|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
Volgens mijn laatste informaatie is dat toch echt op 2 augustus naarbij amsterdam in het pittoreske spaarnwoude :D :D :D |
ML ligt dichterbij Amsterdam dan DV!!! DV ligt het dichtsbij VELSERBROEK!!!! En daar komen een paar toffe gasten vandaan.
:D:D:D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Remy D
ML ligt dichterbij Amsterdam dan DV!!! DV ligt het dichtsbij VELSERBROEK!!!! En daar komen een paar toffe gasten vandaan.
:D:D:D |
Ach joh randstad 1 pot nat, Toffe gastten uit velserbroek??? humm ken er geen 1. Ken wel een voetballer uit velserbroek die graag in de regenvoetbalt en het liefts tegen steile hellingen schopt:D :D |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Kom kom niet zo verlegen... party of the year! :wtf: |
PARTY OF THE YEAR!?!?! zonder de beste dj van de wereld?:nervous:
Volgens mij zit je bij het verkeerde draadje:D |
|
|
| Switch |
hmm ik twijfel eigenlijk nog steeds of ik zou gaan of niet. ik krijg namelijk volgende maand de sleutels van me flatje, en dat gaat ook nog wel wat geld kosten :(
mocht ik gaan dan kunnen basd en kolkiewolkie wel weer meerijden :)
als zij ook gaan... :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Switch
mocht ik gaan dan kunnen basd en kolkiewolkie wel weer meerijden :)
als zij ook gaan... :) |
ik weet het nog niet!
ik zit sterk te twijfelen of ik naar ML of DV ga, of naar geen van beide bij gebrek aan beschikbare euro's. Maar in elk geval bedankt voor het aanbod! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Switch mocht ik gaan dan kunnen basd en kolkiewolkie wel weer meerijden :)
als zij ook gaan... :) |
Ik hou het in gedachten, weet namelijk ook nog niet of ik ga..
Maar ook namens mij alvast bedankt voor het aanbod ! |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by snitz
PARTY OF THE YEAR!?!?! zonder de beste dj van de wereld?:nervous:
Volgens mij zit je bij het verkeerde draadje:D |
Paul van Duck, Sander K en Kai Tracid op een zonnige Floriade vol happy people en ook de kans om stiekem wat hardcore mee te pakken... 
yep, DUTCH party of the year!  |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Paul van Duck, Sander K en Kai Tracid op een zonnige Floriade vol happy people en ook de kans om stiekem wat hardcore mee te pakken... 
yep, DUTCH party of the year! |
ach jah, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen he:D :D :D |
|
|
| DJ_Massive |
blaha
genoeg goede dj's en acts om het tot Event van het jaar te laten worden
ofzo
:rolleyes: :eyes: :gsmile: |
|
|
| Switch |
| event van het jaar was TiC, maar ML zal vast wel weer leuk worden :) |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by snitz
ach jah, ieder zijn smaak zullen we maar zeggen he:D :D :D |
Vroegah, vroegah had je geen DJ's. Vroegah had je een cassettebandje met top40 muziek die je van de radio opnam. Op vrijdagmiddag.
Vroegah, vroegah hoefde je niet een half jaar te sparen om naar een feest te gaan. Vroegah had je the Palace en Multigroove. Vroegah zat je voor 5 gulden de hele nacht in een hal met een muur van speakers.
Vroegah, vroegah had je geen GHB, ketamine en coke. Vroegah had je speed en pillen. Echte pillen, zoals duifjes die uitgedeeld werden op de dansvloer. Op een halfje stond je een heel weekend strak.
Vroegah, vroegah had je geen Sensation, Innercity of to in concert. Vroegah had je Mysteryland en Thunderdome. Daar ging je heel als je Hellraiser te hard vond. Wij vonden Hellraiser heel relaxd.
Vroegah, vroegah trok je aan wat je wilde. Vieze lompen, oude schoenen. Niemand die het wat kon schelen, want je was aan het eind van de nacht toch stinkend smerig. Vroegah had je geen black en white.
Vroegah, vroegah...
Met andere woorden: Mysteryland is het enige feest (naast Thunderdome) van ID&T waar ik me laat zien. Omdat het misschien ook maar een half uurtje in de stemming van vroegah brengt. Toen alles nog zo lekker eenvoudig genieten was... |
|
|
| Ferry 0 |
| quote: | Originally posted by Switch
event van het jaar was TiC, maar ML zal vast wel weer leuk worden :) |
Dat ben ik helemaal met je eens en mysterlyland gaat zeker leuk worden met Sven Váth op de mainstage en andere techno helden in de cocoon zaal. |
|
|
|
|