|
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, ben je een broertje van Partyhardy? :D |
dat wordt een vrolijke boel:D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by azior
jaa! impulz!
ik had een deal met een vriend: hij zou naar een extrema feestje gaan, en dan zou ik naar een hardstyle feestje gaan... zo gezegd, zo gedaan: hij vondt extrema x-clusive in las palmas helemaal te gek! en toen voelde ik mij dus zeer genoodzaakt om ook te gaan genieten van het geweld wat hardstyle heet :D
maar ik dacht dus even dat impulz alleen hardstyle was, bekijk ik de line-up, zie ik Holden, Ornadel en Dekay! en toen wist ik het: Impulz zal ongetwijfeld een van de allerbeste feesten van het jaar zijn, en het alles uit de kast halen om Extrema Outdoor te verslaan!
ik zal te herkennen zijn als die idioot die helemaal uit zijn dak gaat op alles wat geluidsgolf is :D |
| quote: | van CluCharts forum
er is een kansje dat ik hier ook naartoe ga (deal met een vriend: hij naar iets housigs, ik naar iets hardstylerigs) maar zeker weten doe ik het niet...
als ik er ben wil ik zeker naar: James Holden (had bij extrema outdoor afgezegd), Matthew Dekay (draait heerlijk), Guy Ornadel (is zeer goed)... |
|
|
|
| M_Peror |
| Guy Ornadel kan ik idd alleen maar ten zeerste aanraden. Zowel bij Impulz dec 2002 als bij 4 Elements was hij voor mij de man van de avond! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Guy Ornadel kan ik idd alleen maar ten zeerste aanraden. Zowel bij Impulz dec 2002 als bij 4 Elements was hij voor mij de man van de avond! |
ik ken toch 2 mannen die zeker toch de mannen van de avond zullen zijn :p |
|
|
| ArisE2 |
100% mee eens...:D
als er een dj is die een super platenkeuze heeft is hij 't wel. Hetzelfde geldt ook voor mij dat hij de topper was van 4 elements. Nu maar afwachten of 'ie 't dit keer ook weer kan fixen:eyespop:
Bij Holden wordt 'nothing' een mega geil-moment!!!!!:stongue:
Vergeet(die 2 mannen) G&D niet..na zaterdag de definitieve doorbraak.(als die er al niet was)..:tongue3 |
|
|
| basvh |
all hail to the king baby!!!! |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ik ken toch 2 mannen die zeker toch de mannen van de avond zullen zijn :p |
Yeah, agreed... maar die waren er toen niet... :D |
|
|
| Dj Lex |
| Heb echt nu al super veel zin in Impulz. Duurt ook gewoon tot 8 uur, echt te extreem eigenlijk! Kijk al helemaal uit naar G&D, Holden en Guy Ornadel! |
|
|
| azior |
| G&D vond ik echt zwaar tegenvallen bij Invited By... ze draaiden echt alleen maar eigen producties en remixen, en dan moet je wel een grote ego hebben lijkt me... technisch ging het ook niet altijd even lekker, dus ik ken genoeg betere dj's :) |
|
|
| M_Peror |
Er zijn idd wel betere DJ's dan G&D, maar slechts weinig betere producers in IMO. Dus als ze lekker veel eigen producties draaien ben ik al lang tevreden want dat was dan juist wat ik wilde horen!
Als ze nu bout zouden DJ'en en dan ook nog allemaal lamme platen draaien, ja dan, maar ze maken 't een ruimschoots goed met 't ander. |
|
|
| Cmdr_Keen |
| Kan nauwelijks wachten! :D |
|
|
| Dj Lex |
Jippie Dana en Promo op Impulz :eek: :( :confused:
| quote: | Spectaculaire last minute wijzingen line up Impulz
UDC is druk bezig met de voorbereidingen voor het megadancespektakel Impulz, dat op 6 decmber zal plaatsvinden in de Brabanthallen in den Bosch. En dat de wereld van de muziek een dynamische is wordt op dit moment weer eens bewezen door opmerkelijke verschuivingen in de line up. Allereerst was er vorige week het nieuws dat publiekslieveling en excentrieke Japanner Yoji Biomehanika heeft moeten afzeggen ivm met de aanstaande geboorte van zijn kind, dat op 6 december is uitgerekend. Zijn plaats als afsluiter in de HQ zaal zal worden ingenomen door Nederlands’ absolute hardstyle diva nummer 1: dj Dana.
Verder zijn er op het laatste moment twee dj’s toegevoegd aan de nieuwe hard style zaal: Allereerst zal dj Fausto zijn opwachting maken in deze zaal. Fausto die normaal gesproken meer richting de hard house stijl neigt zal speciaal voor de gelegenheid een hard style set draaien van 02.00 tot 03.15. Verder is er de spectaculaire toevoeging van dj Promo, die de zaal met een set van een uur en een kwartier zal entertainen.
Overigens is de volledige time table voor volgende week zaterdag vanaf dinsdag 25 november te vinden op deze site.
|
|
|
|
|
|