|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Switch
Promo draait ook techno hoor
kijk maar es op de cd van ID&T Presents: Promo |
Ja precies en dat is trouwens echt een brute cd!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
ikke ga ook hoor.... |
schijt aan!!!:whip:
:p
ik heb de laatste lijst ge COPY PASTE dus zet jezelf er maar bij vieze rukker :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Switch
Promo draait ook techno hoor
kijk maar es op de cd van ID&T Presents: Promo |
Maar op ML staat hij niet geprogammeerd in de Cocoon tent... |
|
|
| Ferry 0 |
En nog een keer.
-Cosmic
-DJ Massive
-Frode
-Funkysimon
-HBtje
-jploveparade
-JunkX
-NetX + Manu (Hamburg, Germany)
-Optimus_T + Theesaus
-Remy D
-HiGH_NrG
-Miss Proximus en Myra (non-member, wel heel leuk )
-SteveTrance4ever
-Mindshooter
-nog 2 ZwTAs
-Felicity
-Civic
-magrec
-Ferry_0 |
|
|
| Remy D |
| Heb mijn kaartje net gehaald!! :D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
ik ga even kijken of ik niet al te dood ben volgende week rond die tijd maar anders heb ik ERG veel zin om ook te gaan dus da's kwestie van een kaartje regelen
... WEER vergeten om aan allerlei acties mee te doen trouwes :whip: weet iemand nog een plek waar ze aan het delen zijn? :D |
|
|
| moogwai |
En wat lag er gisteren in mijn brievenbus!!!
2 VIP kaarten :eyes: :eyes: :eyes:
Wordt alweer mijn derde gratis feestje van dit jaar :D:D:D
| quote: | Originally posted by Ferry 0
-Cosmic
-DJ Massive
-Frode
-Funkysimon
-HBtje
-jploveparade
-JunkX
-NetX + Manu (Hamburg, Germany)
-Optimus_T + Theesaus
-Remy D
-HiGH_NrG
-Miss Proximus en Myra (non-member, wel heel leuk )
-SteveTrance4ever
-Mindshooter
-nog 2 ZwTAs
-Felicity
-Civic
-magrec
-Ferry_0
-moogwai |
|
|
|
| magrec |
| Nog ff kijken wat ik ga doen auto of openbaar vervoer :( maar goed heb vandaag kaartje gekocht. Ben in cocoon denk ik vooral te vinden en vooraan bij sander kleinenberg en natuurlijk bij antiphus en dj quintin in de talentroom. |
|
|
| magrec |
GO ANTIPHUS!!!!!! hahaha
 |
|
|
| M5 |
-Cosmic
-DJ Massive
-Frode
-Funkysimon
-HBtje
-jploveparade
-JunkX
-NetX + Manu (Hamburg, Germany)
-Optimus_T + Theesaus
-Remy D
-HiGH_NrG
-Miss Proximus en Myra (non-member, wel heel leuk )
-SteveTrance4ever
-Mindshooter
-nog 2 ZwTAs
-Felicity
-Civic
-magrec
-Ferry_0
-moogwai
-Mvijf
:tongue3 |
|
|
| ambs |
| als ik het geld heb, ben ik ook nog van de partij :) |
|
|
| Antiphus |
| quote: | Originally posted by magrec
GO ANTIPHUS!!!!!! hahaha
|
MOOOOOOAAAAAAAAAAHHHHHHHHH.....morguh!!!
:) |
|
|
|
|