|
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
Datum nieuwsartikel : 11-11-2003
Yoji Biomehanika zegt Impulz af.
Dancefora gonsden al een tijdje van de geruchten, maar nu heeft UDC officieel bevestigd. De Japanse harddance held Yoji Biomehanika heeft via zijn woordvoerder laten weten niet te zullen draaien op het dance-evenement Impulz, dat op 6 december plaatsvindt in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Reden voor de afzegging is de zwangerschap van Yoji’s vrouw, die de eerste week van december is uitgerekend.
De organisatie betreurt de afzegging maar respecteert Yoji’s keuze
bron: udc.nl |
kut zooi maar was te verwachten met die zwangerschap. Ben benieuwd ofze misschien iemand anders kunnen regelen. Lisa Lashes, Eddie Haliwell, Charlotte? I very hope so. |
|
|
| arj1o1 |
wie gaat er nu allemaal?
- arj1o1
- basvh
- snitz
- DJ Lex
- Partyhardy!
- Creamfields23 (geloof ik)
- ArisE2
|
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by arj1o1
wie gaat er nu allemaal?
- arj1o1
- basvh
- snitz
- DJ Lex
- Partyhardy!
- ArisE2
|
Ik ben als het goed is ook van de party! |
|
|
| ROFL |
- arj1o1
- basvh
- snitz
- DJ Lex
- Partyhardy!
- ArisE2
- ROFL
- FunkySimon
|
|
|
| Frankisback |
klein nieuwtje
Dancefora gonsden al een tijdje van de geruchten, maar nu heeft UDC officieel bevestigd. De Japanse harddance held Yoji Biomehanika heeft via zijn woordvoerder laten weten niet te zullen draaien op het dance-evenement Impulz, dat op 6 december plaatsvindt in de Brabanthallen in Den Bosch. Reden voor de afzegging is de zwangerschap van Yoji’s vrouw, die de eerste week van december is uitgerekend.
De organisatie betreurt de afzegging maar respecteert Yoji’s keuze |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Frankisback
klein nieuwtje
Dancefora gonsden al een tijdje van de geruchten, maar nu heeft UDC officieel bevestigd. De Japanse harddance held Yoji Biomehanika heeft via zijn woordvoerder laten weten niet te zullen draaien op het dance-evenement Impulz, dat op 6 december plaatsvindt in de Brabanthallen in Den Bosch. Reden voor de afzegging is de zwangerschap van Yoji’s vrouw, die de eerste week van december is uitgerekend.
cough snitz cough ;) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Frankisback
klein nieuwtje
déja vu? |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
- arj1o1
- basvh
- snitz
- DJ Lex
- Partyhardy!
- ArisE2
- ROFL
- FunkySimon
- Flippe
|
tango, Disney en ik zijn er ook |
|
|
| arj1o1 |
- arj1o1
- basvh
- snitz
- DJ Lex
- Partyhardy!
- ArisE2
- ROFL
- FunkySimon
- Flippe
- Tango
- Disney
- Hitman
|
|
|
| Flippe |
| ik heb me kaartje binnen! |
|
|
| Creamfields23 |
Ik geloof dat ik ook ga:tongue2
Alleen nog effe vervoer goed regelen heb geen zin om achteraf het station onder te kitsen. |
|
|
|
|