|
show me your skrivbords...
|
View this Thread in Original format
| dbl |
hehehehe... tänkte det kunde vara kul att få se allas skrivbord... alltså skrivbordet på datorn.. hehe
här har ni iallafall mitt uber häftiga skrivbord som består av 2 av medlemmarna i daniel and the nalle bjooorns... min nya trance grupp... hehe :)
kanske låter er få ett smakprov på låten sen.. får se.. beror på om ni har varit schneeellla i år :p
 |
|
|
| ScuL |
 |
|
|
| MiB |
lite julkänsla på det röda hehe men sen blev det min egengjorda wallpaper på miss heidi klum ;)
 |
|
|
| Connector |
| Jag är så tråkig så jag har en helsvart bakgrund :eyespop: |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by Connector
Jag är så tråkig så jag har en helsvart bakgrund :eyespop: |
Samma här. Min dator börjar gråta om den inte får ha svart skrivbord. |
|
|
| Funfrock |
inget speciellt.. bara en bild på den alltid like heta dj miss lisa :)
 |
|
|
| Nyx |

jag brukar ha halva skrivbordet fullt med temporära filer..men jag tog tillfället i akt och
städade undan lite innan jag gjorde en skärmdumpning :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Nyx
jag brukar ha halva skrivbordet fullt med temporära filer.. |
hehe, känner igen det där... mitt skrivbord är standardblått och överfullt med filer |
|
|
| MojjMojj |
| min = överfull med skit, dock en fet backgrund med "Uzumaki Naruto" |
|
|
|
|