn we naar de kluisjes gelopen waar we het aller laatste kluisje konden huren hoppah jassen er in en het party terrein op. Onderweg even een broodje kroket scoren en al etend naar de mainstage want kwart over 2 zou Sven Váth beginnen. Eenmaal aangekomen @ de main het al lekker gezellig een beetje prog hier en daar van Futureshock. Al snel zag ik mijn duitse held staan hij was even bezig met het versieren van wat leuke dames. Futureshock deed nog ff een geil laatst effect en ze waren klaar. De mc kondigde de dj aan en sven gooide zijn 1ste eloctro vinyl erop. Het waren de wat vagere plaatjes in het begin die we wel zijn gewend van Váth en zo bouwde hij naar een real QLIMAX!!!. Naar een paar electro knallers vloog de duitse techno me om de oren bam bam bam umf umf sisi JDSLFJSdfasjl HUGE!!! helemaal gek bij Sven Váth. Sven was klaar op naar de C0C00000n want Marco Carola moest zijn kunsten vertonen in een hele mooie ROOIE TENT :D. Wij naar Marco toe en die was al lekker aan het Grooven/Techo-en zoals we gewend zijn 3 decks nonstop in de MIX. Na 90 minuten stampen/springen/drinken/roken/kijken/lopen/fietsen was het wel eens tijd voor Richie Hawtin. Toen ik even eten was gaan halen zag ik een vrouw een wit a4tje neer leggen waarop stond dat Richie Hawtin niet kon draaien wegens vaagheid. Hier begreep ik helemaal nix van en dit was al de 2de keer dat mij dit overkwam dat Marco nog een keer 90 minuten extra moest draaien. Richie Hawtin was vaag maar ik heb hem toch echt zien springen naast Marco echt een vreemd verhaal waar wij nooit de waarheid van zullen horen. Nouja dan maar 3 uren Marco Carola ook niet verkeerd natuurlijk als het 1 van je favoriete dj's @ is. De volgende held stond klaar @ de main stage SANDER KLEINENBERG!!!. Hop naar de main onderweg even gesnaaid/gepist/blablablba. Wij kwamen aan en hij was net los, het was echt een HUGE begin. Na wat proggie trance plaatjes renden Shallow / Ronny_0 & Junkx snel weg naar Dj Jean @ de Lexicon. Ik dus alleen met Mabijn @ de main lekker feesten op Sander die zijn knallers hier en daar zeker draaide. Imo zette hij echt een wereld set neer en ik ging helemaal gek. Echt mijn hoogte punt van Mland 2003. Na Sander was het de beurt aan 1 van onze Nederlandse trancehelden FERRY CORSTEN!!!!!! HUGEHUGEHUGEHUGEJSJDF(#$R#()IFW0000000000000000EIIIIIIIII1333333337fdaja. Bah wat ging dat snel ineens naar Sander dat was wel ff wennen maar na 2 minuten wist ik niet anders meer :D. Een korte intro en een gay ass plaat met een vocal dee het begin krakende boxen hmm dat zat niet helemaal pluis. Al snel werd er geprutst met het geluid en werd het al langzaam beter. Na een tijdje onderweg te zijn met Ferry had ik al veel klappers gehoord en toen ineens WTF DIKKE TECHNO!!!!. Spring Spring b00m b00m b0f b0f ksst ksst ksst. 3 dikke techno platen met daar na Dj Tiesto - Traffic bam bam bam alle lampen aan spring spring. Kwart voor 10 moest ik dan ook naar huis want anders zou ik mijn trein missen. Rennen naar de bus en we haalden onze trein ook nog maar net. Oke nu slapen en tot volgende keer LAt0rs


Grtz Ferry_0
basvh
ZO net terug van lomp locale disco stappen ook wel keer leuk! Een keertje afwisseling kan geen kwaad.

Maar goed ik hoorde van een vriend van mij dat het drinken nogal slecht was geregeld. Nog andere mensen last van gehad of heeft die vriend van mij weer te diep in het plastic zakje gekeken?



quote:
't mooist was als je beneden stond en op de heuvel keek..Al die dansende mensen op een rij.. Geweldig gezicht


Jaja zulke uitzichten zijn zker vet, vooral als een bredase super dj afsluit met zn 10 lazers. Of zit ik nu weer inde verkeerde thread te typen. :D :D \Ach jah heb aandeel heineken heb ik weer flink gesponserd vanavond.
DJ_Massive
quote:
Originally posted by apri_peel
yep, i'm in alphen until thursday

nice meeting you hb
and magic as well, he was so wasted lol


had a good time apri ;)
Biohazard
quote:
Originally posted by basvh
ZO net terug van lomp locale disco stappen ook wel keer leuk! Een keertje afwisseling kan geen kwaad.

Maar goed ik hoorde van een vriend van mij dat het drinken nogal slecht was geregeld. Nog andere mensen last van gehad of heeft die vriend van mij weer te diep in het plastic zakje gekeken?





Jaja zulke uitzichten zijn zker vet, vooral als een bredase super dj afsluit met zn 10 lazers. Of zit ik nu weer inde verkeerde thread te typen. :D :D \Ach jah heb aandeel heineken heb ik weer flink gesponserd vanavond.


jaja we weten wel dat je een DV hoer bent :p

Cosmic
quote:
Originally posted by basvh

Maar goed ik hoorde van een vriend van mij dat het drinken nogal slecht was geregeld. Nog andere mensen last van gehad of heeft die vriend van mij weer te diep in het plastic zakje gekeken?


Dat klopt wel ja, op een gegeven moment was er alleen maar Red Bull verkrijgbaar:whip:

En bestelde je een biertje, kreeg je de helft schuim (als t meezat althans) en de helft bier. Dat was ongeveer t enige minpuntje.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basvh

Maar goed ik hoorde van een vriend van mij dat het drinken nogal slecht was geregeld. Nog andere mensen last van gehad of heeft die vriend van mij weer te diep in het plastic zakje gekeken?



Het lag er een beetje aan bij welke bar je kwam. Sommige hadden alleen nog maar breezers en andere alleen nog maar water enz enz.

Maar ML was zeker vet. Leuke setjes gehoord. Lekker weertje. Relaxte mensen. Geslaagd dus :D.

Maar het was wel verdomde stoffig, ik was bijna een neger geworden... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement