return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
show me your skrivbords...
View this Thread in Original format
dbl
hehehehe... tänkte det kunde vara kul att få se allas skrivbord... alltså skrivbordet på datorn.. hehe

här har ni iallafall mitt uber häftiga skrivbord som består av 2 av medlemmarna i daniel and the nalle bjooorns... min nya trance grupp... hehe :)

kanske låter er få ett smakprov på låten sen.. får se.. beror på om ni har varit schneeellla i år :p

ScuL
MiB
lite julkänsla på det röda hehe men sen blev det min egengjorda wallpaper på miss heidi klum ;)


montana
http://www.websamba.com/airbased/img/desktop-hq.jpg
Connector
Jag är så tråkig så jag har en helsvart bakgrund :eyespop:
AnD
quote:
Originally posted by Connector
Jag är så tråkig så jag har en helsvart bakgrund :eyespop:


Samma här. Min dator börjar gråta om den inte får ha svart skrivbord.
Funfrock
inget speciellt.. bara en bild på den alltid like heta dj miss lisa :)

Treo
http://home.student.uu.se/gufr8681/desktop1.JPG
SWE_TRANCE
Ingen som helst ordning på mitt skrivbord just för tillfället.. :)

http://www.jarestad.com/webstuff/dump_for_sweta.jpg
Nyx


jag brukar ha halva skrivbordet fullt med temporära filer..men jag tog tillfället i akt och
städade undan lite innan jag gjorde en skärmdumpning :rolleyes:

reveal
quote:
Originally posted by Nyx
jag brukar ha halva skrivbordet fullt med temporära filer..


hehe, känner igen det där... mitt skrivbord är standardblått och överfullt med filer
MojjMojj
min = överfull med skit, dock en fet backgrund med "Uzumaki Naruto"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement