|
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dan komt nu mijn report dat 1000 keer negatiever is als alles bij elkaar wat ik hier lees....
WAT een KUT feest! Slechtste feest sinds Sensation 2001! :(
Voor mij persoonlijk zijn er weining postieve punten te noemen en het is écht lang geleden dat ik zo'n flutfeest heb meegemaakt! bahbah! en nog wel 1000000000000x BAH! :mad: :eek:
Waarom?=> ik kan 100 kantjes vol gaan tikken maar dat zal ik maar niet gaan doen ;)
Ten eerste heb ik me 3 weken lang zitten verheugen op Gabriel & Dresden! kwamen we rond half 12 aan bij de brabanthallen (ja iets te laat maar nog ruim tijd om G&D een uur mee te pikken) staat er zo'n enorm lang rij! :eyes: aaaaaaaaah zoooo onwijs slecht geregeld! Bij Awakenings NDSM ben je nog sneller binnen! ze hadden ook maar iets van 8 "rijtjes" om naar binnen te gaan. Maak gewoon gvd meer ingangen!
echt heerlijk ff mijn frustraties luchten want ik kan er nog steeds niet overuit! :(
Dan eindelijk om 10 voor half 1 binnen moet ik door!!! die rot zaal met hardstyle! als ik tegenwoordig iets NIET trek is het die domme muziek. En sommige mensen beweren hier nog dat bij hardstyle relaxt publiek is, nou ik kan je vertellen dat er gisteren in die zaal weining chille mensen rondliepen, domme jonge anita's, vast allemaal uit debuurt van Den Bosch en domme gasten! ik heb me toen ik door dioe zaal MOEST om mijn jas op te hanegn al zo ongeloofelijk zitten ergeren! niet meer normaal.
Toen dus de Garderobe!! ik geef mijn trui en jas en trui en jas van Tijs aan die meid, hangt ze op 1 (!!!!) hangertje en zegt :eek: kassa,kassa!!!!!!!!!!!!! 8 euro!!!!!
waaat? 8 euro dus bijna 18 piek!! :eek:
wat een geouwehoer, dus ik vet pist jablabla 2 euro per item. ik zeg, ik kom hier voor mijn lol! nou die was toen ver te zoeken, en i.p.v. dat die meid bij de garderobe een oogje dicht knijpt en ons 4 euro laat betalen (genoeg dacht ik zo) gebeurde dat dus ook niet!
Nou toen weer door die harstyle zaal! naar de Kremlin zaal en ja mister Don Diablo sotnd al te draaien en waar ik 2 weken ( of zelfs sinds Invited) naar toe geleefd had was Gabriel & Dresden waren al pleite! hoor ik ook nog dat die gasten gewoon tussen het publiek gelopen hadden! nou, wat een tyfuszooi!
Goed gelukkig waren we met een toffe groep en ging er vanaf toen maar een feest van proberen te maken. Heel tof dat ik Hitman al snel tegen kwam, top gast! en Tango en Disney natuurlijk, erg top! :)
Aan het gezelschap lag het in ieder geval niet.
Intussen was Tijs muntjes gaan kopen wat ook weer 20 minuten in beslag nam! :crazy: :( en vond ik Don Diablo echt niet veel aan eerlijk gezegd, af en toe een leuk plaatje maar hij heeft maar een rare styl als je het mij vraagt, soms een vocale soul vocal met een harde bass erdoorheen :conf:
Goed na hem kwam dus Sister Bliss en het werd meteen lekker goed druk in die zaal (want voorheen vond ik het ook té rustig) en ze draaide wel een lekker warm setje, maar kippenvel momenten waren ver te zoeken.
Dan de toiletten!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: Heeft de organisaties ook maar 1 seconde hierover nagedacht??????? nee dus! iederekeer 50 euro cent betalen! belachelijk! en dan rijen! tering! heb dit echt nog nooit zo meegemaakt! pleur gewoon extra dixies neer! en het ergste ook nog=> veel vrouwen die bij de heren gaan zeiken! ja zo duurt het wel lang ja. Bijvoorbeeld bij Invited afgelopen donderdag stond er mooi een uitsmijter bij de toiletten de vrouwen naar hun eigen toiletten te verwijzen, zo hoort het dus! Gevolg slechte toiletten=> gasten die midden in de zaal! :eyespop: en tegen de zijwandeen gaan zeiken! jammie! :mad:
Wat een bout feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mouja ben toen even naar Tom Harding geweest wat lekker energiek klonk en hij stond weer heerlijk los te gaan zelf, complimenten
Toen koning James Holden, beste van de avond met heerlijk eigen producties! top! :tongue3 :)
Ahp2002 weer gezien! gezellig! :)
En dan Guy Ornadel vond ik ook erg goed, Eerste echte trance tunes van de avond! waaronder die Tango noemde en ook nog Delerium - Truly Signum remix! :crazy: Goed dus die Guy! :)
Astrid & Johan Gielen niet bijzonder dus daar verder niets over te melden....
Samengevat=> het was zijn 40 euro nooit waard!
Dus laatste Impulz Indoor voor mij en laatste grote Indoor feest voor mij, tenzij ik er gratis heen kan of als het in de HMH is ;) :cool: Ik houd deze grote massale sfeerloze ramp feesten voor gezien! :mad:
Nu maar lekker verheugen op Sasha en Sander Kleinenberg zaterdag! dat wordt pas een ECHT feest! :tongue3 |
:haha: :haha: :haha: :haha: mooi report hahahaaha! Maar wel echt klote voor je dat je niet vermaakt hebt.
En Hardstyle rules, heb al weer dik zin in QT#25! Want het publiek wat in de HMH komt op HS feesten is jammergenoeg echt niet hetzelfde publiek wat je vind op Impulz. Vind zoiezo dat het publiek daar veel minder is dan rond Amsterdam. |
|
|
| ROFL |
| Heerlijke report Partyhardy. Ik denk dat meerdere mensen er zo over denken. ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Remy D
En Hardstyle rules, heb al weer dik zin in QT#25! Want het publiek wat in de HMH komt op HS feesten is jammergenoeg echt niet hetzelfde publiek wat je vind op Impulz. Vind zoiezo dat het publiek daar veel minder is dan rond Amsterdam. |
Abslouut mee eens. people uit de randstad hebben het beter begrepen! zoveel boeren in het zuiden en noorden van het land :( kan me nog wel wat feestjes herinneren in Thialf en Eindhoven, kwa publiek dan.... :eyes: :( |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by ROFL
Heerlijke report Partyhardy. Ik denk dat meerdere mensen er zo over denken. ;) |
Ik vond het ook geen knaller. Ik vond het sowieso jammer dat elke dj maar 1 uur en een kwartier mochten draaien. De grote namen hadden dit niet echt door volgens mij. Bijna elke plaat werd er met de eerste en beats ingeknald en pas de laatste beats kwam er een nieuwe plaat. MAN je hebt maar een uur en een kwartier :whip: Dus laat flink wat horen en maak die zaal gek.
Het enige positieve woor mij was dat het een feest dichtbij huis was en ik hierom ontiegelijk veel bekende mensen uit Tilburg heb gezien. Ik heb dus echt 80% van de tijd zitten ouwehoeren.
Samengevat het was een toffere avond dan normaal in de stad in de kroeg, maar daar heb ik het ook wel met gezegd geloof ik. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Abslouut mee eens. people uit de randstad hebben het beter begrepen! zoveel boeren in het zuiden en noorden van het land :( kan me nog wel wat feestjes herinneren in Thialf en Eindhoven, kwa publiek dan.... :eyes: :( |
Nou niet alles over een kam scheren he! :p
Ga een keer naar de 013 hier worden "echte" feesten gegeven. Ik hoop ook nu dat de Rockacademie een opleiding gaat geven aan producers dj's deze hier hun kunsten mogen vertonen. De 013 en de rockacademie werken zowieso close together. |
|
|
| ahp2002 |
Partyhardy moet niet zo zeiken, want:
"Impulz was kanker lauw lekker sfeertje En iedereen ging weer kanker hard ish normaallllllllllllllll"
bron: impulz gastenboek :p :)
ach ja... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Nou niet alles over een kam scheren he! :p
|
heb je gelijk in maar goed ik kom ook uit Eindhoven dus dan mag ik het zeggen he ;) :p
| quote: |
Ga een keer naar de 013 hier worden "echte" feesten gegeven. Ik hoop ook nu dat de Rockacademie een opleiding gaat geven aan producers dj's deze hier hun kunsten mogen vertonen. De 013 en de rockacademie werken zowieso close together. |
ja klopt heb er veel goede dingen over gehoord hoewel de sfeer vorige week bij Jeff Mills weer ver te zoeken was hoorde ik. Saai publiek en er werd zelfs met voorwerpen naar Mills gegooid! :conf: :eyes:
Maar in principe maakt het ook geen zak uit waar je vandaan komt als je maar weet hoe je moet feesten! ;) :cool: :crazy: :tongue3 |
|
|
| Disney |
| Heb t geluid alleen raar horen doen bij Guy Ornadel, of lag dat aan mij??? |
|
|
| total woot |
Zo, en dan nu die van mij...
Om een of andere reden was ik veel te vroeg in Den Bosch, we hadden niet echt nagedacht over de reistijd en gokten het er maar gewoon op, gevolg: aankomst brabanthallen +/- 10 over 10.
Dit hield wel in dat er praktisch geen rij stond, en ook bij de garderobe niet gewacht hoefde te worden. (Geloof dat ik trouwens wel gematst ben bij de garderobe, want ik moest 4 E betalen voor 3 kledingstukken, maar dat terzijde..).
Gelijk Arise2, Basvh en Snitz al gezien, en idd :D
| quote: | originally posted by Snitz
Woot had de eer:D |
Heb ik ff met Josh mogen kletsen :p, was wel cool, gewoon beetje praatje poep over draaien, produceren etc. dus op een gegeven moment zeg ik: Waarom maak je geen bootleg van "Youssou N'Dour ft. Nenneh Cherry - Seven Seconds"? Hij bleek t nummer niet te kennen, maar dave had het al weleens gehoord, en toen hebben we maar afgesproken dat ik de titel zou mailen, en dat Josh er wel een bootleg van zou maken :p:D:crazy: :cool:
Nou natuurlijk maar afwachten of ie t echt doet, maar t lijkt me wel een man die zich aan zn woord houdt...
Ok, verder de rest van de avond vond ik eigenlijk wel gezellig, dat omschrijft t nog het best, en dat kwam eigenlijk alleen door de mensen met wie we daar stonden...(had nauwelijks iets met de gedraaide trance te maken), G&D vond ik wel lekker, al kon deze set niet tippen aan die van de cruise terminal, James Holden vond ik idd wel behoorlijk saai, Guy Ornadel draaide TOP! en de rest vond ik eigenlijk wel behoorlijk hard zuigen, voornamelijk Gielen die weer heerlijk Kleuter-disco-dj aan het spelen was en Astrid die een plaat 5 keer laat overslaan...:rolleyes: :rolleyes:
WC's was inderdaad gewoon bagger slecht voor elkaar, (hoefde gelukkig maar 2 keer :p) en timetables etc: werden opgehangen --> van de muur gerukt --> opgehangen --> van de muur gerukt, etc. etc. niet dat het mij iets boeide ben gewoon grootste gedeelte van de tijd in Kremlin geweest, maar er was iig niet echt over nagedacht.
Bijzonderheden: Geen id wie er draaide in de zaal naast Kremlin tegelijk met Astrid, maar het was NIET NORMAAL!!! serieus dat er mensen zijn die op dat "geluid" (heeft helemaal NIETS met muziek te maken) kunnen dansen... t was wel grappig om even naar te staan kijken, maar voelde mn hersens met de seconde afsterven....dit was denk ik wel t sneuste dat ik in de afgelopen 5 jaar heb gezien....
Verder vond ik het een leuk feestje, al was het zoals hierboven ook al vermeld, de 40,- nooooit maar dan ook noooooit waard.
Tot slot: de gemiddelde leeftijd in de Kremlin zaal lag ongeveer 10 jaar boven het gemiddelde van t totale feest, en dat was zeker te merken, zodra je buiten de Kremlin zaal kwam werd je omringd door ontzettend sneue gasten die stuk voor stuk keken alsof ze speciaal waren gekomen om iemand t ziekenhuis in te slaan.
Al met al: jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer jammer
Geen Impulz meer voor mij..
Grtz
WooT
[edit]
* 2 RV: Heb helaas geen kans meer gehad t voor je te vragen...
doe t wel ff per mail ;)
[/edit] |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by total woot
...
Bijzonderheden: Geen id wie er draaide in de zaal naast Kremlin tegelijk met Astrid
... |
Dana als ik t goed gehoord heb... |
|
|
| basvh |
Toch altijd wel frapant om te zien dat verschillende soorten mensen het feest heel anders beleven. Ik vond het namelijk wel degelijk een heel goed feest. Ok niet eentje die me over 10 jaar zal bijblijven. Gewoon een goed impulz feestje. Ok ok het publiek was niet zo uitbundig als altijd, maar dat heeft meer met de laatste tijd te maken. Bij Ferry vond ik het publiek mat (om 5 uur al halve zaal leeg), HQXL ook minder uitbundig, laatste keer Melkweg ook niet wat het geweest is en nu Impulz. De vorige 3 impulz december edities heb ik het publiek altijd helemaal los zien gaan. Toen JP direct dizko op impulz 2000 draaide heb ik het publiek echt helemaal los zien gaan. Weinig keer in de randstad zo het publiek zien springen. Trouwens Invited was in randstad en toen was het publiek ook dood. Dus het heeft niks met geografie te meken
Kijk dat Partyhardy en Lex zo lang in de rij moesten staan vind ik deels eigenschuld. Ok UDC had meer visitatie hekken neer moeten zetten. Het waren er gewoon te weinig. Maar als je op dat tijdstip aankomt kan je dat verwachten. Dat gezeur vind ik in de catagorie vallen van:
Rijd ik potverdikkie om half 9 rond Amsterdam, kom ik in de file te staan. Hoe is het mogelijk!
Ik heb dat meisje geneukt zonder condoom en nu is ze zwanger en heb ik aids. Wat raar he?!
Remy hoor ik heel de tijd Rukker roepen.
Deze catagorie noem ik: DUHHHHHH dat is toch logisch. Rond half 9 is er altijd file rond Amsterdam, dat is te verwachten als je dan gaat rijden. Zonder condoom bezig zijn en dan of een ziekte hebben of iemand anders zwanger te hebben gemaakt is ook best wel te verwachten , zeker in deze tijd. Als je Remy tegenkomt is de kans ook heel groot dat je hem Rukker hoort roepen.
Als je zo laat op een feest aankomt weet je dat het druk is. Ik was om 9 uur binnen 0.000001 sec binnen. UDC bandje om dus ook lekker gratis pissen
Mooi bruggetje om het over wcs te hebben. Ik ben al toch wel op redelijk veel feesten geweest, en ik ben nog nooit een brandschone wc tegengekomen. En dat je 50 cent moet betalen is natuurlijk ook onzin. De wcs bij de driehoek kremlin en hardstyl waren zker verknaakt. Maar als je 50 meter was doorgelopen voor bij de hardhouse had je 5 dixies P.P.
Trouwens als je echt ranzige wcs wilt zien moet je die wcs inlopen aan de zeikant bij de grote parkhal bij de rai.
Over het hardstyl publiek. Ik heb nog nooit zulke lompe muziek gehoord, zo inspiratie loos, heel de tijd oude gabber samples. En idd er liep heel erg veel boeren volk rond (waaronder mijn boeren vrienden:p :p ) Ook veel anitas en thunder-stumpers,
Maar ondanks alles vond ik niet dat er een echt aggresieve sfeer. En iedereen uit de buurt die heel de avond bij de hardstyl heeft gestaan hebben een top avond gehad.
Maar goed, nu begin mijn party report pas echt>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Om half 9 weggereden, eerst wat vrienden in mijn dorp opgehaald, toen naar snitz gereden. Iets later dan gepland op Impulz, kwart over 9. Zo als verteld heeeel snel binnen. Toen verwonderd dat er geen timetable boekje en floorplan was. Zker een minpunt. Vind het altijd leuk souveniertje, en qua veiligheid zker een must.
Om kwart over 9 de hardhouse binnen gelopen. Rossi herkende ons meteen. Meteen duimpje omhoog. Relekste gozer hoor. Hardhouse was mooi opgebouwd. Ronddraaiende beeldschermen, vette vj producties. DJ booth dichtbij publiek. Op het memberdeck het logo van UDC in ijs uitgehouden. Erg vet om te zien.
Maar rossi draaide opbouwende set met veel techno, techtrance invloede. Bij het einde ging het gas erop, BK stond zijn plaatjes al uit tezoeken. Als een topdj hoort te doen bouwde hij voor op Rossi. Maar de pitch ging wat harder, en de eerste UKHH geluiden waren al te horen. De climax van zijn set was toch revolution. Top setje van BK, al had ie eigenlijk wat later moeten draaien. Ik d8 dat ie nog een gig in de uk had omdat ie zo vroeg draaiden. Maar heb hem paar keer in de techno zien springen.
Na BK naar Gabriel en Dresden gegaan, daar aangekomen verwonderde dat ik geen Partyhardy en lex zag. Kwam wel meteen woot tegen die zei dat ze in de rij stonden. Heel de zaal behalve een paar waaronder ikke stonden stil tijden die G&D maar ik vond het een top set. Heerlijke platen, die ik allemaal niet kende. Of het kwam omdat ze allemaal nieuwe dingen draaide of omdat ik niet zo'n leecher ben weet ik niet, maar op het einde herkende ik paar plaatjes. Tijden G&D ook nog BrEZaH Arjo1 :p :p gezien.
TOEN KWAM DE DJ VAN DE AVOND!!!!!!!!!
Derb was nog bezig, hij sloot geloof ik af met Traffic. Verschil met Qdance publiek is dat bij HQ de mensen hun middelvinger niet opsteken als deze plaat wordt gedraaid maar dan mensen finaal uit hun dak geen.
Maar goed Ed Real draaide dus. en jah wat kan ik erover zeggen. Helemaal mijn muziek. Dampende, stampende, hooverende UKHH nukleuz platen. Deze jongen ging toch finaal los. Samen met de vaste bezoekers kern van HQ. Altijd dezelfde mensen die voorraan staan, echte relekste gasten. Maar goed Ed real vloog voorbij.
En toen was het tijd voor de nummer 2 van de avond. Tom Harding. Opbouwend een briljante set. Technisch ook. Geen 1 beatmatch fout gehoord. Veel samplen, veel verschillende stylen. Toch allemaal platen die een soort van Harding energie hebben. Tommie vloog ook weer voorbij.
Toen ff naar Kremlin gelopen om ff met lexie te praten, James Holden was daar bezig. Lex vond het niks met hem dus ff naar Techno gegaan. Mistress Barbara was bezig daar 20 min gestaan. VOnd het vet maar naar 20 min begon het me toch te vervellen. Toen naar hardstyl gestaan om ff al me dorpsvrienden op te zoeken. Damn wat een lompe muziek zeg. Sjezus
Toen naar JP gegaan die een hard trance neer zette. Zeer goed opgebouwd, met lekkere hard trance platen. Afgewisseld met wat UKHH.
Na Jp kwam Scot P. Op dance valley 2002 vond ik het maar niks, maar begin toch steeds maar meer gechameerd van de grijnzende duitser te raken. Botte scheurdende duitse hard trance.
Jp had ook veel hardtrance gedraait en Scot dus het werd beetje teveel van het goede. Terug naar kremlin, waar Johan Gielen bezig was. Nou ik vond het laaste half uur van johan zeer goed te pruimen hoor. Het lijkt wel of ik een totaal andere johan heb meegekregen. Ik vond het laatste half uur qua opbouw en mix techniek zeer goed te pruimen. Vond het voor johans doen heel goed gemixt allemaal ook, en hele lekkere platen ook nog!!
5 voor 6 weer terug gegaan naar Harddance waar HET nieuwe hardhouse talent, althans dat zeggen de 'kenners' zou komen draaien. Deze finse dj genaamd proteus zou iedereen naar huis draaien. Jah wat zal ik erover zeggen. Hij heeft in ieder geval dezelfde kapper als Yoji en Lab 4. Verder had hij een zeer vreemde beatmatch techniek. Gewoon als een gek op de platen slaan. Ik houd gewoon heel zacht dat ronddraaiden ding (platter of blatter kan ff niet op naam komen)tegen. Hij sloeg er dus op. Wat ook opviel is zijn 'drukke'verschijning achter draaitagels. nou druk..... meer duracell bunny met supercharged batterijen. Wat een spring in het veld zeg. Eerste 2 platen was hij nogal zenuwachtig maar daarna stoomde hij snel door. Al met al draaide hij wel ok. Het was een soort Lab 4 styl. Maar na 2 hardtrance djs was het gewoon te veel hardtrance. Ook zat er totaal geen opbouw in de set. Alleen maar snoeiharde lab 4 achtige platen. Toch doet ie gozer het toch maar ff. Uit het niets primetime op HQ-stage. Ik kan er alleen maar van dromen!!
Na proteus was het dana tijd. Maar voor ons Montana tijd. Was weer top setje van Tiestos- protoge. Veel max walder - crown achtige nummers. My kind of (hitjes)techno :p :p . Hij draaide een remix van street carnaval en hij gebruikte tijdens het percussie gedeelte de delay van het pioneerpaneeltje. Hierdoor werd een totaal nieuw nummer gecreeerd en het klonk zeer vet. Rond 10 voor 8 ging muziek uit. Toen richting auto gelopen waar we nog door hardstyl kwamen. Buzz fuzz was bezig met veel oude hardcore platen. Het was totaal niet gemixt, maar de gabbers die nog half leefde gingen door het dolle heen. Op zich wel geinig om te zien.
Al met al was het geen top-geweldig-cool feest maar ook niet het slechte feest wat partyhardy en die andere van dat kliekje :p :p schetsen. Althans dat is mijn mening. |
|
|
| Flippe |
Mooi report Basvh!
Lees trouwens ff je pm ;) |
|
|
|
|