return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 2)
View this Thread in Original format
ambs
I was trying to comfort myself that I wouldn't be there.... Dus zei ik "PHEW!! Armin staat er niet tussen, so maybe I'm not missing that much!!!" ;)

Ik verhuis de 28e voorgoed naar Miami.... ben pas 19 dus dat komt er op neer dat ik niet eens uitkan als iemand niet iets voor me regelt.... dus terwijl jullie hier al die vette feestjes hebben in het weekend, zit amber in Amerika op d'r ass! En ik ben nogal een party animal dus ik ga echt zware afkick verschijnselen hebben
arj1o1
fantastisch

zou hier toch al naar toe gaan wat de linup ook was

maar dit maakt het fantastisch!

mijn eerste facking party (jaja ben 17) MET

GABRIEL AND DRESDEN
:D
arj1o1
weet iemand wanneer je kaartjes kan halen?

edit: ok 1 october
M_Peror
't Is weer eens zover! Feestje in zijn achtertuin zowat, en wat doet M_Peror? M_Peror zit dat weekend in Stuttgart! Goed gepland weer eens... :rolleyes:

Vind de Brabanthallen overigens een prima locatie, en niet alleen omdat het zo dichtbij is. Goeie sfeer en lekker ruim, geen gedrang om van de ene zaal in de andere te komen (soms wel voor de ingang of de garderobe, maar ja, waar niet). En als je geen urine wilt ruiken moet je ook niet met je kop in de plee gaan hangen... :conf: :p
arj1o1
ik vraag het me steeds af maar wat voor speakers heb je in je avater staan

ontopic: het valt me nu op maar ik kan 6 dec. ook lekker StAmPuH met DanA!
ambs
quote:
Originally posted by M_Peror
't Is weer eens zover! Feestje in zijn achtertuin zowat, en wat doet M_Peror? M_Peror zit dat weekend in Stuttgart! Goed gepland weer eens... :rolleyes:

Vind de Brabanthallen overigens een prima locatie, en niet alleen omdat het zo dichtbij is. Goeie sfeer en lekker ruim, geen gedrang om van de ene zaal in de andere te komen (soms wel voor de ingang of de garderobe, maar ja, waar niet). En als je geen urine wilt ruiken moet je ook niet met je kop in de plee gaan hangen... :conf: :p

nou ik moet zeggen dat ik het niet fijn vond om door de stromende pis rivier te lopen bij impulz afgelopen december.... stond een man van beveiliging te zeuren dat het een richtings verkeer was, maar die gozers mochten wel tegen die hekken aan zeiken... leuk hoor
:nervous: :eek:
M_Peror
quote:
Originally posted by arj1o1
ik vraag het me steeds af maar wat voor speakers heb je in je avater staan

Zou wel vet zijn als die op je kamer stond he? Helaas bestaat ie alleen maar uit enen en nullen... :( 't Is helaas een volledige digitale creatie (overigens niet van mij hoor).

En dat spontane pisbeekje heb ik dan even gemist afgelopen december, gelukkig, want heb me toen ontzettend goed geamuseerd (vooral bij Guy Ornadel). Koud was het wel zeg, dat weet ik nog wel! Sodeju... ben maar NET niet op m'n bek gegaan op de fiets daarna (gladjes)...
basvh
ik denk niet dat dit de line up wordt. het zou me sterk verbazen. Ten eerste zijn er veels te veel harddance djs, dus of 2 zalen met HH en HS of b2b in 1 zaal. Ook zie ik veel djs staan die UDC niet zo snel zullen boeken namelijk buzz fuzz, zany, SSM, Danielle mondello.

Ten 2e wordt er nooit zo lang vantevoren een line up al bekend gemaakt en als dat dan word gedaan is dat het eerst op yorin text en tom harding forum en via e mail van udc.

dus ik denk dat deze line up fake is, als het dat niet is moet ik zeggen dat het een lekkere line up is. Behalve dan de harddance zaal want zoveel hardstyl bij HQ past gewoon niet

quote:
Sinds dag 1 al..

quote:
JP en Fausto kunnen aardig zouteloze debiele hardstyle platen draaien, Don Diablo ook nog eens

het laatste half jaar/8 maanden moet ik zeggen dat er idd wat meer hs bij hq wordt gedraaid. Daarvoor was het eigenlijk helemaal niks misschien af en toe een beetje door yoji en fausto en jp.
Maar toch is dat heeeel anders dan bij q dance. Als je op een avond misschien 6 echte hardstyl platen langs hoort komen dan is het veel. Bij q dance is het toch meer heel de avond HS sound. Er wordt bij HQ veel platen gedraaid die tussen UKHH en HS inhangen. Dus niet de cheese sound van HS maar wel de vette hoovers van UKHH. Ook wordt er de laatste tijd veel techno gedraait bij HQ.

EDIT> Lees net dat het idd 2 zalen wordt, 1 HS en 1 Harddance> HS komen die blije q dance mensen en Harddance wordt>bk ,ed real, derb, scot project, proteus, yoji, rossi, jp , Tom harding. Trouwens als BK revolution draait ben ik al lang blij.

Dus het blijkt toch de line up te zijn, kon het eigenlijk niet geloven door al die Hardstl djs. Maar jah genoeg andere om mee te vermaken denk trouwens dat ik heel de avond meer in de techno zal staan dan bij de harddance EDIT>
Hitman
Ziet er lekker uit... is toch maar 10 minuutjes met de trein

ik denk dat ik er wel weer bij ben:D
MaGiK54
Zal hier zeker niet bij zijn, die dag kom ik net terug van vakantie, zal dan waarschijnlijk nog een paar dagen voor dood op bed liggen. Tevens spreekt de line-up op een paar namen na ook niet echt aan.

New Wave
cari lekebusch ook? toemaartoemaar, die gast die heeft eindelijk zijn draai in nederland gevonden.
Jammer dat die gast niet op awafes was.......
Creamfields23
Weeeeeeee Een Party met G&D en Holden Lekker dicht bij huis:tongue2

Hier ga ik zeker naartoe.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement