return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 3)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
mij trekken aan;
* Gabriel & Dresden
* Guy Ornadel
* James Holden
* Matthew Dekay
* Sister Bliss featuring Sudha (Faithless)
dit zijn echt lekkere namen! :)

toch denk ik niet dat ik er heen ga aangezien ik de brabanthallen dus ff echt wél RUK vind! ben er al vaak geweest en wat opvalt is wat al eerder gezegd is; KOUD! en dan daarbij ook nog eens echt géén sfeer in die grouwe brabanthallen! :(
basvh
quote:
Originally posted by Partyhardy!

toch denk ik niet dat ik er heen ga aangezien ik de brabanthallen dus ff echt wél RUK vind! ben er al vaak geweest en wat opvalt is wat al eerder gezegd is; KOUD! en dan daarbij ook nog eens echt géén sfeer in die grouwe brabanthallen! :(

jah de temp hebben ze daar nooit echt onder controle gehad dan weer veels te heet dan weer veels te koud. Maar toch vind ik impulz een van de gezelligste feesen en over het algemeen altijd goede sfeer. Niet beter of slechter dan andere feesten. Misschien ben ik niet helemaal representatief omdat ik altijd toch veel bekende tegen kom ----> ik woon dichtbij de brabanthallen. En veel vrienden die nooit naar zulke feesten gaan gaan dan ook mee wat ook wel keer leuk is. Dus daarom is het misschien wat specialer voor mij dan voor andere.

Trouwens je hoort mensen altijd klagen over garderobe maar zelf nog nooit problemen mee gehad. Altijd binnen 5 min weggehangen en opgehaald. Zelf ook nooit van file gehad.
arj1o1
quote:
Originally posted by basvh
ik denk niet dat dit de line up wordt. het zou me sterk verbazen. Ten eerste zijn er veels te veel harddance djs, dus of 2 zalen met HH en HS of b2b in 1 zaal. Ook zie ik veel djs staan die UDC niet zo snel zullen boeken namelijk buzz fuzz, zany, SSM, Danielle mondello.

Ten 2e wordt er nooit zo lang vantevoren een line up al bekend gemaakt en als dat dan word gedaan is dat het eerst op yorin text en tom harding forum en via e mail van udc.

dus ik denk dat deze line up fake is, als het dat niet is moet ik zeggen dat het een lekkere line up is. Behalve dan de harddance zaal want zoveel hardstyl bij HQ past gewoon niet

het laatste half jaar/8 maanden moet ik zeggen dat er idd wat meer hs bij hq wordt gedraaid. Daarvoor was het eigenlijk helemaal niks misschien af en toe een beetje door yoji en fausto en jp.
Maar toch is dat heeeel anders dan bij q dance. Als je op een avond misschien 6 echte hardstyl platen langs hoort komen dan is het veel. Bij q dance is het toch meer heel de avond HS sound. Er wordt bij HQ veel platen gedraaid die tussen UKHH en HS inhangen. Dus niet de cheese sound van HS maar wel de vette hoovers van UKHH. Ook wordt er de laatste tijd veel techno gedraait bij HQ.

EDIT> Lees net dat het idd 2 zalen wordt, 1 HS en 1 Harddance> HS komen die blije q dance mensen en Harddance wordt>bk ,ed real, derb, scot project, proteus, yoji, rossi, jp , Tom harding. Trouwens als BK revolution draait ben ik al lang blij.

Dus het blijkt toch de line up te zijn, kon het eigenlijk niet geloven door al die Hardstl djs. Maar jah genoeg andere om mee te vermaken denk trouwens dat ik heel de avond meer in de techno zal staan dan bij de harddance EDIT>

aah was al helemaal bang zit me nu zo te verheugen op g&d en stiekem lijkt het me ook wel leuk buzz fuzz te zien maar ben bang dat ie hardstyle zal gaan draaien
raoel
Buzz Fuzz draait normaal nog niet eens hardstyle volgens mij, maar nog steeds hardcore. Althans, pas geleden stond hij op Vinyl Only (feestje hier in de buurt) en daar draaide hij alleen maar hardcore.

Maar misschien deed ie dat alleen op dat feest omdt ze het zo aan hem hebben gevragen. Zou best kunnen want er waren 3 hardcore DJ's.
SnuggLe
quote:
Originally posted by ambs
I was trying to comfort myself that I wouldn't be there.... Dus zei ik "PHEW!! Armin staat er niet tussen, so maybe I'm not missing that much!!!" ;)

Ik verhuis de 28e voorgoed naar Miami.... ben pas 19 dus dat komt er op neer dat ik niet eens uitkan als iemand niet iets voor me regelt.... dus terwijl jullie hier al die vette feestjes hebben in het weekend, zit amber in Amerika op d'r ass! En ik ben nogal een party animal dus ik ga echt zware afkick verschijnselen hebben

Oh, zeg dat dan, ik wilde het gewoon effe checken :D

Effe checken!
ambs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, zeg dat dan, ik wilde het gewoon effe checken :D

Effe checken!
*lol*:haha: :haha: :D
snitz
Nog wat inside informatie:D :D Kstond gisteren namelijk op HQ #100 even te kletsen met Rossi na zijn spetterende set en hij vertelde me dat hij op Impulz 2 x gaat draaien. 1 keer in de Harddance zaal en 1 keer in de Hardstyle zaal. Hij vertelde mij dat hij naast zijn normale sets ook snoeihard kon draaien. Hij zal optreden onder de naam RED RAZOR...:D
arj1o1
quote:
Originally posted by snitz
Nog wat inside informatie:D :D Kstond gisteren namelijk op HQ #100 even te kletsen met Rossi na zijn spetterende set en hij vertelde me dat hij op Impulz 2 x gaat draaien. 1 keer in de Harddance zaal en 1 keer in de Hardstyle zaal. Hij vertelde mij dat hij naast zijn normale sets ook snoeihard kon draaien. Hij zal optreden onder de naam RED RAZOR...:D

als buzz fuzz nou maar snoeihard draait en geen mietjeshardstyle
magrec
Hehe in de kremlin zaal staat gielen...
Is kremlin ook niet helemaal gelukkig mee :D

enne G&D komen ook gewoon (ook in kremarea)
tango
Impulz 6 December 2003 Brabanthallen 's Hertogenbosch

Hardhouse:
Yojo Biomehanika
Scot Project
Tom Harding
JP
Ed Real
BK
Derb
Proteus
Rossi

Kremlin
Gabriel & Dresden
Don Diablo
Johan Gielen
Guy Ornadel
James Holden
Astrid
Matthew Dekay
Aniyge
Sister Bliss ft. Sudha

Hardstyle
Xavier
Zany
Red Razor
Gizmo
Dana
Buzz Fuzz
Super Marco May
Danielle Mondello

Concept
Christian Varela
Misstress Barbara
Cari Lekebusch
Michel De Heij
Christian Smith
Montana
Jay Samuel
Langue da Groovedealer

Club
Tony Thomas
Roog
Marcella
Brian S
Kareem Raihani
Victor Coral
Dame
Steve Carta

Chill
Alex Patterson
Ambient Daan & Friends
Steely

Dit is dus de echte line-up van impulz verdeeld over de area's :) Ik moet zeggen dat Kremlin een zeer leuke line-up heeft, uitzonderingen daargelaten ;)

grtz,
TNG

arj1o1
dat wordt een avondje kremlin
Flippe
Ik ga er waarschijnlijk ook heen!

Kremlin zaal is wel de beste eruit :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement