|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zeiksletten, het gaat om het IDEE :D |
idee of niet "snuffle" :toothless Dat biertje vergeet ik niet joh :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eagle`
idee of niet "snuffle" :toothless Dat biertje vergeet ik niet joh :p |
Lex en Jappio krijgen ook nog bier van me :)
LoL, dat staat al een hele tijd :)
Oh, Tin , Tim , Harmen: Sprak nog een oude bekende van hier, die ook gaat komen met 10 man :eyes: :cool:
En Alpha komt ook met zijn vriendin! :)
Wordt echt een dik vet feest!!! |
|
|
| Eagle` |
| was maar geintje hoor ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lex en Jappio krijgen ook nog bier van me :)
LoL, dat staat al een hele tijd :)
Oh, Tin , Tim , Harmen: Sprak nog een oude bekende van hier, die ook gaat komen met 10 man :eyes: :cool:
En Alpha komt ook met zijn vriendin! :)
Wordt echt een dik vet feest!!! |
HEHE
kben net met tim langs bilthoven/zeist geweest al die hockeytrutjes :rolleyes: :cool: overhalen :p
pauperdorpjes zijn dat zeg tim die met zijn clio een lexus van de weg douwt :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eagle`
was maar geintje hoor ;) |
Je krijgt um wel hoor :) |
|
|
| Smirnoff |
Zo.....
Ik kom ! ;)
Ik kom minimaal met 4 maximaal met 10 man.
oja..... ze hebben toch wel klapdeuren hé :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Zo.....
Ik kom ! ;)
Ik kom minimaal met 4 maximaal met 10 man.
oja..... ze hebben toch wel klapdeuren hé :D |
Whehehe, die klapdeuren waren vet!
FF zoeken:

Oh, en komt JUKX?????????? Zou wel vet zijn! |
|
|
| Eagle` |
| iemand met zen plasser tss de deur gezeten misschien, mooi motief toch :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
pauperdorpjes zijn dat zeg tim die met zijn clio een lexus van de weg douwt :toothless |
Ik laat me niet en door en duurdere auto :p Mijn Clio gaat gewoon voor :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, en komt JUKX?????????? Zou wel vet zijn! |
volgens mij staat die nog ergens op een knuppellijst.. ik denk niet dat die jongen durft te komen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
volgens mij staat die nog ergens op een knuppellijst.. ik denk niet dat die jongen durft te komen :p |
We hebben een foto met zijn gezicht er op.
We hebben een aantal maanden geleden vernomen dat hij zijn naam veranderd heeft :p Ik ben wel zijn naam vergeten maar die nieuwe naam staat al wel op de lijst van 2004 :p |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
volgens mij staat die nog ergens op een knuppellijst.. ik denk niet dat die jongen durft te komen :p |
NEE!!!
Ik wil dit niet weer hebben hoor, eerst beloven, dan misschien, en uiteindelijk niet komen (met andere feesten dan ;))
Hij komt maar gewoon, anders knippen we z'n scrotum dr af! |
|
|
|
|