return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 25)
View this Thread in Original format
moogwai
Maar echt zwaar minder dat sommige feesten nog steeds zo slecht worden georganiseerd :whip:

Maar net als Basvh zegt als je als een van de eerste binnen bent, heb je overal al een stuk minder last van... Maar goed, ik heb weinig gemist als trancer :)
Donna
quote:
Originally posted by Miss Proximus
:) Hemelse reply van je Don :)

Ben t er helemaal mee eens!

Ja toch jos?:P
Als wij zoiets hadden van "nah,aardig feestje" beleefd PH de avond alsof t op TICnivo is:D

Verder is Basvnogwattes een HS gast toch?
Tjahhh excellent dan uh dude?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Donna
Ja toch jos?:P
Als wij zoiets hadden van "nah,aardig feestje" beleefd PH de avond alsof t op TICnivo is:D

whaha! :p grappenmaakster! ;)
basvh
quote:
Originally posted by Donna
Verder is Basvnogwattes een HS gast toch?
Tjahhh excellent dan uh dude?

wahaha, jezus joh wat ben jij triest zeg. Toch een geluk dat ik je reply zag heb je namelijk op ignore staan. Maar keek vanmiddag op school ff op internet, en was zodoende neit ingelogd.

Reden omdat ik jouw op ignore heb staan omdat ik dus totaal niet tegen van die azijnzeikers, muggenzifters en zeiksnorren kan. Eigenlijk ben je dus een echte Nederlander, die lopen altijd ook altijd te zeiken. Als je nu nog in een vinex locatie of rijtjeshuis woont en zomers op vakantie in Frankrijk gaat kan je jezelf toch wel erg burgelijk noemen

Als jij hier wat vaker zou komen, dus niet alleen als er wat te schelden/zeiken valt had je een paar dingen moeten opvallen.

A: Ik luister al 4 jaar UKHH. Geen hardstyl,nee engelse hardhouse!! En ga nou niet zeggen die hetzelfde zijn. Progressive en trance zijn immers ook niet hetzelfde. Terwijl ze voor noobjes wel op elkaar lijken.

B:Als je toch enige intresse had getoont voor de forum medemens had je gelezen dat ik heel de avond zo goed als niet in de hardstyl ben geweest. Ben er 5 min geweest om ff me vrienden gedag te zeggen en om via de hardstyl weer naar buiten te gaan.

C:Ik weet niet hoe Remy gedraagd als die in jouw nabijheid is maar altijd als ik hem meemaak loopt ie rukker te schreeuwen. En zoals optimus al zei, tegen hem schreeuwt ie ook rukker. Dus waarschijnlijk zit jij niet in het KLIEKJE. Dus nou zou ik maar gaan huilen want je hoort dus blijkbaar niet in het groepje.

Ik snap dat geflame van jouw echt neit. Jij valt toch onder de wat oudere dance garde. Juist die zouden moeten weten wat respect zou moeten inhouden. Aangezien die oudjes altijd lopen te mekkeren dat het vroeger veel leuker/gezelliger was. Jullie oudjes zouden dan maar het goede voorbeeld moeten nemen hoe je elkaar respecteert. Dus begin er maar eens op TA mee mevrouw

maar goed waarschijnlijk ben je dus gewoon een burgertrutje. Als je in real life ook alleen maar je mond opentrekt als er wat te zeiken is het een gezellige boel daar in wormerveer. Poe poe, kan ik je buurman niet worden kunnen we gezellig heel de dag zeiken op het weer dat nu weer te koud is, dan weer te warm, dan regent het weer, dan sneeuwt het weer. En die jongere op scooters tegenwoordig!!!

maar goed een reply hoef je niet te tikken. aangezien jij toch op ignore gaat. Zet jij mij dan ook ff op ignore. Hoef je ook niet meer op mij te zeiken.
Donna
oops,did i hurt someones feelings?:eyespop:

Maarre,hij heeft gelijk,totaly:)

Maar dan nog is PH degene die t minst zeikt op heel TA:D

[edit]

Ik zet nooit iemand op ignore,omdat niemand mij in de mate kan irriteren.
Ignore is een optie om een zwak zenuwgestel te sparen,k gebruik m nie echt,en je mag zeiken op me hoor,als t maar een graadje of 37 is,lekker warm:)
En ik post gewoon wat ik wil posten,tis nie allemaal negatief orso,maar kun jij ook niet weten want je hebt me immers op ignore enzo;)
Flippe
quote:
Originally posted by arj1o1
een filmpje:

http://mv.gemeentetv.nl/festivaltv/impulz.wmv

overigens wel 52mb

Leuk Filmpje!

Weet iemand hoe dat nummer heet @ 4:57!!

Wil k erg graag weten!
basvh
nummer komt bekend voor, heb het al paar keer op partys gehoord. Titel weet ik niet

vet nummer idd
Flippe
quote:
Originally posted by basvh
nummer komt bekend voor, heb het al paar keer op partys gehoord. Titel weet ik niet

vet nummer idd

das dus dat nummer dat aan je vrieg op msn :)
arj1o1
het sampletje duiurt toch maar tot ongeveer 5:06 ofzo of niet?
9 seconde dus :p
Flippe
jaa idd, duurt maat 9 seconde, maar die bedoel ik dus :)

Creamfields23
quote:
Originally posted by Flippe
Leuk Filmpje!

Weet iemand hoe dat nummer heet @ 4:57!!

Wil k erg graag weten!

Ik wil hem ook wel weten. Ik ga hem zo bij de unknown tracks section knallen. Is ie inmiddels al bekend.
Flippe
Neej is nog niet bekend, maar post hem maar even in unknown tracks!
En als ik iets meer weet laat ik het wel horen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 
Privacy Statement