|
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
hoe zit dat nu met die meeting om 12 uur vooraan bij gabriel en dresden?
Gaan er nu mensen naartoe? |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by basvh
hoe zit dat nu met die meeting om 12 uur vooraan bij gabriel en dresden?
Gaan er nu mensen naartoe? |
nouja er gaan soweiso 15 mensen naar impulz geloof ik. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by arj1o1
nouja er gaan soweiso 15 mensen naar impulz geloof ik. |
lopen 25000 man rond. je komt elkaar niet zo 123 tegen. al zijn partyhardy en ik wel makkelijke richtpunten. Partyhardy door het stuiteren en ikke door lengte |
|
|
| Flippe |
lopen 25000 man rond. je komt elkaar niet zo 123 tegen. al zijn partyhardy en ik wel makkelijke richtpunten. Partyhardy door het stuiteren en ikke door lengte |
25000 man ja, zal inderdaad lastig worden elkaar tegen te komen, en dan nog, ik zou jullie niet eens herkennen denk ik!
Weet iemand hoe het trouwens zit met de kaartverkoop?Is er veel verkocht? |
|
|
| snitz |
Ik was net 17 ben ik dan ook een bikkel? :p |
neej jij niet
ik ben gewoon de bikkel da weet je toch:D :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Flippe
Weet iemand hoe het trouwens zit met de kaartverkoop?Is er veel verkocht? |
volgens mij wordt het drukjes jah.
Trouwens ik voorspel dat Tom Harding de man van de avond wordt!! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
neej jij niet
ik ben gewoon de bikkel da weet je toch:D :D |
Mannetje, als jij toen niet met mij had meegekunt naar impulz hadde nou nog in het okshoofd gestaan. Dus smoel houden! ga jij nou maar bonnen sparen! FLITS FLITS |
|
|
| snitz |
Mannetje, als jij toen niet met mij had meegekunt naar impulz hadde nou nog in het okshoofd gestaan. Dus smoel houden! ga jij nou maar bonnen sparen! FLITS FLITS |
och meneer vroeg ok een keer of ik mee ging. Wees maar blij da je niet elke keer naar sschoolfeesten moet. Want daar weten we ook nog mooie verhalen over te vertellen, en als je nog nooit int oxhoofd bent geweest kende dr ok nie over oordelen meneer dus om het maar in je eige woorden te zeggen: SMOEL HOUDEN! |
|
|
| Flippe |
volgens mij wordt het drukjes jah.
Trouwens ik voorspel dat Tom Harding de man van de avond wordt!! |
Das mooi dat het druk wordt,
Hoet zit het trouwens met de temperatuur in de brabanthallen?
Lekker frisjes (heb k t lieste) of juist super warm? |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Flippe
Das mooi dat het druk wordt,
Hoet zit het trouwens met de temperatuur in de brabanthallen?
Lekker frisjes (heb k t lieste) of juist super warm? |
tis goed te doen vind ik zelf altijd. vooraan heb je zelfs af en toe een lekker zuchtje van de airco dus temperatuur is goed te doen. Let er wel op wanneer je binnenkomt, de afdeling waar de jassen hangen is namelijk niet verwarmd, dus neem een jas mee ook voor de heen en trugreis |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
och meneer vroeg ok een keer of ik mee ging. Wees maar blij da je niet elke keer naar sschoolfeesten moet. Want daar weten we ook nog mooie verhalen over te vertellen, en als je nog nooit int oxhoofd bent geweest kende dr ok nie over oordelen meneer dus om het maar in je eige woorden te zeggen: SMOEL HOUDEN! |
oh oh meneer begint met verhalen te dreigen poe poe zeg. net of we geen mooie verhaalkes over jouw hebben wehehe. Laat me niet lachen man.
| quote: | | Hoet zit het trouwens met de temperatuur in de brabanthallen? |
soms heel warm, soms heel koud. Al hebben ze de laatste 2 edities qua temp alles goed onder controle |
|
|
| snitz |
oh oh meneer begint met verhalen te dreigen poe poe zeg. net of we geen mooie verhaalkes over jouw hebben wehehe. Laat me niet lachen man. |
mijn verhalen zijn nie zo ranzig dat het dames afschrikt (whehe leuke woordspeling vind ik zelf
:D :D ) |
|
|
|
|