|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
Kom op zeg! Iets meer animo voor ML ? :)
Tim: kom ook naar ML man!! =) |
haha markje toch
zijn JunkX en /meself niet genoeg :happy2: :tongue3 |
|
|
| JunKX |
Right, allemaal bek houden en gewoon komen ;)
Wie komen er nou allemaal? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by JunKX
Right, allemaal bek houden en gewoon komen ;)
Wie komen er nou allemaal? |
Ik wacht net als Harmen in ieder geval tot na DV met eventueel kopen van een kaartje.. Als het geld het een beetje toelaat ga ik wel. |
|
|
| DJ Bazz |
| ik ga ook wel heen waarschijnlijk. Mr.marcello geloof ik ook...:conf: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by JunKX
Right, allemaal bek houden en gewoon komen ;)
Wie komen er nou allemaal? |
+Theesaus en ik |
|
|
| HBtje |
-Cosmic
-DJ Massive
-Funkysimon
-HBtje
-jploveparade
-JunkX
-Optimus_T + Theesaus
nog meer ?? |
|
|
| JunKX |
| Zojuist is bekend gemaakt dat Futureshock is toegevoegd aan de line-up van Mysteryland. Ze zullen optreden op de mainstage. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by JunKX
Zojuist is bekend gemaakt dat Futureshock is toegevoegd aan de line-up van Mysteryland. Ze zullen optreden op de mainstage. | :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by HBtje
-Cosmic
-DJ Massive
-Funkysimon
-HBtje
-jploveparade
-JunkX
-Optimus_T + Theesaus
nog meer ?? |
Ik sta vooraan bij Sven Vath (Y) |
|
|
| Remy D |
| Rukkers ik ga natuurlijk ook!!!! |
|
|
| jploveparade |
-Cosmic
-DJ Massive
-Frode
-Funkysimon
-HBtje
-jploveparade
-JunkX
-Optimus_T + Theesaus
-Remy D
Kom kom niet zo verlegen... party of the year! :wtf: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Kom kom niet zo verlegen... party of the year! :wtf: |
Volgens mijn laatste informaatie is dat toch echt op 2 augustus naarbij amsterdam in het pittoreske spaarnwoude :D :D :D |
|
|
|
|