return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 14)
View this Thread in Original format
snitz
quote:
Originally posted by Cmdr_Keen
Normaal gesproken strooit UDC met de gratis kaarten. Maar bij deze Impulz valt het wel mee geloof ik...

De indoor editie van december is altijd veeeeeeeeel drukker bezocht als de indoor editie van februari/maart. Dit komt voornamelijk omdat vele brabanders carnaval vieren en daardoor krap bij kas komen te zitten. Bij die editie worden dan vaak veel vrijkaarten verspreidt. Vorig jaar had ik er ook 2 van UDC. Ik denk dat dit de reden is waarom ze in december geen vrijkaarten weggeven omdat ze er vanuit gaan dat er toch genoeg mensen gaan.
Cmdr_Keen
quote:
Originally posted by arj1o1
waarschijnlijk, maar ik had gelzen dat Impulz toch denkt dat er 25000 man komen...

Right! Optimisten daaro.
Voor mij ook voornamelijk Kremlin zaal :)
Jappio
ik ga hier misschien ook wel mee; ff kijken of het lukt om nog goedkoop aan een kaartje te komen :)
Cmdr_Keen
quote:
Originally posted by snitz
De indoor editie van december is altijd veeeeeeeeel drukker bezocht als de indoor editie van februari/maart. Dit komt voornamelijk omdat vele brabanders carnaval vieren en daardoor krap bij kas komen te zitten. Bij die editie worden dan vaak veel vrijkaarten verspreidt. Vorig jaar had ik er ook 2 van UDC. Ik denk dat dit de reden is waarom ze in december geen vrijkaarten weggeven omdat ze er vanuit gaan dat er toch genoeg mensen gaan.

HQ kaarten anders ook in overvloed. Maar verder klinkt je uitleg wel logisch. ;) Overigens heeft deze Impulz een betere line-up als die van februari vind ik...
basvh
de grote zaal (brabanthal genaamd) wordt HQ. Verder heb ik geen idee
arj1o1
heeft er niet iemand een plattegrond van de brabanthallen :p
basvh
quote:
heeft er niet iemand een plattegrond van de brabanthallen :p

vroegah stond in de flyer altijd plattegronde van deze editie helaas niet.
Disney
[edit]

dat plaatje is dus niet zomaar te linken van de site.

is helemaal opgedeeld in stukken :conf:

straks ff screenshot maken dan

[/edit]
arj1o1
quote:
Originally posted by Disney
[edit]

dat plaatje is dus niet zomaar te linken van de site.

is helemaal opgedeeld in stukken :conf:

straks ff screenshot maken dan

[/edit]

bedoel je deze :p

Disney
quote:
bedoel je deze :p

http://members.home.nl/arjenvanlin/brabanthallen.jpg

ja...

Flippe
jaa, nog iets minder dan 1 weekje!:toocool: