|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Wat een lekker feest!
Na de Second Trip kon het eigenlijk al niet meer stuk :D
Negatief: third movement kuch kuch, vertrek |
Zeker!
, die heb ik gemist dus. Ik zei nog: als ie die draait kan t niet meer stuk :D
Ja, wat een **&%% herrie kwam daarvandaan. Ook met een grote boog omheen gelopen. |
|
|
| Original |
Masterlijk feest,
Bij binnekomst gelijk de Q-dance stage opgelopen waar Kau Tracid bezig was met een vet setje. Ben Sims geen idee wat daar nou mee was maar die heb ik niet gehoord. Was volgens mij gelijk Pila na Kai.
Vanaf 16:30 ff rondgelopen tot iets van 17:10 toen we aankwamen bij de main Stond bij paul van dyk eerst een tijdje op een beetje verkeerde plaats, recht met me kop in de zon... ik zweette me helemaal de tering. Toen zag ik toevallig Optimus die ik herkende van een plaatje wat hier op de site heeft gestaan + daarna Theesaus, Miss Proximus, en nog heel ff de hand geschud met Magrec en Remy.
(als ik iemand vergeet sorry :cool: )
Ging na paul meteen weg (had beloofd weer mee te gaan naar Q-dance)
Heb voor de rest bij q-dance gestaan, vond het eigenlijk wel een wat mooiere plaats, vooral door die berg erachter. en de vlammen bij techoboy waren ook wel lijp.
Stond ook nog een of andere gozer die die de wildplasregel maar niets vond en voor 20.000 mensen op ze dooie gemak in dat slootje bij q-dance stond te pissen.
Paar extra puntjes
#Paul & Kai waren toch wel de toppers
(pvd & Second sun - Crush (Vandit Dub) de break daarvan:eyespop:
en dat ie traffic draaide was ook een aangename verassing)
#Bijna overal hing een ralaxete sfeer.
#In de zon staan en geen zin hebben om drinken te halen is geen goed idee:nervous:
#Pila/Luna/Dana/Pavo/Technoboy draaide allemaal bijna dezelfde nummers
#Rond een uur of 9/10 kon je alles bij de q-dance bar bestellen als het maar redbull was.
#Ze hadden minimaal wat kaarsverlichting op sommige paden kunnen neerzetten.. ik zag geen kloot. duurde ook nog een uur voordat ik eindelijk bij de auto aankwam.. maargoed het was een zeer geslaagd feest. |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
De Mainstage was groot zat, ik heb geen ruimte gebrek gehad en ik denk dat als het nog groter was geweest het alleen maar ten nadele van de sfeer geweest zou zijn.
Ik wist niet dat ze danste bij q-dance :rolleyes:
Er waren echt wel meer verkooppunten van muntjes en bonnen hoor!
Wc's waren er ook zat, en als er nog meer zouden staan zou het ook niet echt mooi geweest zijn voor de festival aankleding. Meer prullebakken bij de looppaden zou wel goed geweest zijn..
Koop oordoppen
Deze opmerking had ik niet meer verwacht toen ik halverwege je post was..
Waarom zijn mensen toch altijd zo snel negatief de laatste tijd?
Zoals deze post ook, er is een geweldig feest geweest, goeie sfeer, dj's enz enz. en het enige wat de meeste als eerste eruitkrijgen is dit is niet goed en dat vond ik irritant enz. enz. :mad:
Ik vond het een goed feest en heb het onwijs naar me zin gehad, natuurlijk zijn er altijd wel dingen op of aan te merken maar om dat nou altijd meteen te doen... |
mjah oke ik ga niet weer op al je quotes antwoord geven want dan blijven we bezig.
Anyway het lijkt misschien een negatieve post maar je mag hier toch je mening geven :o
Ik heb het ook gewoon hardstikke naar m'n zin gehad en dit waren gewoon wat kleine min-puntjes tis maar net hoe je het opvat he...
En geloof me de mainstage bij dance-valley was veeel groter en bij tiesto ging echt iedereen uit ze dak hoor |
|
|
| mindshooter |
Just came back from a 15 hour long car trip from Holland...
Am i tired? yes!
Just wanted to tell all of you how much fun me and SteveTranz4ever (with whom i travelled with) had on the Mysteryland. Wow...ive never seen so many people dancing...the q-dance stage right before closing was :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: :eyes: ....thats just so amazing. Paul van dyk dropped me some nice tunes as well as Corsten but i wasnt really satisfied with the music. But overall this was one of the coolest events in my life. :) i hope you had as fun.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGE Thanks to Scul who actually let me an Steve sleep in his house for two days and made us breakfeast and took us to places where we could eat and stuff, altough he only knew us over the internet. Props to him! Thx a bunch man ;)
C u next year Holland |
|
|
| SnuggLe |
Leuk dat iedereen eht naar zijn zin heeft gehad!
Heb alleen wat vraagjes:
- Heeft Laidback Luke het 'Dance Valley theme' gedraaid, dat nu zo populair is? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ;) Zou me niets verbazen dat hij de instructie heeft gekregen om die juist NIET te draaien :)
- De foto van het Qdance podium zag er goed uit, maar waarom gebruiken ze ALTIJD dezelfde aankleding? :) Heb veel voor hun gewerkt, veel feesten opgebouwd, en ze gebruiken altijd dezelfde meuk, ziet er altijd bijna hetzelfde uit. Vlammenwerpers zijn cool, maar ook al veel vaker gedaan. Ik vind het altijd wel vet wat ze bouwen, maar ze moeten eens een keer wat neiuws eringooien! ....lijkt mij...
- Hoe was de Techno tent???
- Hoe zat het met de ruimte die je had?
....en SO DE TERING, wat een VETTE heuvel, die foto van het qdance podium. BasVH, niet zeiken over Dance Valley heel de tijd, dit terrein kan er ook wat van :) We weten dat je een dancevalley freak bent. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb alleen wat vraagjes:
- Heeft Laidback Luke het 'Dance Valley theme' gedraaid, dat nu zo populair is? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ;) Zou me niets verbazen dat hij de instructie heeft gekregen om die juist NIET te draaien :)
....en SO DE TERING, wat een VETTE heuvel, die foto van het qdance podium. BasVH, niet zeiken over Dance Valley heel de tijd, dit terrein kan er ook wat van :) We weten dat je een dancevalley freak bent. |
Jah laidback heeft dat nummertje gemaakt jah. Ben ook wel benieuwd of hij die gedraait heeft en of het een goede set was.
Hoho heb ik iets negatiefs over die heuvel gezegd? Jah ziet er idd vet uit hoor. Alleen het jammere van idt is dat ze meteen weer zo hoog van de toren blazen en zeggen dat ze de mooiste festival locatie hebben. Ok ik ben er zelf niet geweest dus kan er ook niet over oordelen maar er zijn in nederland toch best wel veel vette festival locaties zijn (hier praat ik over alle soorten festivals) en dan meteen na 1 editie groot verkondigen dat je de mooiste heb vind ik gewoon wat ver gaan! |
|
|
| HBtje |
Heb alleen wat vraagjes:
- Heeft Laidback Luke het 'Dance Valley theme' gedraaid, dat nu zo populair is? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ;) Zou me niets verbazen dat hij de instructie heeft gekregen om die juist NIET te draaien :) |
Ja, heeft ie gedraaid als laatste plaat
- Hoe was de Techno tent??? |
Groot, druk, vol maar klonk wel vet daar :D
- Hoe zat het met de ruimte die je had? |
Op de main was er zeker nog ruimte zat. Bij de Lexion was het aardig vol ja, bijna iets te vol in de loop van de dag. Q-Dance weet ik niet zeker zal wel enorm vol gepropt zijn daar, in ieder geval tijdens de afsluiter Technoboy
:) |
|
|
| magrec |
| Ik vond de techno eigenlijk niet zo groot. Tent had veel groter gemogen. |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik vond de techno eigenlijk niet zo groot. Tent had veel groter gemogen. |
Hier ben ik het mee eens. Die Cocoon tent was wat aan de kleine kant. Vond het geluid ook een beetje schel, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door het volume :crazy: |
|
|
| Optimus |
de techno was idd propvol:confused: Het geluid was écht hard daar:D
En het terrein is idd supermooi, alleen het is jammer dat alles zó ver uit elkaar lag:sadgreen: En de main was verbazingwekkend klein. Ik dacht nog dat we fout zaten en de main ergens anders moest zijn. Maar verder top top top!!!:) |
|
|
| Remy D |
| Vond het SUPER, had alleen de laatste paar uur zo'n verschrikkelijke hoofdpijn echt niet normaal. Sfeer was top en dan vooral bij de Q-dance. En dat Dana, Pavo, Luna etc allemaal hetzelfde draaide is echt dik en dom gelul. Verder heb ik een leuke tijd gehad met Harmen bij Sander Kleinenberg. :) Volgende keer weer. :D Voor de rest heb ik een paar rukkers maar ff gezien. Locatie was wel vet alleen niet zo vet als het DV terrein. Maar ik hoop wel dat het volgend jaar weer hier mag. |
|
|
|
|