|
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
ey opti
BK draaide Revolution :p :p :p :p
Maar goed ff in het kort. Full party en foto report volgt nog
Dj van de avond>>>>>>
ED REAL
full 140 bpm UKHH all the way!!!!!
en ik vond Gabriel en Dresden heel vet. Heerlijke muziek.
Tom Harding die een zeeeeer intelligente set neer zette!!
Qua TAs. Arjo1, Ambs, Lex, partyhardy,total woot, Tijs08 was er toch ook nog? Tango zag ik in de verte ook nog staan. Was weer gezellig mensen!!!!! al heb ik de meeste maar kort gezien
Maar goed als het mee zit morgen dus een uitgebreid reportje |
|
|
| ahp2002 |
| gastenboek van Impulz site geeft denk ik wel een goede indicatie... |
|
|
| Dj Lex |
Na donderdag naar Invited te zijn geweest en zaterdag nog een paar uur in de ochtend en middag moest werken was ik al aardig brak toen ik van huis vertrok. In de trein kwam de stemming er gelukkig al goed in, dus ik had er helemaal zin in. Jammer dat door een vertraging we de aansluitende trein op 1 minuut mistten ofso en daardoor een half uur latrer aankwamen in Den Bosch. Erg jammer dat toen de rij ook ergens tot achteraan het andere gebouw stond, waardoor we pas half 1 binnen kwamen en dus al te laat waren voor G&D. Na nog een half uur in de rij gestaan te hebben voor garderobe (jas/trui 2 euro p/st :whip:) bonnen in de hardstylezaal met achtergrondmuziek van Red Razor was het eindelijk tijd om eens los te gaan.
De Kremlin zaal werd grotendeels mijn bestemming voor de nacht en het begon allemaal met Don Diablo. Vond het niet echt een spetterende set. Was ook zeer vreemd opgebouwd, maar het was iig al gezellig met Tijs08, Totalwoot, Partyhardy!, Arise2 en nog wat cornuiten.
Daarna Sister Bliss die mij niet echt kon boeien. Vond het allemaal maar een btje rimboemuziek, dus ben daar snel weggevlucht en ben met me broertje een kijkje gaan nemen in de techno. Vind techno steeds aantrekkelijker worden en ook gister vond ik het weer geweldig. Op het moment dat we daar aan kwamen draaide Christian Smith. Had nooit gehoord van die knakker, maar draaien kan hij wel. Heb daar 3 kwartiertjes lekker staan dansen en ben toen weggegaan, want het was erg warm daar, dus zijn we even naar de HHzaal ernaast gegaan waar Tom Harding op dat moment aan het draaien was.
Nou na 2 of 3 platen had ik het al helemaal gehad. Toen er ook nog een vent van 35 me broertje probeerde te versieren zijn we maar weer terug gegaan naar Kremlin, want wilde toch wel een stukje van James Holden meepakken, zkr nadat we G&D al gemist hadden.
Tsja James Holden, begon leuk, maar na 3 platen was het echt veels te diep. Allemaal zoutloze, inspiratiezoekende melodietjes en dingetjes. Was het na een half uur weer helemaal zat, dus ben toen weer met me broertje naar de techno vertrokken, waar Mistress Barbara de bezoekers aan het vermaken was. Deze set vond ik nog lekkerder en ben daar echt helemaal losgegaan een half uur.
Kreeg na een half uur namelijk een smsje van Tijs dat het toch wel weer geweldig was in de Kremlin, dus daar maar weer heen verkast, maar Holden vond ik nog steeds saai.
Hoopte eigenlijk dat Gielen het nog goed zou maken, aangezien 2 op de 5 sets ongeveer van hem wel aardig zijn. Nou gister was het dus 1 van de 3 want het leek echt helemaal nergens op. Wat een clown. Naja gelukkig werden we uit ons lijden verlost door Guy Ornadel.
Die draaide als enige voor mij die avond in de Kremlin wel een topset. Allemaal lekkere trancertjes. Veel onbekende voor mij.
Astrid erna viel weer tegen, maar was toen al zo brak dat ik er eigenlijk nog maar weinig van weet.
Treinreis terug was ook weer een hel. Lang leve de NS!
Al met al een matig feest. Outdoor versies zijn 10x beter en denk niet dat ik ooit nog naar de Brabanthallen ga, want qua organisatie is het gewoon ruk daar. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
...Nou na 2 of 3 platen had ik het al helemaal gehad. Toen er ook nog een vent van 35 me broertje probeerde te versieren...
|
Lees ik hier wat jaloezie tussen de regels door? :p
| quote: |
Was het na een half uur weer helemaal zat, dus ben toen weer met me broertje naar de techno vertrokken, waar Mistress Barbara de bezoekers aan het vermaken was. Deze set vond ik nog lekkerder en ben daar echt helemaal losgegaan een half uur.
|
Misstress Barbara is ook gewoon goed :) Leuk om te lezen dat meer mensen het gaan waarderen! |
|
|
| Disney |
Zonder Kremlin zou Impulz voor mij echt niks zijn geweest.
G&D waren goed, maar natuurlijk jammer dat t zo'n korte set was. Grappig dat Josh en Dave na hun set even zaten te relaxen in de zaal :)
Don Diablo viel niet tegen, maar was ook weinigs speciaals.
Sister Bliss was goed en ook de live percussie erbij was kewl.
James Holden was ook voor mij de man van de avond. Heerlijke set, volop staan genieten, ondanks het rustige tempo van zijn set.
Johan Gielen was dikke ruk! Ik had nog de hoop dat ie er iets van zou gaan maken, maar zijn arrogante streken en mixwerk zorgde er wel voor dat ik nu een nog grotere hekel heb aan dit Belgische export product.
Astrid niet meer gezien, aangezien we tijdens Gielen naar Montana zijn gevlucht. Hij draaide leuke techno, maar niet de knal set die ik van m verwachte.
Verder heel even in de kale club zaal geweest, waar de muziek lekker was, maar helaas weinig sfeer door t ontbreken van elke aankleding.
Hardhouse en hardstyle alleen maar meegemaakt als ik er door moest lopen. De aankleding van deze zalen was mooi, vooral de hardstyle zag er stoer uit, maar t is gewoon niet mijn muziek en ook de mensen die in die zalen zijn niet mijn favoriete party publiek.
Al met al een geslaagd feest, zeker beter dan Impulz van 2 jaar geleden. |
|
|
| Magic83 |
tis nie uitgezonden geloof ik he ??
Al heb ik geloof ik weinig gemist :p |
|
|
| ROFL |
Het geluid was ongelofelijk slecht, maar de sfeer in de Kremlin (helemaal ten opzichte van de andere zalen) maakte veel goed. Ook vond ik de set van Sister Bliss erg ok. Erg jammer dat Maxi Jazz uiteindelijk toch niet gekomen is. Aardig feest, maar de organisatie was bedroevend slecht. Geen timetables, geen plattegrond, erg vies, garderobe achter de Hardstyle. Maar de Kremlin was fijn.
Alleen Johan Gielen moet oprotten met zn Cue knopjes en uit de hoogte gedrag. :whip: |
|
|
| Donna |
Johan Gielen PAST ook nie eens in het rijtje "KremDj's"
Ik snap niet echt wat kremlin daarmee bedoeld en snap ook niet dat Johan zichzelf dat aandoet want van de naam Kremlin verwacht je wat anders dan de circusstamp-act van deze blondie.
Gielen kan heel leuke sets neerzetten,kep t zelf echt ooit wel meegemaakt,mn laatste 2 ervaringen en wat ik hier lees is echter meer van t "Petgehalte" misschien moeten ze een duo gaan vormen voor op feestjes en partijtjes en dan schattig samen uit een taart springen onder het genot van de beats van Lasgo,top! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Donna
Johan Gielen PAST ook nie eens in het rijtje "KremDj's"
Ik snap niet echt wat kremlin daarmee bedoeld en snap ook niet dat Johan zichzelf dat aandoet want van de naam Kremlin verwacht je wat anders dan de circusstamp-act van deze blondie.
|
Je hebt 100% gelijk en geloof mij kremlin had liever ook een andere dj gehad...... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Daarna Sister Bliss die mij niet echt kon boeien. Vond het allemaal maar een btje rimboemuziek, dus ben daar snel weggevlucht en ben met me broertje een kijkje gaan nemen in de techno.
Vind techno steeds aantrekkelijker worden en ook gister vond ik het weer geweldig. Op het moment dat we daar aan kwamen draaide Christian Smith. Had nooit gehoord van die knakker, maar draaien kan hij wel.
Tsja James Holden, begon leuk, maar na 3 platen was het echt veels te diep. Allemaal zoutloze, inspiratiezoekende melodietjes en dingetjes. Was het na een half uur weer helemaal zat, dus ben toen weer met me broertje naar de techno vertrokken, waar Mistress Barbara de bezoekers aan het vermaken was. Deze set vond ik nog lekkerder en ben daar echt helemaal losgegaan een half uur.
Hoopte eigenlijk dat Gielen het nog goed zou maken, aangezien 2 op de 5 sets ongeveer van hem wel aardig zijn. Nou gister was het dus 1 van de 3 want het leek echt helemaal nergens op. Wat een clown. |
Op een moment wordt iedereen verstandig, he Lex? ;) Geintje.
Maareh..Als je Holden en Sister Bliss niets vind, ben ik benieuwd wat je er zaterdag van gaat vinden. Hoop dat je dat dan wel cool vind, maar ik ben bang...omdat de stijl wel grotendeels hetzelfde is..
Oh en Bas: LOL LOL LOL :) (..mijn mail nog gehad ivm Integrate?) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh en Bas: LOL LOL LOL :) (..mijn mail nog gehad ivm Integrate?) |
Ja, heb naar je pliesie-mail gereplyed want ik wist je hotmail niet uit mijn hoofd en ik wist niet of je dat wanadoo-account wel zou checken.. Je leest het morgen dus wel :) |
|
|
| Partyhardy! |
Dan komt nu mijn report dat 1000 keer negatiever is als alles bij elkaar wat ik hier lees....
WAT een KUT feest! Slechtste feest sinds Sensation 2001! :(
Voor mij persoonlijk zijn er weining postieve punten te noemen en het is écht lang geleden dat ik zo'n flutfeest heb meegemaakt! bahbah! en nog wel 1000000000000x BAH! :mad: :eek:
Waarom?=> ik kan 100 kantjes vol gaan tikken maar dat zal ik maar niet gaan doen ;)
Ten eerste heb ik me 3 weken lang zitten verheugen op Gabriel & Dresden! kwamen we rond half 12 aan bij de brabanthallen (ja iets te laat maar nog ruim tijd om G&D een uur mee te pikken) staat er zo'n enorm lang rij! :eyes: aaaaaaaaah zoooo onwijs slecht geregeld! Bij Awakenings NDSM ben je nog sneller binnen! ze hadden ook maar iets van 8 "rijtjes" om naar binnen te gaan. Maak gewoon gvd meer ingangen!
echt heerlijk ff mijn frustraties luchten want ik kan er nog steeds niet overuit! :(
Dan eindelijk om 10 voor half 1 binnen moet ik door!!! die rot zaal met hardstyle! als ik tegenwoordig iets NIET trek is het die domme muziek. En sommige mensen beweren hier nog dat bij hardstyle relaxt publiek is, nou ik kan je vertellen dat er gisteren in die zaal weining chille mensen rondliepen, domme jonge anita's, vast allemaal uit debuurt van Den Bosch en domme gasten! ik heb me toen ik door dioe zaal MOEST om mijn jas op te hanegn al zo ongeloofelijk zitten ergeren! niet meer normaal.
Toen dus de Garderobe!! ik geef mijn trui en jas en trui en jas van Tijs aan die meid, hangt ze op 1 (!!!!) hangertje en zegt :eek: kassa,kassa!!!!!!!!!!!!! 8 euro!!!!!
waaat? 8 euro dus bijna 18 piek!! :eek:
wat een geouwehoer, dus ik vet pist jablabla 2 euro per item. ik zeg, ik kom hier voor mijn lol! nou die was toen ver te zoeken, en i.p.v. dat die meid bij de garderobe een oogje dicht knijpt en ons 4 euro laat betalen (genoeg dacht ik zo) gebeurde dat dus ook niet!
Nou toen weer door die harstyle zaal! naar de Kremlin zaal en ja mister Don Diablo sotnd al te draaien en waar ik 2 weken ( of zelfs sinds Invited) naar toe geleefd had was Gabriel & Dresden waren al pleite! hoor ik ook nog dat die gasten gewoon tussen het publiek gelopen hadden! nou, wat een tyfuszooi!
Goed gelukkig waren we met een toffe groep en ging er vanaf toen maar een feest van proberen te maken. Heel tof dat ik Hitman al snel tegen kwam, top gast! en Tango en Disney natuurlijk, erg top! :)
Aan het gezelschap lag het in ieder geval niet.
Intussen was Tijs muntjes gaan kopen wat ook weer 20 minuten in beslag nam! :crazy: :( en vond ik Don Diablo echt niet veel aan eerlijk gezegd, af en toe een leuk plaatje maar hij heeft maar een rare styl als je het mij vraagt, soms een vocale soul vocal met een harde bass erdoorheen :conf:
Goed na hem kwam dus Sister Bliss en het werd meteen lekker goed druk in die zaal (want voorheen vond ik het ook té rustig) en ze draaide wel een lekker warm setje, maar kippenvel momenten waren ver te zoeken.
Dan de toiletten!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: Heeft de organisaties ook maar 1 seconde hierover nagedacht??????? nee dus! iederekeer 50 euro cent betalen! belachelijk! en dan rijen! tering! heb dit echt nog nooit zo meegemaakt! pleur gewoon extra dixies neer! en het ergste ook nog=> veel vrouwen die bij de heren gaan zeiken! ja zo duurt het wel lang ja. Bijvoorbeeld bij Invited afgelopen donderdag stond er mooi een uitsmijter bij de toiletten de vrouwen naar hun eigen toiletten te verwijzen, zo hoort het dus! Gevolg slechte toiletten=> gasten die midden in de zaal! :eyespop: en tegen de zijwandeen gaan zeiken! jammie! :mad:
Wat een bout feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mouja ben toen even naar Tom Harding geweest wat lekker energiek klonk en hij stond weer heerlijk los te gaan zelf, complimenten
Toen koning James Holden, beste van de avond met heerlijk eigen producties! top! :tongue3 :)
Ahp2002 weer gezien! gezellig! :)
En dan Guy Ornadel vond ik ook erg goed, Eerste echte trance tunes van de avond! waaronder die Tango noemde en ook nog Delerium - Truly Signum remix! :crazy: Goed dus die Guy! :)
Astrid & Johan Gielen niet bijzonder dus daar verder niets over te melden....
Samengevat=> het was zijn 40 euro nooit waard!
Dus laatste Impulz Indoor voor mij en laatste grote Indoor feest voor mij, tenzij ik er gratis heen kan of als het in de HMH is ;) :cool: Ik houd deze grote massale sfeerloze ramp feesten voor gezien! :mad:
Nu maar lekker verheugen op Sasha en Sander Kleinenberg zaterdag! dat wordt pas een ECHT feest! :tongue3 |
|
|
|
|