|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Nouh Jploveetc-etc
Ik hoor t alweer,jij wordt zo'n lame ouwe zeikerd die denkt dat "zijn" tijdperk allesoverheersend was...
Want "vroegah" is allang geweest en leuk (of minder leuk) om in je rugtas te hebben maar snap nooit zo dat daarom de feesten van nu daar altijd mee vergeleken moeten worden.
Misschien ist wel zo dat je "vroegah" met een dik andere mentaliteit naar de feesten keek,meer spontaan bv,zonder een "toenwassetbeter" attituudje en dus ook niet ging vergelijken DUH
Vroegah was toen en toen zijn er leuke en minder leuke dingen gebeurd,net als gisteren en vorige week en een uur geleden maar ppl die vroegah altijd dik ophemelen doen dat dan weer niet bij de dingen die nu verbeterd zijn,das nou altijd t scheve;)
Ik heb r altijd een hekel aan als mensen uit de oudere generatie zoiets consant weer blijven zeggen tegen me,k bedoel,wat moet ik ermee imme kop als ik t met nu moet doen?
Mocht je ooit aan kids denken ofzo,dan zou ik dat maar changen anders word je echt zo'n ouwe zure zeikpa waar kids altijd zo'n schurft aan hebben,of daar moet je op kickuh ofcuz;) |
|
|
| Shabbaman |
| 'Vroeger' regende het anders ook wel eens flink als er net Mysteryland bezig was... ik hoop dat het dit jaar droog blijft! 'Vroeger' (eigenlijk nog maar 2 jaar geleden) ging ml gewoon de hele nacht door... en daarom denk ik ook niet dat je dit met de oude ml feesten kan vergelijken. Toevallig heet het hetzelfde, en het wordt vast net zo leuk, maar daar houdt de vergelijking wel mee op ;) |
|
|
| franzelare |
nouja ik ben er ook wel weer ff denk ik ;)
ik heb nog geen kaartje maar ik dat komt nog wel want ik verwacht dat als het mooi weer is het pas op het laatste moment uitverkocht is en als het slecht weer is verwacht ik niet dat het uitverkocht raakt! |
|
|
| moogwai |
Ik ga er ook heen... moet ook nog een kaartje kopen, maar daar wachten we nog ff mee. Het was vorig jaar ook niet uitverkocht, dus we hebben nog tijd zat :) De line-up is wel duidelijk minder als vorig jaar maar dan hoeven we ook niet zoveel te missen net als vorig jaar, want toen ben ik de ID&T tent niet uitgeweest onderhand.
Maar ik ben alleen bang voor het weer, want na de hittegolf die nog even zal duren zullen de bloemetjes wel water nodig hebben :D |
|
|
| Optimus |
| moet ook nog steeds kaartje kopen:) Heb er zin in, hoop op lekker weer!:) |
|
|
| Remy D |
| Kheb ook nog geen kaartje. Haal ik deze week nog. |
|
|
| jploveparade |
Rustig maar hoor, dat 'früher war alles besser' was slechts ironisch bedoelt.
Ik word gek van al die post met 'beste feest ooit'. Men moest eens weten... :toothless |
|
|
| Donna |
Naja daar ga je alweer alleen in een ander jasje...
"Men moest eens weten"
DAt "vroeger" van jou is hoe een jonger iemand zn "vroeger" van nu aan t maken is om er dan later hopenlijk nie zo over op te geven als wat jij doet.
Iedereen maakt zn eigen history,toen jij nog in je pa's verrekijker zat maakten mensen dingen mee die jij later ongelovelijk tof vond en waarvan zij dachten "je moest s weten"
Maar as always heb je ppl die ergens mee te koop willen lopen omdat dat van hen "tha best" is en je hebt ppl die alleen maar denken en gewoon hun gang gaan..
Ik heb in de loop der jaren waarin ik mn eigen history aan t opbouwen was en still ben,een paar dingen ontdekt waarvan ik zeker ben,en das dat ik kortzichtige attituudjes nie echt om me heen verdraag,thank god this is inet:P |
|
|
| M5 |
14:15 - 15:45 Sven Väth ( special set )
21:00 - 23:00 Sven Väth
:gsmile: :gsmile:
heb dr zin in |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by M5
14:15 - 15:45 Sven Väth ( special set )
21:00 - 23:00 Sven Väth
:gsmile: :gsmile:
heb dr zin in |
Nou RUKKER dan kunnen we elkaar eindelijk is gaan ontmoeten. ;):) |
|
|
| DJ_Massive |
| Remy-D: je ontloopt me niet weer he ;) :toothless |
|
|
| Original |
vond het eerst jammer dat er geen trance tent was dus was niet van plan om een kaartje te halen, maar nu er een aantal vrienden en bekenden gaan toch maar ff een kaartje gehaald.
Ga Vooral voor deze namen
- Kai Tracid
- Paul Van Dyk
- Bas & Ram
- Sven Väth
- Ferry Corsten
En heb er zoals altijd veel zin in.
:crazy: :toocool: |
|
|
|
|