return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 20)
View this Thread in Original format
ahp2002
mwoah mwoah feestje

wc's waren een ramp, tenminste die in de buurt van de kremlin zaal..

james holden en sister bliss waren super. gabriel & dresden wel ok, alleen het geluidssysteem was toen niet optimaal ofzo.. Weet iemand de laatste 3 tracks die holden draaide? echt wereldnummers!

de hardstyle area was malloten area, sowieso vond ik er heel veel leipo's rondlopen op het hele feest. Hierdoor kwam de sfeer toch niet echt van de grond. De hardstyle area zag er wel mooi uit dat wel. Ook de hardhouse area zag er ok uit, met draaiende tv's enzo.

ik hou een beetje dubbel gevoel over van dit feest. Had veel meer ingezeten..

Toen Johan Gielen breakbeat probeerde te mixen tijdens zn opening stond t huilen nader dan t lachen. Licht¨puntje was nog wel oakie remix van born slippy. daarna maar in de auto gestapt.

en grtz aan partyhardy die ik toevallig tegen t lijf liep.
arj1o1
net thuis aaah

was om 2200 binnen was in 15 minuutjes binnen ofzo geen problemen daar ook garderobe ok.
daarna naar kremlin voor eerst dekay en daarna g&d
g&d vond ik zzeer matig misschien omdat ik de helft van de nummers niet kende :p wel leuke af en toe: pavements cracks en anything van liln hayden
aankleding daaro vond ik zeer matig
wel ff wat ta's gezien: basvh, snitz en total woot
snitz of total woot had ook nog met josh gabriel gepraat ofzo:conf:

daarna naar de hardstyle ja toch ja:toothless waar volgensmij supermarco may bezig was, was wel een vette set ook al houd ik niet zo van hardstyle, aankleding daar was wel mooi veel tv's enzo :p

maar ja voor de rest wat gezeten ff gestampt tussendoor en dan de laatste 3 uur eerst gizmo dan promo en toen hakkuh met buzz fuzz tot 8:15

al met al geslaagd eerste feestje

ps: oja weet iemand wie degene was in een vandit shirt met een witte longsleeve eronderin wil ik gewoon ff weten die kerel viel me echt vaak op
ahp2002
oh ja en om nog ff verder te zeiken: waar was de plattegrond, moest meer dan een half uur zoeken voor ik kremlin had gevonden :whip:
Bouma-Bros
Gelukkig dat we dan toch maar niet gegaan zijn uiteindelijk..... :p
Biohazard
quote:
Originally posted by arj1o1
net thuis aaah

was om 2200 binnen was in 15 minuutjes binnen ofzo geen problemen daar ook garderobe ok.
daarna naar kremlin voor eerst dekay en daarna g&d
g&d vond ik zzeer matig misschien omdat ik de helft van de nummers niet kende :p wel leuke af en toe: pavements cracks en anything van liln hayden
aankleding daaro vond ik zeer matig
wel ff wat ta's gezien: basvh, snitz en total woot

daarna naar de hardstyle ja toch ja:toothless waar volgensmij supermarco may bezig was, was wel een vette set ook al houd ik niet zo van hardstyle, aankleding daar was wel mooi veel tv's enzo :p

maar ja voor de rest wat gezeten ff gestampt tussendoor en dan de laatste 3 uur eerst gizmo dan promo en toen hakkuh met buzz fuzz tot 8:15

al met al geslaagd eerste feestje

ps: oja weet iemand wie degene was in een vandit shirt met een witte longsleeve eronderin wil ik gewoon ff weten die kerel viel me echt vaak op

Tomaz van Fok! denk ik
Flippe
Ik ben weer wakker, vond jet wel eeng eslaagd feestje.

Ik was rond 11 uur binnen, duurde niet zo lang vond ik, niet te lang in de rij gestaan!
Daarna ff in de techno zaal gestaan. Was wel aardig, set van Michel de Hey beluisterd.
Toen richting Hardhouse zaal gegaan, was goed te doen hier! Daarna ff in de harstyle zaal gekeken, was t aardig druk en wel redelijke muziek.

De rest van de avond zijn we eigenlijk steeds beetje opneer gelopen tussen Hardhouse en Hardstyle.
Op het einde Gizmo en Promo en Buzz fuzz ( en een half uurtjr dana ) in de hardstyle zaal!
tango
Normaal ben ik niet echt de man van de party reportjes aangezien ik altijd in de avond wakker wordt en er tegen die tijd al perfecte reports staan hier. Maar ik zie dat ik nu wat vroeger wakker ben dus ik zal er maar is aan geloven :)

We kwamen rond kwart voor 11 aan bij de brabanthallen. Na even 10 minuten in de rij te hebben gestaan werden we door een uitsmijter gewezen naar de garberobe waardoor je midden door de Hardstyle zaal moest. Onderweg kwamen we de bonnen standjes tegen waar nog helemaal niemand stond te wachten dus we kochten meteen maar even bonnen. Toen m'n jas opgehangen en toen begon de zoektocht naar de kremlin zaal. Maar zoals eerder gemeld waren er geen plattegronden en de timetables werden toen ook al van de muur geritst. Dus het was even zoeken naar de kremlin zaal maar uiteindelijk kwamen we binnen om 10 over elf bij matthew dekay. Hij draaide als een van de laatste platen de sander kleinenberg remix van bt. Maar G&D stonden al klaar om het over te nemen. Ze draaiden een rustige opbouwende set met een hoop nieuwe producties (attention deficit remix van bt, nieuwe motorcycle, nieuwe track met armin, nieuwe versie van attention deficit remix van cold comfort en een hele vette dub remix van sarah mclachlan). Helaas was het uur en kwartier G&D erg snel voorbij maar tot onze grote verbazing zaten ze 10 minuten later een beetje te chillen in de zaal. Dus nog even een babbeltje gemaakt met dave dresden, erg grappige gast! Toen was het tijd voor een eerste pis-stop, dus ik liep naar buiten bij de kremlin en er stond een akelige rij bij die toiletten. Toen heb ik maar besloten om in de hardstyle zaal te gaan pissen dus ik moest dwars door die schijtzaal heen met mensen met een laag iq. Des te meer waardeerde ik het volk in de kremlin zaal. Na don diablo was het tijd voor sister bliss die een heerlijke set draaide met lekkere bongo's van haar engelse vriendin ter ondersteunig. Helaas geen maxi jazz :conf: Daarna was het tijd voor James Holden die de set van de avond draaide! Echt heerlijke muziek, mooie melodieuze progressive, breakbeat en op het eind zelfs een trancertje. Hij draaide een plaat na outhouse en die was echt magistraal! Super mooie melodie met een hele mooie vocal. De kenners waren het er al snel over eens dat dit een nieuwe james holden productie zou moeten zijn. Na de held van de avond was het tijd voor de kneus van de avond (ja leuke overgang) Johan Gielen. Hij begon meteen weer op zn eigen manier het publiek op te zwepen en dat is in mijn ogen echt overdreven. Op een gegeven moment meende hij ook even tiesto na te moeten doen door op de dj tafel te gaan staan. Dus toen werd het tijd voor een rondje door de andere zalen. Inmiddels was de temperatuur in de Hardstyle zaal ongeveer opgelopen tot 50 graden. Dus ik ging even door naar de club zaal waar het goed vertoeven was! Goeie techhouse werd er gedraait en er waren mooie vrouwen. Alleen de zaal zelf was echt minimaal aangekleed en er was geen bar? Toen weer terug naar kremlin waar Guy Ornadel begon. Hij draaide heerlijk lekkere trancers (agnelli & nelson remix van chicane, Jens VS Marco V, ATRC (Above&Beyond Remix), etc.) Na Guy ben ik naar Montana gegaan in de techno die toch wel goed afsloot.

Ik vond het opzich wel een goed feest maar dit alleen dankzij de kremlin waar het (op gielen na) heel de avond prima vertoeven was. Goeie muziek, goeie temperatuur, niet te druk en normaal volk. Dus thank you kremlin!

grtz,
TNG
arj1o1
quote:
Originally posted by Biohazard
Tomaz van Fok! denk ik

zou kunnen ja:
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:48 schreef Tomaz het volgende:
Zo dan! En weer thuis! Wat een geweldig feest was 't in de brabanthallen!

Even kort:
Zany knalde lekker toen wij binnenkwamen! Gabriel and Dresden waren geweldig, heb nog even met ze gepraat!
Sister Bliss was weer zo grandioos goed! Johan had z'n dag niet, heb nog nooit iemand zoveel fouten horen maken in een set. James Holden was lekker! Harding stond lekker te scratchen! Michel de Hey even meegepikt, maar die had ik vorige week zaterdag al solo gehoord, beetje van hetzelfde nu dus, wel erg lekker (murder was the bass en another sweater ^O^ ) Geeindigd met buzz fuzz die tot half 9 doordraaide! En vaak tussendoor in de club gehangen waar 't altijd zeer goed te doen was! Respect voor Tony Thomas!

Verder leuke aankleding, veel flatscreen tv's! Flink geld voor uitgetrokken! Lekker gegeten (3 broodjes hamburger + 2 hotdogs)
Te druk bij de wc's, maar bij de barren was 't goed te doen.

That's all for now, ben kapot, kan nog 2 uurtjes pitten en dan mag ik weer hamburgers gaan bakken :P

En man man man, wat heb ik een spierpijn van 't vele dansen...
arj1o1
heb ik dan toch die nieuwe motorcycle gehoord :haha:
arj1o1
edit: impulz pics

http://www.partyvibes.nl/pv/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=66

snitz
quote:
Originally posted by arj1o1

Woot had de eer:D
SnuggLe
Tango, topverslag!

Als ik nu zo kijk had ik er best wel bij willen zijn.
James Holden zie je niet zo super vaak in NL, en nu in zijn Balance cd helemaal ontdekt heb baal ik maybe wel een beetje dat ik niet ben gaan kijken.

Maarja, dan maar Sasha & Kleinenberg volgende week ;)
Kom je nou ook nog? En Ding?

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Privacy Statement