return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 28)
View this Thread in Original format
magrec
AAAAH eindelijk rustig achter mun PC :)

Ben blij dat iedereen het leuk vond ondanks onze slechte flyerpraktijken was het toch nog druk geworden ook.

Ik vond de sets van verdine, leander en iris echt helemaal top.
Misja was ook goed maar niet helemaal mijn ding maar die kerel had wel een paar gruwelijke plaatjes bij zich ook :eyes:

Het fruit uitdelen was ook geslaagd alleen smirnoff die ging wel heel gek doen (vitamine C allergie?? :p ) Volgende keer proberen we het allemaal nog beter te regelen want zonder de hulp van lieve iris zou het wel lastiger zijn geweest ;) Vond het wel jammer dat er zo weinig ta'ers waren maar ja dat wisten wel al van te voren.

De aanwezige ta'ers waren iig gezellig aanwezig (alpha, thc, eieregooie etc)

Ik wil tin en tim (tim in het bijzonder want zonder zijn inzet was het helemaal nisk geworden) bedanken net zoals iris die ons met heel veel dingen heeft geholpen en UP(johan) ook voor het standby staan ;)

Owja de meneer van sales mogen we ook bedanken voor het leveren van dde xtra sound :cool:
Smirnoff
Ik heb trouwens nog een colatje gewonnen van leander :D:D:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
geen dank, was ook een beetje om de sfeer een btje te proeven door de telefoon, want vond het best jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar Markus Schultz vond ik net ff wat vetter. Asta had ik er zkr voor laten schieten, maar dit was net te mooi om te laten schieten.


Daarom vond ik het ook zo relaxed, dat je nog ff aan ons dacht :)
En ik kan wel begrijpen dat er mensen naar Markus gingen hoor :) Maar toch blijft het jammer :)
Leander
Hallo dan!

ik vond het ook een zeer geslaagd feest!
Ik was de avond ervoor nogal laag gegaan en was nog extreem brak toen ik tegen twaalf uur binnenkwam :toothless

Alsnog heb ik me heel erg goed vermaakt. Het draaien was een waar genoegen; iedereen bedankt voor de positieve reacties!!!!

@Snuggle: Laatste plaat was Monika Kruse - Abseits, een van m'n favoriete platen aller tijden. Ik weet niet of ik de tracklist van de hele set nog kan reconstrueren. Als ik tijd heb, zal ik eens kijken of ik wat titels kans noteren!
Ik weet nog dat de plaat ervoor was: Emmanuel Top - Mars

@Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco? :p

Verder natuurlijk veel dank en respect voor de organisatoren! En voor Misja natuurlijk!

Volgende keer ben ik weer van de partij!
Smirnoff
quote:
Originally posted by Leander

@Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco? :p


Dat zal dan wel een Voco (Vodka-cola) geweest zijn, ik hou niet van baco.

Maar wel gewonnen :toothless
T.H.C.
leuke foto's smirnoff!
Eye-Riz
Waar zijn die foto's van Smirnoff dan???

Vond het ook zeker een gezellig feestje! Echt als vanouds, lekker gaan in de Chez :) Voor mij dus zogezegd back to the roots, en die platen had ik dan ook meegenomen: allemaal golden oldies! was helemaal in mijn sas in ieder geval, maar niet in de laatste plaats door al die enthousiastelingen!

enne, geen dank hoor... in feite hebben jullie alles zelf gedaan! op naar de volgende keer ;)
Smirnoff
quote:
Originally posted by Smirnoff
:: MIJN FOTO'S :: en :: HIER ::


nou hierboven !
eieregooie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Waar zijn die foto's van Smirnoff dan???


En waar zijn de foto's van die dude met die grote cam?
Eye-Riz
leuke foto's joh! :)

Miss Proximus
ja dat wil ik graag beamen :)

jij staat er ook leuk op Riz! maar toch jammer dat ik idd zoveel TAs mis. Hoewel, je moet die lui ook niet te vaak zien haha :p

Ik hoop dat ik er de volgende keer ook weer bij kan zijn. Zal ik anders als doel stellen dat ik dan ook wil draaien : *grinz* dat zou toch zijn. maar wel onhaalbaar, mezelf kennende

vette site ook Smirnoff :D

setjes opgenomen? of had iemand dat al gevraagd. Zo neit. ik heb officieel toestemming om te downloaden haha. met mate. dus wie hebben er allemaal setjes en snelle ftp's (Bellie? Riz? Leander? anyone?)

:)
TimeportE
ik wil ook de live setjes
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 
Privacy Statement