|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Optimus
Schoolverplichtingen in augustus? |
zoals moogwai zei, herkansingen toen, en we moesten bijeenkomen voor de klere musical!!!!!!, ja, da moest in het weekend:S
Rlxde line-up! |
|
|
| DjRV |
| zal wel arrogant zijn,maar ik eis wel dat ik mag roken anders kom ik niet draaien!!! |
|
|
| Donna |
| jij vraagt nogal wat.... |
|
|
| DjRV |
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
.............
..............
...............
................
.................
................
...............
..............
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
gewoon de 3de mee gaan dan weet je wat je te wachten staat de volgende keer! |
Ik ben d'rbij hoor! Had ik al gezegd!
Gaan we samen pix maken , or what? |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben d'rbij hoor! Had ik al gezegd!
Gaan we samen pix maken , or what? |
that's fine with me! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
zal wel arrogant zijn,maar ik eis wel dat ik mag roken anders kom ik niet draaien!!! |
JEZUS WAT EEN STERALLURES!!! DE TYFUS!!! ;) |
|
|
| franzelare |
laten we een poll opzetten!!
wanneer komt tin met een kutsmoes dat hij niet kan of weg moet?
a. een dag voor het feest
b. een uur voor het feest
c. een uur nadat het feest begonnen is
d. tijdens het feest moet hij weer eens ineens weg omdat hij solidair is...
e. hij komt helemaal niet en laat weereens alleen maar onzin horen maar geen rede
f. hij komt alleen maar veeeeeel te laat [onzin optie] |
|
|
| Optimus |
| ik moét wel komen, want ik ben de enige die capabel genoeg is om de kassa te doen:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik moét wel komen, want ik ben de enige die capabel genoeg is om de kassa te doen:D |
Tssssss |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik moét wel komen, want ik ben de enige die capabel genoeg is om de kassa te doen:D |
Ga weg nerd, dat kan ik ook nog wel. ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik moét wel komen, want ik ben de enige die capabel genoeg is om de kassa te doen:D |
MWHA, jij neemt de jassen van de mensen aan knuppel, IK ga over de kassa! |
|
|
|
|