|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
(06241449944) |
mooi telefoonnummer, 11 cijfers :p |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by DjRV
beter blijf je gewoon weg randdebiel en ga je yoga uitoefenen met je ballen in je nek zittend op een schaap in nepal! |
misschien kunnen we leander ook nog wel even overhalen om wat te zeggen... dan zeggen alle dj's het, hihihihi :p |
|
|
| Eye-Riz |
is ie ziek??? GEEF HEM ANTIGRIPPINE!!!! is het zo over...
wel komen hoor!! donna, jij komt toch ook he?? |
|
|
| Optimus |
| zo, ben nu thuis van werk:eek: Nu eerst ff spullen pakken en naar Utrecht:p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by DjRV
beter blijf je gewoon weg randdebiel en ga je yoga uitoefenen met je ballen in je nek zittend op een schaap in nepal! |
A: dat met die ballen kan ik niet
B: Als je wat meer talent had dan had ik misschien wel gekomen, maar zolang een scheitend paard beter klint dan jouw zielige vertoningen op een feest blijf ik toch echt liever thuis. :haha: :stongue: :haha:
C: Tiesto RULESSS
D: Ik ga bijna op vakantie wohooo :D:D |
|
|
| SnuggLe |
He Remy lekker ding, kom dan in ieder geval gewoon ff tot 5 uur langs please! :)
Ding, kwam jij eigenlijk nog??
Oh en Wouter: ik weet in Utrecht NIETS te vinden qua shop.... echt nite. Zelfs die gast die hier wootn niet...handig he? |
|
|
| eieregooie |
| Hmm... zo maar es kijken waar ik heen moet karren :) |
|
|
| Optimus |
| kutvertragingen en werkzaamheden bij de NS:(zit nu nog niet eens op de helft:( |
|
|
| moogwai |
| Ik blijf vanavond thuis... ik ben snotverkouden en heb bovendien ook geen geld.. naja dan maar niks :( |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Optimus
kutvertragingen en werkzaamheden bij de NS:(zit nu nog niet eens op de helft:( |
aach ja, jij zou er ook eens rekening mee houden... kom jij niet altijd te laat, en denk je nou echt dat wij het niet van je gewend zijn?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
aach ja, jij zou er ook eens rekening mee houden... kom jij niet altijd te laat, en denk je nou echt dat wij het niet van je gewend zijn?? |
hahahahah, daar dacht ik ook meteen aan :D
Wat een kutsmoezen weer!
En Sjinees, knuppel..internetten in de trein. NERD!
Zonde van je belminuten! |
|
|
| Optimus |
| al op ns.nl gekeken?:rolleyes: ik heb 40 min in een bus gezeten vanaf gouda |
|
|
|
|