|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Mwhaha, dat zal wat worden, die twee keer vorige keer dat je dat deed, moest je 10x nadenken eer je het geld aan iemand teruggaf:haha: |
|
|
| magrec |
:p :p
Tin als je de volgende keren op tijd bent stem ik voor jou ok? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwhaha, dat zal wat worden, die twee keer vorige keer dat je dat deed, moest je 10x nadenken eer je het geld aan iemand teruggaf:haha: |
Ja, vind je het heel gek, ik was de enige die alles moest regelen. Communicatie met mensen/dj's/kassa en jassen.
Jij hebt alleen maar met je klauwe aan het geld gezeten.
En ik kan prima met kassa werken, ik heb jarenlang in winkels gewerkt aan de kassa, droplul :p |
|
|
| franzelare |
| tin je moet gewoon je bek houden en doen wat tim zegt, anders beuQen we je in elkaar! |
|
|
| Miss Proximus |
Jammer dat ik m moet missen Tim en co :(
Voor degenen die in 2004 bij mij op preparty willen komen, gratis drank en drugs, maar t ticket is rond de 650 euro. Ik hoop dat jullie komen :)
Zwaar jammer dat ik bepaalde dj's zal gaan missen. Komen jullie anders ook op mijn preparty draaien? ;)
HF :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Jammer dat ik m moet missen Tim en co :(
Voor degenen die in 2004 bij mij op preparty willen komen, gratis drank en drugs, maar t ticket is rond de 650 euro. Ik hoop dat jullie komen :)
Zwaar jammer dat ik bepaalde dj's zal gaan missen. Komen jullie anders ook op mijn preparty draaien? ;)
HF :) |
mag er gerookt worden???? :conf:
:p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
mag er gerookt worden???? :conf:
:p |
Hmm ik moet nog wat huisregels opstellen voor de 28e.
Misschien dat ik een uitzondering maak voor de dj's :D |
|
|
| Eye-Riz |
hahahaha :)
Leuk om jullie allemaal zo enthousiast te zien. Als er nou ook nog wat meer mensen op komen draven, en niet iedereen op het laatst weer dat eeuwige kutsmoesje bedenkt, dan wordt het nog leuker (want leuk wordt het sowieso wel!)
tot heel gauw!!! |
|
|
| basd |
Vooruit dan maar Iris..
Ik ben er ook bij.
Zo beter? :) |
|
|
| Eye-Riz |
jippie :)
elk beetje zichzelf respecterend TA-lid zou moeten komen! |
|
|
| franzelare |
| elk zich zelf niet respecterend TA lid ook hoor ;) |
|
|
|
|