return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 9)
View this Thread in Original format
arj1o1
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zkr een megafeest, maar niet door Promo chef :)

nouja ieder zn eigen keuze
ik ben dan wel heel raar ga naar g&d en naar promo hehe :p
snitz
quote:
Originally posted by FunkySimon
btw nog ff een vraagje, hoe staat UDC tegenover digitale camera's op hun events?

Udc doet daar helemaal niet moeilijk over. Wij hebben er nog nooit gezeik over gehad dus ik zou zeggen, neem um mee:D
snitz
quote:
Originally posted by arj1o1
nouja ieder zn eigen keuze
ik ben dan wel heel raar ga naar g&d en naar promo hehe :p

Is niet raar, je hebt gewoon een brede smaak:D :D
arj1o1
quote:
Originally posted by snitz
Is niet raar, je hebt gewoon een brede smaak:D :D

ik hou het gewoon op elektronische muziek behalve hardstyle :p
Ferry 0
Ik ga ook :D woei James Holden here i come
snitz
quote:
Originally posted by arj1o1
ik hou het gewoon op elektronische muziek behalve hardstyle :p

juist thats the spirit!
quote:
Ik ga ook woei James Holden here i come

gezellig
ArisE2
Is er al een time-table vrijgegeven?:conf:
arj1o1
quote:
Originally posted by ArisE2
Is er al een time-table vrijgegeven?:conf:

nee
azior
jaa! impulz!

ik had een deal met een vriend: hij zou naar een extrema feestje gaan, en dan zou ik naar een hardstyle feestje gaan... zo gezegd, zo gedaan: hij vondt extrema x-clusive in las palmas helemaal te gek! en toen voelde ik mij dus zeer genoodzaakt om ook te gaan genieten van het geweld wat hardstyle heet :D

maar ik dacht dus even dat impulz alleen hardstyle was, bekijk ik de line-up, zie ik Holden, Ornadel en Dekay! en toen wist ik het: Impulz zal ongetwijfeld een van de allerbeste feesten van het jaar zijn, en het alles uit de kast halen om Extrema Outdoor te verslaan!

ik zal te herkennen zijn als die idioot die helemaal uit zijn dak gaat op alles wat geluidsgolf is :D
snitz
quote:
Originally posted by azior
Impulz zal ongetwijfeld een van de allerbeste feesten van het jaar zijn, en het alles uit de kast halen om Extrema Outdoor te verslaan!

Dat zal op zich wel meevallen denk dat de mooiste feesten van het jaar al geweest zijn

quote:
ik zal te herkennen zijn als die idioot die helemaal uit zijn dak gaat op alles wat geluidsgolf is :D

Gelukkig zijn dat er niet veel:D :D

quote:
ok bedankt

t was een kleine moeite

SnuggLe
quote:
Originally posted by azior
jaa! impulz!

ik had een deal met een vriend: hij zou naar een extrema feestje gaan, en dan zou ik naar een hardstyle feestje gaan... zo gezegd, zo gedaan: hij vondt extrema x-clusive in las palmas helemaal te gek! en toen voelde ik mij dus zeer genoodzaakt om ook te gaan genieten van het geweld wat hardstyle heet :D

maar ik dacht dus even dat impulz alleen hardstyle was, bekijk ik de line-up, zie ik Holden, Ornadel en Dekay! en toen wist ik het: Impulz zal ongetwijfeld een van de allerbeste feesten van het jaar zijn, en het alles uit de kast halen om Extrema Outdoor te verslaan!

Goh, Impulz is idd niet alleen Hardstyle. Onder welke steen heb jij gewoond? :p

quote:

Goh, ben je een broertje van Partyhardy? :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh, ben je een broertje van Partyhardy? :D

LOL :p :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement