|
Mysteryland 23/8/2003 Floriade Haarlemmermeer (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
Nog maar 7 dagen...
Met de Staatsloterijtrekking op 19 augustus kan het nog een erg leuke week worden! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Nog maar 7 dagen...
Met de Staatsloterijtrekking op 19 augustus kan het nog een erg leuke week worden! |
Maar je sigs worden met de dag slechter... :p |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar je sigs worden met de dag slechter... :p |
:whip: jij gaat leren zwemmen op het Floriade terrein :disbelief |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by jploveparade
:whip: jij gaat leren zwemmen op het Floriade terrein :disbelief |
Het wordt vast gezellig :D |
|
|
| Switch |
oh ja btw ik weet nog steedsn iet of ik ga, probleem is namelijk dat ik over 2 weken de sleutel van me flatje krijg, en over 4 weken ben ik werkloos :(
dus moet nog effe zien of ik kom (sorry SPU en Massive :() |
|
|
| jploveparade |
Voor de luie NLTA's met clickangst:
 |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Voor de luie NLTA's met clickangst:
|
thanks nou kan ik ze toch nog zien :D |
|
|
| moogwai |
| Vette pics!! Ziet er naar uit dat het een van de mooiste locaties ooit wordt voor een outdoor feest... :) |
|
|
| DJ_Massive |
| jjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh |
|
|
| Evil_E |
| Waarschijnlijk even broncode openen en daar de link uit kopieren |
|
|
| blup |
| Ik ga voor lexion en q-dance.. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Hopen dat t tussen die area's geen half uur lopen is ofzo... |
|
|
|
|