|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
He, wat ik net lees op een site is dat Blighty die avond ook draait, op datzelfde feest waar Verdine heen moet.
Dus ..... Blighty, kom je ook nog ff naar Addiction?
En Verdine, neem die mensen mee naar de Chez Be Be als het feest om 4:00 uur is afgelopen is!! |
|
|
| Bellie |
Je denkt toch niet dat ik nog terug naar de Chez Be Be ga nadat ik in de Azotod heb gedraaid :D
Dan moet ik van 23:00 - 01:00 in de Chez Be Be dan moet ik naar de Azotod om van 02:00 - 03:00 daar te draaien en daarna weer terug naar de Chez Be Be!
:stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bellie
Je denkt toch niet dat ik nog terug naar de Chez Be Be ga nadat ik in de Azotod heb gedraaid :D
Dan moet ik van 23:00 - 01:00 in de Chez Be Be dan moet ik naar de Azotod om van 02:00 - 03:00 daar te draaien en daarna weer terug naar de Chez Be Be!
:stongue: |
Tuurlijk wel!, want zoals jij en vele anderen moeten nog steeds hun woord nakomen en naar een set van Iris komme luisteren. :p |
|
|
| T.H.C. |
| Weet iemand misschien of het loopbaar is vanaf het station? enne komt er nog iemand vanuit het oosten met de trein of auto en heeft niet zoveel geld en wil de benzinekosten delen? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Weet iemand misschien of het loopbaar is vanaf het station? enne komt er nog iemand vanuit het oosten met de trein of auto en heeft niet zoveel geld en wil de benzinekosten delen? |
Ga jij met de auto dan? Want dat lijkt me wel erg relaxt :) Heb er zelf geen trouwens, met de trein kan ook altijd :)
Het is wel te lopen geloof ik maar da's nog wel een redelijk eindje, weet iemand of er een geschikte busverbinding is vanaf het station? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ga jij met de auto dan? Want dat lijkt me wel erg relaxt :) Heb er zelf geen trouwens, met de trein kan ook altijd :)
Het is wel te lopen geloof ik maar da's nog wel een redelijk eindje, weet iemand of er een geschikte busverbinding is vanaf het station? |
D'r is een perfecte verbinding, omdat die bus ook richting de Universiteit gaat. Ik weet niet of het nou lijn 8, 12 of 13 was. Je moet iig uitstappen op de Rubenslaan. |
|
|
| kolkiewolkie |
| ik was in principe van plan om vanuit Rijssen heen en weer te gaan (doe ik eigenlijk altijd omdat de lijn almelo-marienberg op de zondagmorgen niet bestaat:toothless ) en gezien dat dit feestje tot 7 uur doorgaat en er waarschijnlijk nog wel nagebabbeld gaat worden verwacht ik dat ik gewoon de eerste trein om iets voor 8 kan pakken en dan ben ik zo weer in Rijssen. Met andere woorden: ik trein. |
|
|
| T.H.C. |
| Ok ik trein met je mee, ik zie jullie zo wel in de Atak! |
|
|
| Remy D |
| ik ga HIER echt niet heen. Echt een loserfeest! |
|
|
| Eagle` |
| gege die belandt op het knuppellijstje ^^ |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Echt een loserfeest! |
Dan kan jij eigenlijk niet ontbreken he! :tongue3 |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ok ik trein met je mee, ik zie jullie zo wel in de Atak! |
20.58 station Enschede :)
Ik zoek wel effe uit welke bus we het beste kunnen nemen in Utrecht.. |
|
|
|
|