|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
We hebben een foto met zijn gezicht er op. |
Ik heb em laatst gesignaleerd hier in de bioscoop in Delft.
Meer info via PM :D |
|
|
| Eye-Riz |
hm, krijgen we nou opeens concurrentie van de Asta????
Nouja, gelukkig dat iedereen Armin en Mike wel eens hebben gezien, dus dat feestje niet zo interessant is, en iedereen gewoon lekker naar Addiction komt! :p |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb Eye-Riz vaker gezien dan MIKE hoor :p |
|
|
| DjRV |
Misja en ik hebben er zin in iig:)
Voor de mensen die afterwards nog energie hebben (of genoeg pillen) er is een after in Hardbeat in Rotterdam |
|
|
| TimeportE |
| ik zal waarschijnlijk met een delegatie uit maastricht komen en kan misschien ook wel wat "homies from the hood" uit eindhoven meekrijgen.. eff kijken hoe dat allemaal gaat lukken (of niet) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DjRV
Misja en ik hebben er zin in iig:)
Voor de mensen die afterwards nog energie hebben (of genoeg pillen) er is een after in Hardbeat in Rotterdam |
heey, das op zich best wel leuke optie:) Heb dan toch genoeg energie over omdat ik alleen kassa heb gedaan:) Alleen wel kijken of ik iemand mee kan slepen:p |
|
|
| SnuggLe |
| Wat zie ik nu net in de PF agenda's van wat mensen: gaat de hele R'dam crew nu al zeker richting de Armada night en niet naar Addiction? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat zie ik nu net in de PF agenda's van wat mensen: gaat de hele R'dam crew nu al zeker richting de Armada night en niet naar Addiction? |
heb je goed gezien |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
heb je goed gezien |
Jammer jammer jammer jammer ..... :( :( :( :( :( :( |
|
|
| Smirnoff |
maar........
ik kom toch ? |
|
|
| Eye-Riz |
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn... ;) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn... ;) |
goed gesproken meid! alleen schitter ik ook weer in afwezigheid :( |
|
|
|
|