|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
las net in de AD of Telegraaf wat over ML
dat het het mooiste feest aller tijden was, dat het feest en de lokatie perfect waren en net als een symbiont was (als je weet wat een symbiont is) :)
het klopte allemaal
jaja ID&T Censuur is zeker weer bezig geweest? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
Verder heb ik een leuke tijd gehad met Harmen bij Sander Kleinenberg. :) Volgende keer weer. :D |
Het bier smaakte goed he:D Volgende keer weer is best :p |
|
|
| Remy D |
| Die naast Sander staat vind ik echt een zielige rukker!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Whaa t was echt wel weer fantastisch :)
EINDELIJK s een x met Ibo gesproken :) Woei!!!!!!!!
Lekker gedraaid en gewoon beste sfeer ooit, mooi terrein en leuke feestmaatjes :)
Kus aan Bastiaan, Harmen en Tin :)
Steve & Kenny, great to meet u guys (again)..Next year I'll be coming over to Stockholm :)
Oh en kleine voetnoot, heb besloten dat ik PvD-fan AF ben :) Tijd voor een nwe idool haha :D Hij wordt mainstream (houdt in: irritante mensen die opeens allemaal vooraan willen staan, terwijl je ze in 3 jaar nog nooit eerder bij m hebt gezien) en dan is de lol voor mij eraf.
Misschien Zabiela of Ornadel ofzo??? :D hahaha
Jeeeeeeeeeeeeeetje ik voel me vrijjjjjjjjj :p |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik zou niet weten wie het is hehe, die site had jploveparade ons gegeven, en in de URL staat bartclaessen.com, dus zo zal die knakker wel heten dan.. |
Bart Claessen... Waar ken ik die naam van? Is dat niet Barthezz? |
|
|
|
|