|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by TimeportE
alleen deze keer niet tot 8 uur wachten in een kledingszaak van THC's moeder! :D |
:D
Dat was toch Nexus in Deventer?
Want er staat me wel iets van bij, en bij de vorige Addiction was ik niet.. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by basd
:D
Dat was toch Nexus in Deventer?
Want er staat me wel iets van bij, en bij de vorige Addiction was ik niet.. |
je hebt nog gelijk ook, moet je voorstellen hoe lang het niet geleden is! :D
vorige addiction van ede naar ede waginginen lopen omdat ze daar wel een snoepautomaat hadden? heb ik het nu wel goed? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
je hebt nog gelijk ook, moet je voorstellen hoe lang het niet geleden is! :D
vorige addiction van ede naar ede waginginen lopen omdat ze daar wel een snoepautomaat hadden? heb ik het nu wel goed? :D |
Whahahahaha, ja dat was dat ja! Een half uur lopen, omdat ze daar een snoepautomaat hadden! LOL! Ik weet nog dat iedereen verrot was, behalve Sjinees. En dat er mensen in slaap vielen naast zwervers :) |
|
|
| Little Theseus |
IDD ja, kheb dat filmpje toen nog gekeken met Tin zn tong :nervous:
Ondertussen reed ik als een malle naar m'n werk om op tijd te komen (6uur) - met de gebroeders Yarnie slapend achterin - op een gegeven moment moest ik ineens stoppen want hij moest kotsen :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
IDD ja, kheb dat filmpje toen nog gekeken met Tin zn tong :nervous:
Ondertussen reed ik als een malle naar m'n werk om op tijd te komen (6uur) - met de gebroeders Yarnie slapend achterin - op een gegeven moment moest ik ineens stoppen want hij moest kotsen :D |
Whahaha geweldige verhalen :) Ik kon Yarnie1 en 2 ook nooit uit elkaar houden :) Kicken dat die er toen ook waren!
THC was er ook, die leeft nog wel he? :D |
|
|
| TimeportE |
| hehe.. en toen harmen zijn auto tegen een paal aan parkeerde wist ik even niet waar ik moest zijn, kut voor hem maar het zag er toen extreem grappig uit. (leedvermaak :)) :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hehe.. en toen harmen zijn auto tegen een paal aan parkeerde wist ik even niet waar ik moest zijn, kut voor hem maar het zag er toen extreem grappig uit. (leedvermaak :)) :D |
Mjah maar dat was na nexus. Na addiction had ik ook auto bij me maar toen kwam ik ongeschonden thuis. Weliswaar een afslag te vroeg genomen waardoor ik weer es dwars door de veluwe heen moest en 30 minuten later thuis was :p |
|
|
| DjRV |
helaas komt DJRV niet meer afsluiten :( :( :(
in plaats daarvan komt het DJ team DJRV vs Misja Helsloot
sorry:(( |
|
|
| Optimus |
verdorie:(
:D Top top top, Ruben, dat je dat geregeld hebt:)
Dat wordt dus:
23.00-01.00 Verdine Bel
01.00-03.00 Leander
03.00-05.00 Eye-Riz
05.00-07.00 DJRV vs Misja Helsloot
:eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
Zo inderdaad VET geregeld! :tongue3 |
|
|
| DjRV |
| met grote dank aan de heer helsloot |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
met grote dank aan de heer helsloot |
Zwaar top kerel!!!! Echt goed gedaan!!! Ik ga jouw nu alvast een kerstkaar voor 2004 sturen!:eyespop: :crazy: :D |
|
|
|
|