|
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
ik ben blij dat ik in ieder geval weinig gemist heb :p
het was vast ook een leuker feest geweest als ik erbij was :stongue: :nervous:
ik heb in ieder geval dit weekend een soort mini-ffwd gemist :( bleh! eindelijk iets te doen, weet ik er niet vanaf :whip: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heb ik het afgelopen weekend toch beter bekeken :D Tiësto en MIKE waren TOP, gezellige sfeer :) Alleen beetje vol... En dat heeft me alles bij elkaar ook maar een euro of 50 gekost (inclusief reis dus) |
ja! en wat een tracklist zeg! :eyespop: :crazy: Hij begon gewoon met Peter Martin - Perfect Wave! :crazy: had hij die donderdag maar gedraaid! :p :) en eindigd met Theme From Norefjell!! die kreeg ik nog via mijn voicemail te horen van een vriend van me! publiek klonk ook aardig los! :cool:
wat een tracklist! :)
DJ Tiësto - Live At Versuz 05-12-2003
01. Peter Martin - Perfect Wave
02. Andy Hunter - Go (Antillas Remix)
03. Mr. Sam vs. Tim Coltrane pres. The Tribute - One More Day (Mr. Sam vs. Fred Baker One More Day Mix)
04. Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth Remix)
05. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
06. Solar Stone - Solarcoaster (Original Mix)
07. BT - Force Of Gravity (Terminalhead Remix)
08. Firewall - Sincere (Lange Remix)
09. ID
10. ID
11. Fictivision vs. Phynn - Escape (Phynn Mix)
12. ID
13. Mojado feat. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
14. Radiohead - Street Spirit (DJ Tiësto Remix)
15. Mark Norman - Stream
16. ID
17. Michel de Hey vs. Secret Cinema - Another Sweater
18. ID
19. Jan Johnston - Flesh 2002 (DJ Tiësto Remix)
20. DJ Tiësto - Traffic (Original Mix)
21. Benni Benassi pres. The Biz - Love Is Gonna Save Us
22. Katana - Tribal Shock (A13)
23. ID
24. ID
25. DJ Tiësto - Lethal Industry (Original Mix)
26. Kay D Smith & Marc Tall pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoi Polloi Mix)
27. Clokx - Overdrive (Origial Mix)
28. Ron van den Beuken - Timeless (Ron van den Beuken Remix)
29. Underworld - Born Slippy.NUXX (Paul Oakenfold Remix)
30. DJ Tiësto - Magik Journey (Old School Trance Mix)
31. DJ Tiësto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Remix)
en hij draaide dus ook die BT - Force Of Gravity :crazy: er staat nu achter Terminalhead Remix maar jij hebt die "Tiësto" remix via Tijs toch gehoord? draaide hij dezelfde in de Versuz of een andere versie? :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en hij draaide dus ook die BT - Force Of Gravity :crazy: er staat nu achter Terminalhead Remix maar jij hebt die "Tiësto" remix via Tijs toch gehoord? draaide hij dezelfde in de Versuz of een andere versie? :) |
Nee, het was dezelfde :)
En dan mis je nog de tracklist van MIKE :p |
|
|
| arj1o1 |
wat ben ik toch weer fotogeniek :D
leuke foto's bas! |
|
|
| TranceFool |
Ik zag dat Gielen oma's bloemetjesjurk uit de kast had getrokken
 |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zag dat Gielen oma's bloemetjesjurk uit de kast had getrokken
|
voordat ie zon soort shirts mag dragen mag dat vet er eerst af zonder ove rhet design te praten. |
|
|
| JOEYD |
@Partyhardy!
WOW wat een tracklist man! Klote dat ik dat gemist heb. Als ie ook zo gaat draaien bij de komende Invited kom ik zeker :)
Verder over Impulz.
Zeur es niet zo joh, je hebt mij toch ontmoet, dat lijkt me sowieso al die 40 eur waard :)
----------------------------------------------------------------------
Nee ff serieus, ik vond het wel een leuk feestje. Ik was lekker vroeg en kon dus wel van G&D genieten (kan me voorstellen dat je baalt als je ze hebt gemist). Opzich heb ik ook niet lang in de rij hoeven staan. Beetje lomp dat ze buiten mensen gaan fouilleren, wel grappig al die mensen in hun shirtje :)
Die wc's waren echt onwijs ruk, elke keer 50 cent pffffffff..., om nog maar niet over die rij te spreken en de mensen die in de wasbak gingen pissen (nuff said over het publiek lijkt mij, veel boeren met een laag IQ). De garderobe kon ik eerst ook niet vinden (zal wel aan mij liggen), en dat je eerst door die hakkuhhal moest lopen was ook wat minder. Maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr, de Kremlin zaal was echt top. Goede aankleding t.o.v. andere zalen en ook niet al te warm. Drank halen ging ook lekker vlot, alleen wanneer gaan ze nou eens wodka schenken??!!
Anywayz de dj's:
G&D -> top, zeker lekkere set
Sister Bliss feat. Sudha -> trommelen slet! lekkere warme set, alleen waar was Maxi Jazz?? Ik hoorde ook dat ze 'as the rush comes' heeft gedraaid, toen ik aan het pissen was. BALEN!
James Holden -> OMG, SUPER!! Echt uit m'n dak gegaan. Ik zat wel te wachten op Nothing ('93 returning remix ofcoz), maar die draaide ie helaas niet.
Michel de Hey -> wel aardig, niet zo veel van gezien eigenlijk. Hete zaal ook :/
Brian S -> mwa
Victor Coral -> leuk
Roog -> Roog goes retro. 80% van z'n set bestond uit oude sampletjes. Elke keer dat 'waar ken ik dat ook alweer van' gevoel. Wel leuk eigenlijk, weer eens wat anders dan de standaard latin/deep house.
Astrid -> Klonk goed. Kreeg er weer nieuwe energie van, zodat ik tot het einde toe ben blijven dansen :) Beetje TE trancy, niet echt mijn ding, maar ok...
Al met al een geslaagde avond. Klote dat het zo ing koud was buiten. Ik was dan ook blij toen ik rond een uurtje of 10 in mijn warme bedje kon kruipen :) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Abslouut mee eens. people uit de randstad hebben het beter begrepen! zoveel boeren in het zuiden en noorden van het land :( kan me nog wel wat feestjes herinneren in Thialf en Eindhoven, kwa publiek dan.... :eyes: :( |
EENS! maar ik voel me dan ook niet aangesproken. :D
Popiejopie Haardstyle ruleerd het zuiden en noorden van het land, terwijl je idd in de Randstad qua keuzes beter uit bent. En dan doel ik met name op de clubs..
Hier alleen Gielen, Tiesto (niet erg!) en andere dj's die in de top40 hebben gestaan met een nummertje.. of gewoon de Hardcore en Hardstyle dj's
Zie dan ook veel flyers en posters, maar alleen met aankondigingen voor Haardcore en Haardstyle.
Ik wil niet alles afkraken, Tom Harding is wel weer lekker, maar dat vind ik nou niet echt Hardstyle.. |
|
|
| Donna |
1. Op een goed georganiseerd feest moet je elke tijd die je maar verkiest binnen kunnen komen zonder AL te lange wachttijd.
2. Als er bij de toiletten niet wordt aangegeven dat ie te volloopt en men niet word verwezen naar de 5 dixies pp waarom zou je dat dan doen.
Like ppl daarbij nadenken op zo'n feest,ze moeten zeiken en zoeken de toiletten,als die overloaded zijn zoeken ze primitief als ze zijn een andere manier en plaats om hun zooi te lozen.
Dom van de organisatie.
3. Remy heeft nog nooit Rukker naar mij geroepen maar is altijd heel lief en zacht...
Misschien hoor je m alleen rukker roepen als dat op jou van toepassing is,of omdat je niet in de kliek zit;p;p
4. Als PH over een feest klaagt op die manier weet ik dat ik met recht blij mag zijn dat ik er niet aanwezig ben geweest en er t pleuriseind rijden en de 40 E er niet voor over had gehad,hij vind namelijk 99% van de feesten die hij bezoekt GEWELDIG en is de minste klager van heel TA |
|
|
| Optimus |
| ik krijg ook altijd Rukkeerrrr naar mijn oren als ik Remy zie, maar ik krijg ook weer een lieve omhelzing van die lieve jongen als ik hem weer es zie:D:cool: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
4. Als PH over een feest klaagt op die manier weet ik dat ik met recht blij mag zijn dat ik er niet aanwezig ben geweest en er t pleuriseind rijden en de 40 E er niet voor over had gehad,hij vind namelijk 99% van de feesten die hij bezoekt GEWELDIG en is de minste klager van heel TA |
:) Hemelse reply van je Don :)
Ben t er helemaal mee eens! |
|
|
|
|