return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik geloof dat ik ook ga:tongue2

Alleen nog effe vervoer goed regelen heb geen zin om achteraf het station onder te kitsen.

Oh nee dat klinkt idd logisch, zal de chauffeur leuk vinden als je ipv het station zijn hele achterbank onder kitst :p
ArisE2
:sadgreen:
arj1o1
bahbah kotsen
snitz
het was al zeker dat basvh en ik van de party waren maar de tickets zijn nu ook in huis:D
Flippe
Ik heb me kaartje ook in huis!:D
arj1o1
ik ga de ticketes vandaag halen in den bosch
Flippe
quote:
Originally posted by FunkySimon
je had je ticket toch al op Nov-17-2003 22:18?

op de vorige pagina te zien dan:D

jaa toen had ik ze wel, maar lagen ze nog bij een vriend van mij.
Heb ze nu zelf in mijn bezit ;)
arj1o1
ticket 05195 in de pocket :)
arj1o1
als vervanger van yoji komt Promo!!!
vet!
industrial op Impulz

dit wordt echt een megafeest
arj1o1
oja bron:

DJ Promo draait exclusieve set op Impulz De populaire dj Sebastian Hoff, alias DJ Promo, zal zaterdag 6 december draaien op Impulz in de Brabanthallen te Den Bosch. Nadat UDC het nieuws vernomen had dat zijn performance op Qlimax niet doorging, nam de organisatie contact op met de dj en boekte Promo als afsluiter van het Impulz event. Een woordvoerder van UDC liet weten het publiek Promo niet te willen onthouden. Promo zal Impulz afsluiten op het Hardstyle podium, waar hij een set van een uur zal draaien. In deze area zal hij verrassend afsluiten met een hard techno set die naarmate het later wordt steeds harder zal worden. DJ Promo kwam voor het eerst voor op de cd Thunderdome 9 in 1995 onder de alias 'Section 8'. Hij verwierf faam met zijn remix van No Doubt - 'Don't Speak' en verdiende door de jaren heen het respect van een grote groep trouwe fans.

weet niet waar het vandaan komt las het op cc en op het forum van impulz

SnuggLe
quote:
Originally posted by arj1o1
oja bron:

DJ Promo draait exclusieve set op Impulz De populaire dj Sebastian Hoff, alias DJ Promo, zal zaterdag 6 december draaien op Impulz in de Brabanthallen te Den Bosch. Nadat UDC het nieuws vernomen had dat zijn performance op Qlimax niet doorging, nam de organisatie contact op met de dj en boekte Promo als afsluiter van het Impulz event. Een woordvoerder van UDC liet weten het publiek Promo niet te willen onthouden. Promo zal Impulz afsluiten op het Hardstyle podium, waar hij een set van een uur zal draaien. In deze area zal hij verrassend afsluiten met een hard techno set die naarmate het later wordt steeds harder zal worden. DJ Promo kwam voor het eerst voor op de cd Thunderdome 9 in 1995 onder de alias 'Section 8'. Hij verwierf faam met zijn remix van No Doubt - 'Don't Speak' en verdiende door de jaren heen het respect van een grote groep trouwe fans.

weet niet waar het vandaan komt las het op cc en op het forum van impulz

Geweldig :) Goede move , niet op qlimax, wel op Impulz :D
Waar gaat het heen met de wereld.....weet je wat namelijk: Kai Tracid draaide Tiesto - Traffic op Qlimax. LOL LOL LOL! Ik lach me helemaal dood. Nu wordt ik geflamed van ' waarom kan dat niet', nou , moet je PF maar eens lezen :D :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by arj1o1
als vervanger van yoji komt Promo!!!
vet!
industrial op Impulz

dit wordt echt een megafeest

Zkr een megafeest, maar niet door Promo chef :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement