|
IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| snitz |
na jah, na alles wat ik gelezen heb zal ik maar voorzichtig mijn mening geven. Het zal ongeveer op hetzelfde neerkomen als bas dus daarom voeg maar een aantal dingen toe.
Ik vond het namelijk ook wel te doen. Wat wil je nog meer dan een redelijk wat mooie dames, bier niet te zuinig en een lekkere UK- of techno-beat? Nou ik heb het samen met me maten goed naar mijn zin gehad en vond ook deze weer een geslaagde Impulz. Het zal wel komen omdat wij sinds 2001 alle impulz edities bijna hebben bijgewoond en daardoor een beetje weten wat er te wachten staat. De HH-zaal heeft me ook deze keer niet in de steek gelaten en heeft me weer geweldig vermaakt. Tijdens gielen had ik een enorme dip. Heb van gielen weinig tot niets gehoord, zat namelijk te dromen achter in de zaal. Ook vond ik het zeer sympathiek dat Rossi ons herkende. Gelijk toen hij ons zag ging de duim omhoog en zelfs tijdens zijn set vroeg hij in gebarentaal nog een keer hoe het was. (zeer droog)Toen ik op weg was naar het toilet vanaf de Kremlin zaal dacht ik laat ik eens even voor langs lopen om even bij een paar bekende te kijken. Toen ik 5 minuten vooraan stond zie ik in de dj-booth weer een man met zijn duimen omhoog staan en jawel hoor het was weer rossi a.k.a Red Razor. Ook dat was weer een vriendelijk gebaar. Ook nog even met don diablo staan praten en een fototje gemaakt. verder eigenlijk weinig bijzonders meegemaakt. Ook weer wat ta's gezien: lex + broertje tijs, woot, arj101 en partyhardy, een gezellig publiek dus. Dat valt in die hardstyle zaal niet te zeggen. En een geweldige set van G&D gezien. Nog nooit live mee gemaakt maar zeker een van mijn favo's geworden.
Ook de afsluiting was weer top met Montana, echt lekker gewoon. Dit was dus mijn ervaring maar ik begrijp dat niet iedereen dit zo ervaren heeft wat erg jammer is. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Disney
Heb t geluid alleen raar horen doen bij Guy Ornadel, of lag dat aan mij??? |
jah klopt paar speakers vielen af en toe aan en uit waardoor het leek alsof het harder en/of zachter ging.
| quote: | | Bijzonderheden: Geen id wie er draaide in de zaal naast Kremlin tegelijk met Astrid: dana geloof ik |
nou dat kan denk ik niet want naast kremlin zat de Hard zaal en dana was bezig in de hardhouse. Zal wel Buzz fuzz of Promo geweest zijn denk ik |
|
|
| basvh |
onder het mom van gelukkig hebben we de fotos nog
Boeddha in hardstyl
scot p
proteus
peter en snitz
BreEZaH Arjo1 en Fietspomp snitz :p :p
ed real
arjo in zijn uppie
deze foto kan zo op de schoorsteen bij de schoonfam
snitz en de don diablo
Uuuuudiiiieeeeccceeeeeee en feesten organiseren kan idt nieeeeee. om in de sint rijm sfeer te blijven :p :p
baby maxima was ook van de party. jong geleerd is oud gedaan he
lazer is hardstyl. foto kom niet van mij hoor maar van vriend van me |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Heel tof dat ik Hitman al snel tegen kwam, top gast! |
Dalijk ga ik nog blozen...:tongue2
ik heb me goed vermaakt, ook nog even een praatje gemaakt met G&D. Josh vroeg wat voor muziek er verder nog gedraaid werd. oa hardstyle in de zaal ernaast zei ik. Hij wist niet wat dit was en na mijn korte maar duidelijke uitleg wil ie dat ook niet meer weten.
Sister Bliss was ook goed, nooit eerder gezien.
James Holden was heel gaaf, baal er nog steeds van dat ik 'm niet heb gezien op Extrema outdoor.
Montana heb ik wel eens beter horen draaien, maar was toch wel de moeite waard. |
|
|
| Blik |
zonde dat er veel mensen zich niet vermaakt hebben. En erg raar dat ze het "binnenkomst-probleem" nog steeds niet op hebben kunnen lossen.
Tijdens Impulz 2001 duurde het voor mij al 1 uur en 45 minuten voordat ik binnan was. Terwijl ik dit nog nooit bij ID-T feesten heb meegemaakt. Bij ID-T ook zelden problemen bij de WC's meegemaakt, terwijl er bij Impulz 2001 enorme rijen bij de WC's stonden, en nu dus weer...
Misschien is het wel slim voor UDC om eens een evenementen-logisticus in te huren (ik over ruim 2 jaar :D) en die een nieuw concept te laten bedenken voor met name de garderobe en de WC's.
en over het publiek bij Impulz. Rond Den Bosch wonen heeeel veel kampers, I rest my case |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
Tijdens Impulz 2001 duurde het voor mij al 1 uur en 45 minuten voordat ik binnan was. Terwijl ik dit nog nooit bij ID-T feesten heb meegemaakt. Bij ID-T ook zelden problemen bij de WC's meegemaakt, terwijl er bij Impulz 2001 enorme rijen bij de WC's stonden, en nu dus weer...
en over het publiek bij Impulz. Rond Den Bosch wonen heeeel veel kampers, I rest my case |
toch raar dat ik toen bij impulz 2001 om half 11 binnen 10 min binnen was en me jas binnen 5 min weggehangen envolgende ochtend binnen 5 min opgehaald.
En als je echt ranzige wcs wil zien moet je naar IC komen en dan aan de zijkant komen kijken dan sta je tot je enkels in de pis. en staat iedereen massaal in de gootsteen te pissen en te schijten. Die zijn 100 keer ranziger als op impulz. En een rij voor de wcs heb je daar ook, waar je dus met 100 amsterdamse kampers in een veels te klein en warm hok staat waardoor mensen flauwvallen en ook nog wat kots toevoegen op de al heerlijke substanties. Nee qua kampvolk en wc is het niks anders dan op andere grote feesten. I rest my case |
|
|
| Blik |
wat ik bedoelde was dat het bij ID-T geen flikker uit maakt wanneer je binnenkomt, als je op het drukste moment binnenkomt ben je toch nog wel binnen 15 minuten binnen. Bij UDC kunnen ze op een gegeven moment de stroom niet meer aan en word de rij (en de wachttijd) alsmaar langer. En dit komt gewoon door hun zielige excuus van een garderobe.
Een garderobe moet gewoon de stroom van alle mensen aan kunnen, en dus ook op het drukste moment. Bij ID-T heb je eerst dat systeem van kaartje kopen, hangertje halen, en bij het goede lettertje op laten hangen, dit werkt prima en is erop berekend dat ze de maximale stroom aankunnen, aangezien iedereen zich verspreidt bij het kaartje kopen, word de rij bij bijvoorbeeld letter A nooit groot, omdat de stroom zich heeft verspreid over 20 verschillende letters (of meer).
Terwijl Impulz (2001) gewoon een discotheek manier heeft. 1 medewerker helpt 1 bezoeker, doet het hangertje erom, kaartje erbij, kaartje afgeven, wisselgeld teruggeven etc... Veel te tijdrovend en vandaar vanaf 11 uur die absurd lange rijen bij Impulz (ik weet niet of ze dit nog steeds doen).
Ik weet niet hoe het met de WC's op Innercity gesteld is, maar ik weet wel dat het bij bijvoorbeeld Trance Energy en Sensation allemaal perfect werkt. Vandaar mijn vergelijking van ID-T en UDC op dat vlak |
|
|
| basvh |
jah ik vind ook na al die jaren van feesten geven moeten ze dit onderhand wel onder controle hebben. En id-t heeft over het algemeen die dingen misschien wat beter in de hand. Al heb ik nog nooit zo lang op drinken moeten wachten als bij TIC.
Op zich heb ik altijd weinig last van druktes. Ben altijd binnen wanneer het begint. Dus nooit in rij voor ingang/garderobe dus altijd op tijd eten en drinken munten. Heb vrij lange benen dus kan grote stappen maken dus ben altijd zo in andere zalen, waar soms barren een stuk rustiger zijn/ Op overdag festivals zorg ik altijd dat ik buiten het spits uur ga eten dus om uurtje of 4 en dan weer om 7 uur a half acht. Je moet die dingen gewoon slim inschatten, en een beetje doorlopen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
jah ik vind ook na al die jaren van feesten geven moeten ze dit onderhand wel onder controle hebben. En id-t heeft over het algemeen die dingen misschien wat beter in de hand. Al heb ik nog nooit zo lang op drinken moeten wachten als bij TIC.
|
Bij TiC was inderdaad op het begin de wachttijd veel te lang, te weinig barren naar mijn mening, heel de menigte die vooraan stond moest zoch verdelen over 2 barren die in het midden van de zaal stonden (volgens mij, weet het niet meer precies)
Later op de avond kon je vrij snel bestellen, omdat de drankbehoefte natuurlijk minder word naar mate de avond vordert :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Toffe foto's Bas! :) en trek het je nu allemaal maar niet zo aan ;) het is gewoon de beleving van een paar mensen, waaronder ik. Iedereen ervaart een feest op een andere manier ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Toffe foto's Bas! :) en trek het je nu allemaal maar niet zo aan ;) het is gewoon de beleving van een paar mensen, iedereen ervaart een feest op een andere manier ;) |
trek het me ook niet aan hoor, maar ik zei het aan het begin van me verhaaltje ook al. Iedereen ervaart een feest anders. Als je soms op foras revies ziet van feesten waar ik ook bij was denk ik vaak zijn die mensen wel op het zelfde feest geweest :conf: :conf: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Misstress Barbara is ook gewoon goed :) Leuk om te lezen dat meer mensen het gaan waarderen! |
Die heb ik lang geleden op Awakenings eens gehoord... Was voor mij de beste set van de avond :)
En wat een negatieve reacties allemaal zeg :( Heb ik het afgelopen weekend toch beter bekeken :D Tiësto en MIKE waren TOP, gezellige sfeer :) Alleen beetje vol... En dat heeft me alles bij elkaar ook maar een euro of 50 gekost (inclusief reis dus) |
|
|
|
|