return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 13)
View this Thread in Original format
moogwai
Ik heb er ook echt zin in!! Ik ben normaal gesproken ook om 11.01 binnen, meteen naar Laidback Luke als lekkere opwarmer denk ik :)
Voor de rest nog geen idee.. alleen Ferry wil ik zeker niet missen.
DJ_Massive
mmhhmmmmm can't wait :D
DJ_Massive
mmhhmmmmm can't wait :D
M5
ja ik ga ook voor de 11:01
:D :cool:
HBtje
anders post je 2x massief boy ;)

morgen 10:59 op station hoofddorp dus als pendelbusjes btje mee werken half 12 tussen de bloemen :D kijken hoe laid laidback luke is
robin
quote:
Originally posted by magrec
Btw weet iemand of er op schiphol treinstation de kluizen 24 uur per dag bereikbaar zijn? Niet dat ze net zoals op amsterdam CS maar tot 23:00 bereikbaar zijn en dat je dan pas weer vanaf 7:00 er gebruik van kan maken.....(om te voorkomen dat straks die kluisjes op ml zelf allemaal al in gebruik zij.)


schiphol NS is een perron met een roltrap, een lift en een cola automaat, geen kluisjes

misschien wel op plaza zelf, zou ik eigenlijk niet weten heb ze nooit gezien iig
Cosmic
Ik nu lekker slapen en morgen weer fit op naar Mysteryland, woei. Voor degenen die gaan: veel plezier en tot zo misschien.
Voor de mensen die niet gaan: Losers!




Nee, die kunnen naar radio 3 luisteren :D
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic
Voor de mensen die niet gaan: Losers!


Diegene die juist gaan zijn fette losers.
Je laat je toch niet afzetten door zo'n pruts-line up....enige echte opperloser is u.
Chicane
quote:
Originally posted by Cosmic
Voor de mensen die niet gaan: Losers!


Voordat je met dit soort totaal NUTTELOZE uitspraken komt is het misschien verstandig om je eens af te vragen waarom sommige mensen niet gaan, want als je de mijne wist piepte je wel anders dom stuk vreten... :rolleyes:

en nee ik ga me lief en leed hier niet posten :rolleyes:
robin
ben ik de enige die geen flikker snapt van die uitzendingen op 3fm?

dan maar hopen dat de rel groups het wel snappen :D

basd
quote:
Originally posted by Cosmic
Voor de mensen die niet gaan: Losers!

Sukkel.

Je kunt natuurlijk ook gewoon geen zin hebben om weer zoveel geld uit te geven aan een feest zonder echt indrukwekkende line-up (tenminste dat vind ik).

Maar ja, dat snap jij waarschijnlijk toch niet.
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Diegene die juist gaan zijn fette losers.
Je laat je toch niet afzetten door zo'n pruts-line up....enige echte opperloser is u.


Jah ben ik met je eens, line up is gewoon niet zo hoogstaand. Maar anyway have fun daar op de floriade
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement