|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
vorig jaar was ML echt super, maar dit jaar is de line up redelijk...
denk dat ik niet ga:p Dancevalley gaat wat dat betreft toch voor:D
Als ik al zou gaan, zou ik voor deze namen gaan:
Paul van Dyk
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Laidback Luke
Sven Väth
Richie Hawtin
Marco Carola
Secret Cinema (live) |
|
|
| basd |
F**k, weer een vet feestje deze zomer.. is wel een leuke afsluiter van de zomer wat dat betreft, voordat mijn stage begint..
Maar ik hoor mijn portemonnee al heel hard NEE schreeuwen.. Eens kijken of er met dat ding te onderhandelen valt...
Ik bedoel: Sven Väth, Sander K., Michel de Hey, Richie Hawtin, Marco Carola, Joris Voorn, Alexander Kowalski, 100% Isis,...
hmmmm... |
|
|
| jploveparade |
De herinneringen aan vorig jaar, PvD en Kai Tracid zijn redenen genoeg om te gaan. Lijkt me verstandig om maar eens snel kaarten te kopen want het zal wel uitverkocht raken...
Ben benieuwd of de Floriade een net zo goede, al dan niet betere, locatie als Spaarnwoude is :) |
|
|
| Switch |
imo is de line-up veel minder dan vorig jaar, maar ik denk dat ik er toch wel zal zijn, want ik kan Kay D Smith, Marco Carola, Sander Kleinenberg en Ferry Corsten toch echt niet weerstaan! :)
lekker gevarieerd, eerst effe lekker chillen op Sander K, dan springnichten op Ferry, en daarna compleet los gaan op de hardste techno dat je maar kunt voorstellen! :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Switch
imo is de line-up veel minder dan vorig jaar, maar ik denk dat ik er toch wel zal zijn, want ik kan Kay D Smith, Marco Carola, Sander Kleinenberg en Ferry Corsten toch echt niet weerstaan! :)
lekker gevarieerd, eerst effe lekker chillen op Sander K, dan springnichten op Ferry, en daarna compleet los gaan op de hardste techno dat je maar kunt voorstellen! :D |
ja je zorgt maar dat je er bent ;)
/me is er in ieder geval bij op Mystery Land
hele vette line-up, ondanks dat er geen echte "trance" tent is, maar daar is mee te leven :)
lekker dichtbij ook, zowat in mn achtertuin :cool: |
|
|
| HBtje |
Jaja ich auch dabei sein :D
Paul van Dyk - Sven Vath - Ferry Corsten - Michel De Heij - Tomcraft - Marco Corola - Kai Tracid - Jurgen - Stephen - Joop en Jean wil ik wel ff zien :D
Vraag me alleen af maar de ID&T DJs zijn..... :S
Armin van Buuren ??
Marco V ??
Johan Gielen ??
Zou er dan toch nog een ID&T tent komen zoals vorig jaar ??? Zou wel vet zijn |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HBtje
Vraag me alleen af maar de ID&T DJs zijn..... :S
Armin van Buuren ??
Marco V ??
Johan Gielen ??
Zou er dan toch nog een ID&T tent komen zoals vorig jaar ??? Zou wel vet zijn |
Nou ja zoals je waarschijnlijk wel weet heeft zowel Ferry Corsten als Michel de Heij als Roog als Luna als Dana een programma bij ID&T, en brengt Joop zijn platen (nou ja, plaat) op ID&T uit.. nog niet genoeg ?
:D |
|
|
| robin |
| en nou wil iedereen in eens wel naar de floriade |
|
|
| robin |
| quote: | | Quick & Brite (live) |
tellsell? |
|
|
| SnuggLe |
Ik ga niet. Ik zit dan nog lekker in Thailand met mijn ass (en Anke's ass :D)
Dat gaat toch zeker voor :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik ben ook van de partij, wordt me 1e outdoor feestje, dus ben benieuwd. Mainstage is lekker, en ik ga ook zeker even Kai checken. Nou nog mooi weer en het wordt helemaal super (en ook dichtbij, deze jongen gaat er op de fiets heen:D). |
|
|
| Cosmic Guy |
| He mods, waarom is deze nog niet sticky, net als DanceValley? |
|
|
|
|