return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
He mods, waarom is deze nog niet sticky, net als DanceValley?

!banaan Cosmic Guy

Wat zeg je? :S
;) :D

Blik is op vakantie, Petrus is geen mod meer, en ik werk. Dus dan kan het even duren.
robin

jploveparade
Morgen effe kaarten halen en kijken of er ook nog tickets voor DV zijn. Geld zat ;)
HBtje
tja als ik tijdens het 1e weekend van augsutus niet op vakantie zou zijn dan zou ik ook naar Dance Valley kunnen gaan, alhoewel ik dan toch eigenlijk wel weer liever naar Nature One zou gaan, duitsland roelt namelijk wel ff stuk harder, en kwa open air feesten ook, en, het is nog 's nachts ook, maar het mag dit jaar helaas niet zo zijn :(
kolkiewolkie
ik wacht nog even met kaartje kopen... denk namelijk niet dat het uitverkocht gaat raken (was vorig jaar ook niet zo, lijkt wel alsof ze unlimited tickets hebben).... riskant: JA, maar het geheel trekt me op 1 of andere manier niet echt.. dit terwijl vorig jaar echt UBERrelaxed was..

en Armin komt sowieso niet, want die zit dan volgens mij aan de andere kant van de planet.

kortom, ik wacht lekker af.
magrec
Ben sims :p

Koop mijn kaartje wel na dancevalley.
Guido'h
Sven Väth - Michel de Hey - Erick Morillo - Harry Romero - Jose Nunez - Marco Carola

whaa!! :D :D :crazy: :D
Guido'h
komt ben simms nou ook?? (ik zie het net op die poster hierboven staan)
magrec
Jah in de q-dance tent :p
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Jah in de q-dance tent :p

BEUQUH!!!!
Wat zou die gaan draaien, trommeltjes hardstyle :p?
Krijgen we opeens Tribal Hardstyle....maar in hardstyle mag toch geen variatie zitten? Kan Scul mij hier een antwoord op geven :p?

basd
Jaaaa trommeltjes !!

blegh..
DJ_Massive
Kom op zeg! Iets meer animo voor ML ? :)

Tim: kom ook naar ML man!! =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement